Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam posiadam konto na allegro od prawie 5 lat zawszę miałem pozytywne komentarze zdarzały się jak każde negatywne zawszę starałem się dogadać z kupującym żeby rozwiązać problem większości zwracałem pieniądze i komentarz był usuwany kupowałem często byłem oszukiwany więc korzystałem z allegro protect ale widocznie za dużo razy gdy składałem reklamację dotycząco kupionych produktów i nagle po kilku minutach zablokowali mi konto do tej pory piszę i do tej pory nie otrzymałem konkretnego powodu chciałbym się dowiedzieć jaki popełniłem błąd o ile go popełniłem i chciałbym to naprawić żeby więcej się to nie zdarzyło od prawie 2 lat korzystam z renty zus na depresje chorobą rozwijała się już od gimnazjum teraz mam 20 lat i nie mogę nic kupować ani sprzedawać 90 monet mam i też nic z smarta nie mogę skorzystać mojemu tacie też zablokowali powód ze konto powiązane ale jakim cudem jak on zamawiał tylko dla siebie ja kupowałem na swoim koncie z tego co wiem takich osób jak ja jest więcej aż założyłem stronę na fb zablokowani na allegro polecam zajrzeć już jest 5 osób gotowych do pozwu a potrzeba 10 allegro nie daję mi powodu nawet wysyłałem do siedziby pismo napisane przez prawniczkę i zero odpowiedzi mogę podać więcej szczegółów mojej sytuacji
@PolskiFafacz2018 przyczyną blokady powinna być podana w e-mail od allegro.
napisali tak
Dzień dobry,
informujemy, że zawiesiliśmy Twoje konto z powodu naruszenia obowiązujących w Allegro zasad.
Wszystkie wystawione przedmioty na Twoim koncie zostały automatycznie usunięte, a aktualne oferty kupna na przedmioty innych Użytkowników anulowane.
Ten e-mail został wysłany automatycznie przez serwis Allegro. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Administratorami Allegro za pomocą odnośnika do formularza kontaktowego: Formularz kontaktowy
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
@PolskiFafacz2018 Dogadać się może tylko z działem bezpieczeństwa: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
pisałem ostatni mail Dzień dobry,
przedstawiliśmy je w toku prowadzonej korespondencji. Dalsza korespondencja, która nie wniesie nic nowego do sprawy, pozostanie bez odpowiedzi.
Skoro piszą że Ci przedstawili powód w korespondencji to co było powodem blokady już wiesz. Co zrobić by to poprawić też pewnie podali.
oni tak tylko piszą nie podali powodu