Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proszę moderatorów o pomoc w uporządkowaniu chaosu w moich dwóch zamówieniach.
Chodzi o dwa zamówienia do jednego klienta. Jedno z nich, klient nie odebrał paczki z paczkomatu. Drugie , identycznie zostało zrealizowane. Zamieszanie powstało, gdyż zwrot wpłaty został wykonany dla nie tego zamówienia. W związku z tym i wniosek o rabat został odrzucony. Niewielkie kwoty, ale niezły bałagan. Proszę, jeżeli to możliwe zajrzeć i spróbować coś z tym zrobić.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mowa o zamówieniu z dnia 12 mar 2025, 12:05 i 6 mar 2025, 06:58;
Dziękuję.
@kontaktD sprawdziłam to i finalnie wszystko się zgadza, tylko zwrot opłaty otrzymałeś za zamówienie nr d55a73d0-ff31-11ef-b421-5f37361e956d, a nie za nr c5f76560-fa4f-11ef-b178-ade4585e7155, które do Ciebie wróciło. Możesz to sprawdzić w zakładce Rozliczenia z Allegro. .
Finalnie jest w porządku. Dziękuję.:)