Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mógł bym prosić o pomoc pracownika allegro w sprawie sporu, jaki założyła mi klientka "Powód otwarcia dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu"
Identyfikator zwrotu
Z racji iż był to zwrot części zamówienia, do zwrotu nie została dodana kwota 9,99 zł, klienta kupowała bez konta smart.
Pozdrawiam
Witaj, jeżeli już założona jest do tego zakupu dyskusja to Allegro zacznie w niej uczestniczyć i podejrzewam, że poinstruuje kupującą jak i dlaczego wygląda kwestia konkretnej kwoty zwróconej w tym zakupie
To poinformuj w dyskusji klientkę że zwrot został zlecony w części w jakiej się należy za odesłane produkty, a produkt który pozostał u klienta w cenie regularniej, pomniejszonej o rabat, zgodnie z warunkami zwrotów.
Proszę o pomoc pracownika allegro.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
P.S. Czemu nie macie w dyskusjach opcji, by sprzedający również mógł poprosić o pomoc pracownika allegro?
Zdarzają się takie przypadki, ale może także kupujacy nie wiedzieć gdzie ich szukać! Musisz czekać do jutra na moderację.
@magic-trinket Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. Przekażę sprawę do zespołu, który wypowie się w dyskusji.
U mnie jest to samo sprzedawca nie informuje mnie o niczym,
W mojej sytuacji, to ja jestem sprzedawcą.
A problem jest w tym, że kupujący nie patrzą w dokładne warunki zakupu, zwrotów itp.
Kupującej tłumaczyłem krok po kroku, możliwie jak najdokładniej w których miejscach są wszystkie warunki sprzedaży.
A i tak kupująca stwierdziła, że bredzę i kręcę.
Jako kupujący powinniście się zapoznawać z ofertą, czytając wszystkie warunki. Robiąc zakup, potwierdzacie znajomość i zgadzacie się z warunkami w ofercie, jak i przy zakładaniu konta i przy aktualizacji regulaminu allegro, potwierdzacie i zgadzacie się z regulaminem!
@magic-trinket Dziękuję za numer zamówienia. Już skontaktowałam się z zespołem, który zapozna się z dyskusją i udzieli odpowiedzi.
Bardzo dziękuję.
Pracownik wypowiedział się w dyskusji i praktycznie napisał to samo co ja klientce starałem się wytłumaczyć.
Proszę dodatkowo o sprawdzenie tej klientki, według mnie jest to jej stała metoda.
Z tego co odpisała mi w dyskusji, wnioskuję, że robi zakupy w pakiecie smart, by większość zwrócić i mieć tylko darmową dostawę, nie wspominając kupowaniu przedmiotów na rabacie i zwracaniu tych bez rabatu.
Wypowiedź kupującej poniżej.
"Witam, zakup był z Alegro Smart, tak, że dostawa była darmowa.Podobnie jak aktualnie wystawiane są te bransoletki. Na stronie nie ma żadnych zapisów przy zwrocie o pana wywodach, gdyby były nie skorzystałabym z pana oferty. Jest zapisany ,, normalny bezproblemowy zwrot". Wydaje się, że jest pan niepoważny! Proszę o zwrot pieniędzy za 2 bransoletki, które zostały zwrócone ( nierozpakowane). I proszę się cieszyć, że nie zwróciłam 3, którą tyko przymierzyłam i wyrzuciłam do kosza"
Numer zamówienia.
Czyli "standard". Ja mam nawet kupujących, którzy dla Smart zwracają większość towaru, zostawiając sobie np. towar za 5 zł. U mnie wszyscy tacy klienci trafiają na listę "VIP-ów". Także Ci, którzy kupują towar za 100 czy 200 zł i potem go zwracają, bo nie przeczytali opisu aukcji, a w powodach zwrotu wymyślają różne bzdury. Przychodzi sobota - i to dzień poświęcony na zwroty. A to już są koszty. Nie dość, że to kilka zmarnowanych godzin, do tego dochodzą koszty przesyłek SMART, za które Allegro nie zwróci kasy i koszty pracownika - przecież nie powiem mu, że za ileś zwróconych przesyłek mu nie zapłacę i obciążę go materiałami do pakowania.
Tacy klienci tylko na listę "VIP" - a potem są dziwne pytania, dlaczego nie może u mnie kupić.