Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie można zmienić widok przeglądanej oferty?
Aktualnie na zalogowanym użytkowniku oferty wyglądają tak, że są tak jakby ściśnięte i pasek po prawej stronie jest cały czas widoczny:
Po otwarciu oferty w trybie incognito lub jako niezalogowany wszystko wygląda normalnie:
Czy może prowadzone są jakieś testy nowego widoku na grupie użytkowników?
ja też to widzę u siebie, kijowo to wygląda, monitor fullHD a jak bym przeglądał przez telefon
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
przestańcie mieszać w wyglądzie
@neoox @mix-mce Nie można zmienić widoku oferty. Nie jest to błąd. Taka prezentacja oferty pozwala na kontrolę dostępności konkretnego produktu w innych ofertach i wybór najkorzystniejszej dla kupującego (najtańszej lub z najszybszą dostawą).
nie pisałem nic o funkcjonalności bo dobrze wiem że celem allegro jest wykończyć małe sklepy
ale chodzi mi o wygląd który z roku na rok wygląda jak by style pisał student po matematyce
Dzień Dobry,
Problem polega na tym, że osoby z kontem nie firmowym, widzą ofertę normalnie czyli bez tej prawej kolumny, czyli bez "ściśnięcia" oferty. Podobnie nie zalogowane osoby. Taki u układ oferty jaki został zaproponowany mija się z tworzeniem estetycznych ofert, gdyż właśnie przy ich tworzeniu widok oferty jest normalny czyli rozciągnięty na cały ekran a już przy sprawdzeniu lub wystawieniu oferty na powrót zostaje dodana ta nieszczęsna kolumna na całej długości oferty. Jaki to ma sens że część allegrowiczów widzi ofertę z tą kolumną po prawej stronie a część widzi ofertę normalnie. To powoduje że opisy ofert się rozjeżdżają szczególnie wtedy kiedy mamy do czynienia z sytuacją gdzie obok tekstu mamy zdjęcie. Ja tego nie akceptuje i prosze o przywrócenie mi normalnego widoku oferty.
zyzaq
@nat_not jak widzę już bez znieczulenia
Taka prezentacja oferty pozwala na kontrolę dostępności konkretnego produktu w innych ofertach i wybór najkorzystniejszej dla kupującego (najtańszej lub z najszybszą dostawą).
Nie dopisałaś jeszcze, że jest więcej miejsca na płatne reklamy
@mix-mce @_HolaOla_ ja mam na biurku monitor 40 cali - wygląda to kupiasto
Dzień Dobry,
Od wczoraj mam taki problem na koncie firmowym, że każda oferta która przeglądam bądź wystawiam posiada zablokowany prostokąt (jak w Excelu zablokowaną kolumnę) z prawej strony na którym są informacji o SPRZEDAJACYM , LICZBA SZTUK, DODAJ DO KOSZYKA, KUPUJĘ I PŁACĘ NAJTAŃSZE, NAJSZYBCIEJ itp.
Jak schodzę niżej czyli skroluje ofertę w dół, to w normalnej sytuacji te informacje powinny pozostać na górze a czym niżej zjadę w dół oferty to powinien pozostać tylko opis oferty z zdjęciami na całej szerokości.
W przypadku który opisuje ten prostokąt z prawej strony "kolumna" cały czas jest nieruchoma i pozostaje na miejscu mimo skrolowania w dół oferty (prawie do końca oferty), powodując tym samym że cały opis + zdjęcia zamiast być wyświetlane na całym ekranie to się zważają przez co są znacznie gorzej czytelne, nie wspominać już tym ze przy tworzeniu oferty widok jest normalny, wiec dodaje w zdjęcia podobnej wysokości jak znajdujący się obok nich tekst, ale przy podglądzie znów zostaje dodana ta nieszczęsna kolumna.
Wiem, że jest coś takie jak widok dla biznesu i konsumenta w zakładce konto, ale mimo przełączenia się na jedno lub drugie problem czy widok z tą kolumną z boku pozostaje bez zmian. Prosze o pomoc. Czy istnieje sposób na wrócenie do starego widoku, taki jaki mam np. na kłońcie prywatnym lub gdy przeglądam oferty bez zalogowania.
zyzaq
@zyzaq może podaj numer takiej oferty i zerkniemy ... może tylko Ty tak widzisz .
Nr oferty nie ma znaczenia, na koncie firmowym każda oferta wyświetla się z tą "kolumną", "paskiem" po prawej stronie i pozostaje nieruchoma pomimo zwijania strony w dół. Powoduje to że oferta jest ściśnięta i zdjęcia są przy tekście są małe.
Na kocie prywatnym lub bez zalogowania oferty wygląda normalnie czyli cały opis i zdjęcia są rozciągnięte na cały ekran.
@AstroJack @zyzaq W tej chwili prowadzimy jeszcze testy tej funkcjonalności, ale nie ma możliwości powrotu do poprzedniego widoku.
Dobrze, ale dlaczego na innych kontach jest "normalnie" "po staremu" a na innych jest ta nowa nazwijmy to funkcjonalność? Pytam się ponieważ mam powiązane 2 konta firmowe. Na jednym ta funkcjonalność występuje a na drugim powiązanym koncie tej funkcjonalności nie ma.
I jeszcze jedna rzecz ja nie mam nic przeciwko tej kolumnie, ona była zawsze ale była statyczna i pozostawała w górnej części oferty, natomiast opis oferty był rozciągnięty na cały widok. Czemu to zmieniać? Przecież jak tylko wrócę do początku oferty to mam "kontrolę dostępności konkretnego produktu w innych ofertach i wybór najkorzystniejszej dla kupującego (najtańszej lub z najszybszą dostawą)."
Przecież nie musi to mi cały czas towarzyszyć po prawej stronie oferty gdy czytam opis i oglądam zdjęcia. Tym bardziej że zawęża to pole opisu, a przecież to jest istota oferty.
Wiecie jak to zmienia edycje ofert już wystawionych, gdzie zachowano odpowiednie wyrównanie opisów do zdjęć znajdujących się tuż obok. Po wprowadzeniu waszej funkcjonalności wszystko się rozsypuje. Małe zdjęcia do długich opisów.
Ponawiam pytanie. Dlaczego na jednym koncie ta "funkcjonalność" występuje a na innym. powiązanym koncie tego nie ma? oraz na innych kontach, sprawdziłem konto prywatne i bez logowania i owej funkcjonalności nie ma.
Nie podoba mi się tez fakt, że nie zostałem uprzedzony o tej zmianie. Wydaje mi się, że jest to na tyle istna zmiana, że powinna być zakomunikowana. Bo cały dzień straciłem na próbie uzyskania jakichkolwiek informacji. Na wiadomość wysłaną emailem do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.
@AstroJack Fakt, że na jednym koncie masz inny widok niż na drugim to właśnie wynik prowadzonego testu. Po prostu jedno konto załapało się do testowej puli, a drugie nie.
@_HolaOla_ mnie złapało wszystkie konta jakie mam...
skoro to testy to jak zbieracie feedback? Wrzucacie zmianę i patrzycie ile osób się na nią skarży?
Bo nie widzę żadnej informacji zwrotnej gdzie można by powiedzieć jak bardzo to źle wygląda a widzę że tutaj to po was spływa
@mix-mce Nie, bierzemy pod uwagę tutaj inne wskaźniki, ale nie mogę tutaj pisać o ich szczegółach. Jeśli chodzi o feedback, możecie przekazać go tutaj, a my przekażemy go do zespołu testującego tę zmianę.
@_HolaOla_ możesz mi wysłać na maila jak tu nie możesz.
To daję mój komentarz: wygląda paskudnie. Zważywszy że strona przestaje się skalować powyżej 1290px szerokości to efekt jest taki że treść jest ściśnięta a po bokach mam 10cm miejsca które przedtem w części zapełniał opis.
Przy monitorach 16:9 2-4-8k przeglądanie allegro staje się śmieszne chyba że sobie obrócę monitor pionowo.
Przypominam że na telefony macie apki gdzie możecie się bawić w zmiany wyglądu, komputery/laptopy czy nawet tablety nie lubią wąskich stron.
Co więcej, allegro ma skopany wygląd już od szerokości 765px, ktoś kto to wymyślił chyba nigdy nie widział na oczy jak allegro wygląda na monitorze 16:9
@mix-mce Biorą kupę telemetrii np. mapy ciepła i obserwują, czy klienci reagują na zmianę w sposób, który przynosi więcej zysków.
Chociaż i tak oczywiście zrobili to kompletnie niezgodnie z ergonomią. Lewa strona się scrolluje razem z prawą, każda w innym rozmiarze. W efekcie nie idzie utrzymać uwagi na przesuwającym się opisie, bo prawa strona sobie skacze po swojemu i odwraca uwagę. To tak wali po oczach, że jestem pełen podziwu, że jeszcze tych designerów od siedmiu boleści nie wywalili na bruk.
A o testach na klientach, gdzie tego żaden tester nie widział - szkoda strzępić ryja. Allegro to jest typowy janusz'ex IT. Wstyd takie coś pokazywać ludziom.
@_HolaOla_ przekazałaś mój i innych komentarz do zespołu odpowiedzialnego za ten koszmarek designera?
Mam nadzieję że się wstydzą.