anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrzebuję pomocy pracownika allegro, kupujący założył spór o braku zwrotu wpłaty.

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Czy mógł bym prosić o pomoc pracownika allegro w sprawie sporu, jaki założyła mi klientka "Powód otwarcia dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu"

Identyfikator zwrotu 

 
Zwrot dotyczy, zwrotu części zwracanego zamówienia.
Klientka zakupiła 3 sztuki produktu, na trzeci produkt otrzymała rabat 30%.
W ustawieniach mam zaznaczoną opcję pomniejszenia zwrotu o udzielony rabat i taka informacja widnieje w szczegółach zwrotu "
  • Masz rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu"

Z racji iż był to zwrot części zamówienia, do zwrotu nie została dodana kwota 9,99 zł, klienta kupowała bez konta smart.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Polska-Policja
#9 Pomysłodawca#

Witaj, jeżeli już założona jest do tego zakupu dyskusja to Allegro zacznie w niej uczestniczyć i podejrzewam, że poinstruuje kupującą jak i dlaczego wygląda kwestia konkretnej kwoty zwróconej w tym zakupie

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

To poinformuj w dyskusji klientkę że zwrot został zlecony w części w jakiej się należy za odesłane produkty, a produkt który pozostał u klienta w cenie regularniej, pomniejszonej o rabat, zgodnie z warunkami zwrotów.

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Proszę o pomoc pracownika allegro.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

P.S. Czemu nie macie w dyskusjach opcji, by sprzedający również mógł poprosić o pomoc pracownika allegro?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zdarzają się takie przypadki, ale może także kupujacy nie wiedzieć gdzie ich szukać! Musisz czekać do jutra na moderację.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@magic-trinket Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Przekażę sprawę do zespołu, który wypowie się w dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

U mnie jest to samo sprzedawca nie informuje mnie o niczym, 

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

W mojej sytuacji, to ja jestem sprzedawcą.
A problem jest w tym, że kupujący nie patrzą w dokładne warunki zakupu, zwrotów itp.
Kupującej tłumaczyłem krok po kroku, możliwie jak najdokładniej w których miejscach są wszystkie warunki sprzedaży.
A i tak kupująca stwierdziła, że bredzę i kręcę.
Jako kupujący powinniście się zapoznawać z ofertą, czytając wszystkie warunki. Robiąc zakup, potwierdzacie znajomość i zgadzacie się z warunkami w ofercie, jak i przy zakładaniu konta i przy aktualizacji regulaminu allegro, potwierdzacie i zgadzacie się z regulaminem!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@magic-trinket Dziękuję za numer zamówienia. Już skontaktowałam się z zespołem, który zapozna się z dyskusją i udzieli odpowiedzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję.

Pracownik wypowiedział się w dyskusji i praktycznie napisał to samo co ja klientce starałem się wytłumaczyć.
Proszę dodatkowo o sprawdzenie tej klientki, według mnie jest to jej stała metoda. 
Z tego co odpisała mi w dyskusji, wnioskuję,  że robi zakupy w pakiecie smart, by większość zwrócić i mieć tylko darmową dostawę, nie wspominając kupowaniu przedmiotów na rabacie i zwracaniu tych bez rabatu.

Wypowiedź kupującej poniżej.

"Witam, zakup był z Alegro Smart, tak, że dostawa była darmowa.Podobnie jak aktualnie wystawiane są te bransoletki. Na stronie nie ma żadnych zapisów przy zwrocie o pana wywodach, gdyby były nie skorzystałabym z pana oferty. Jest zapisany ,, normalny bezproblemowy zwrot". Wydaje się, że jest pan niepoważny! Proszę o zwrot pieniędzy za 2 bransoletki, które zostały zwrócone ( nierozpakowane). I proszę się cieszyć, że nie zwróciłam 3, którą tyko przymierzyłam i wyrzuciłam do kosza"

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia.

351577b0-426a-11ee-8f2e-3d2d3c448df3
 
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Czyli "standard". Ja mam nawet kupujących, którzy dla Smart zwracają większość towaru, zostawiając sobie np. towar za 5 zł. U mnie wszyscy tacy klienci trafiają na listę "VIP-ów". Także Ci, którzy kupują towar za 100 czy 200 zł i potem go zwracają, bo nie przeczytali opisu aukcji, a w powodach zwrotu wymyślają różne bzdury. Przychodzi sobota - i to dzień poświęcony na zwroty. A to już są koszty. Nie dość, że to kilka zmarnowanych godzin, do tego dochodzą koszty przesyłek SMART, za które Allegro nie zwróci kasy i koszty pracownika - przecież nie powiem mu, że za ileś zwróconych przesyłek mu nie zapłacę i obciążę go materiałami do pakowania.

Tacy klienci tylko na listę "VIP" - a potem są dziwne pytania, dlaczego nie może u mnie kupić.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów