Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W poniedziałek 03.02. przesłane zostały skany dokumentu w celu ponownej weryfikacji (przez formularz Allegro). Konsultant z Przelewy24 twierdzi, że nie otrzymali dokumentu, natomiast konsultant Allegro twierdzi, że nie widzi dokumentów, więc nie może potwierdzić, czy są dołączone do wniosku.
Wiadomość od Przelewy 24: "Jeśli dokument został poprawnie załączony, proszę o kontakt z Allegro w celu przekazania wniosku do weryfikacji."
Konsultant Allegro zaproponował wysłanie skanów dokumentu do niego mailowo (w rozmowie) lub o wycofanie wniosku i ponowne jego złożenie.
Czy to wszystko działa tak jak powinno? Bo wygląda na celowe przedłużanie weryfikacji.
@gniazdeczka Widzę, że niedawno skontaktowałeś się z nami na czacie i doradca opiekuje się Twoim zgłoszeniem. Zgodnie z informacją, otrzymasz odpowiedź w wiadomości mailowej. 😊