Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:69924242 Jesteś sprzedającym czy kupującym?
@Client:69924242 Zawsze koszt zwrotu towaru ponosi kupujący, wyjątek to zakup ze Smartem albo paczkomat gdzie zwrot jest dla kupującego darmowy.
@Client:69924242 sprawa jest skomplikowana więc zadan Ci parę pytań
Powrórzę pytanie @nat_not sprzedajesz czy kupujesz
sprzedajesz prywatnie czy jako firma ,a jeśli kujesz czy masz status konsumenta
jeśli kupujesz i chces oddać towar TO dlatego ,że Ci się nie podoba czy ma wadę lub inny istotny powód , dla którego chcesz zrezygonować z zakupu
i na konec - jeśli kupileś to u prywatnego sprzedawcy czy w firmie .
Dobre.... Ktoś sobie "pie..nął" na AG - i zaraz szereg odpowiedzi.
Sprawa nie jest skomplikowana, tylko bardzo prosta. Niech "ten ktoś" po prostu coś więcej napisze.