Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez sob-niedz został wprowadzony przez Allegro inny cennik wysyłek niż był przyporządkowany poszczególnym pozycją. Proszę Allegro o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@STARE-MONETY2 czy możesz podać przykładowe oferty w których doszło do tej sytuacji?
Wszystkie oferty, które zostały sprzedane przez weekend + w pozostałych wszystkich dostępnych aktualnie.
@STARE-MONETY2 sprawdziłam oferty, w których doszło do sprzedaży przez weekend i nie widzę zmian w cenniku dostawy, więc poproszę o jakiś konkretny przykład.
Np. zamówienie nr 27a205c0-f301-11ed-b003-c3311ba130b6, cennik dostawy "PACZKA , LIST", nie został zmieniony.
To samo w zamówieniu nr dc872850-f264-11ed-896f-d5f8382efa23 cały czas metoda dostawy to "paczka pocztowa priorytetowa" nadawana na umowie własnej z przewoźnikiem, w ramach tego samego cennika.
Przykładowo - zamówienie nr 51740f72-f1a2-11ed-b2af-35abaee9e221 i wszystkie tego typu przedmioty miały opcję wysyłki list polecony oraz paczka priorytetowa. We wszystkich przedmiotach pozostała jedynie opcja paczka priorytetowa. Podobnie w ofertach z opcją wysyłki paczka 20/25 zostało zmienione wyłącznie na opcję paczka priorytetowa.
W ofercie, którą Pani wskazała była opcja wysyłki "PACZKA , LIST". W zamówieniu klient miał do wyboru tylko opcje dostawy paczka priorytetowa.
@STARE-MONETY2 oki, to jest związane z usunięciem niektórych metod dostawy przez przewoźnika. Paczka pocztowa priorytetowa rozliczana na podstawie umowy własnej została, a list polecony priorytetowy został usunięty.
Ok to już wiemy w czym jest problem, prawdopodobnie została zaznaczona przez przypadek umowa własna z przewoźnikiem Poczty Polskiej, której nie mamy. Gdzie znajdziemy taką opcję żeby tą umowę usunąć i przywrócić nasz poprzedni własny cennik i sposób dostawy?
Udało nam się rozwiązać problem, dzięki
@STARE-MONETY2 Cieszę się, że udało się Wam rozwiązać problem. 🙂
Gdyby ktoś kiedyś miał podobną sytuację, to podrzucam link do ustawień umów własnych: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ (Zamówienia -> Ustawienia -> Umowy własne)