Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego w miarach terminowe odpowiedzi i średni czas odpowiedzi mam status brak danych,skoro w ostatnich 30 dniach miałem wiadomości od klientów i terminowo na nie odpowiadałem
@na-obcasach Cześć. 🙂 Czy mogę prosić o przesłanie zrzutów wiadomości od klientów na spolecznosc@allegro.pl? Ważne jest to, że klienci muszą wysyłać te wiadomości przez opcję "Zadaj pytanie". Według moich danych ostatnie takie pytanie zostało do Ciebie wysłane 23 października.
@ko_alka ,wysłałem
@na-obcasach Czy chodzi tylko o tę jedną wiadomość? To nie jest wiadomość zadana z poziomu oferty (przycisk "Zadaj pytanie"), tylko pytanie klienta dotyczące zakupu. Na zrzucie również widać informację, że jest to pytanie o zakup
@ko_alka ,nie wiedziałem że do punktacji liczą się tylko wiadomości zadane z poziomu oferty.
Dla mnie wiadomość to wiadomość
Kupująca zadała pytanie czy może zwrócić towar po terminie,bo przegapiła termin,a ja przystałem na tą propozycję z własnej dobrej woli. I co mam z tego?
Ciekaw jestem,czy w przypadku braku mojej odpowiedzi na wiadomość od kupującej dotyczącą zakupu,allegro nie "nagrodzi" mnie odpowiednio
Obetniecie punkty w takiej sytuacji? Domyślam się że tak