Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier nie odebrał przesyłek w tym samym dniu z paczkomatu, mimo zachowanej godziny granicznej i od 5 lutego mam obniżoną jakość. Klienci nie widzą godzin wysyłki tego samego dnia. i Allegro mimo paru zgłoszeń nic z tym nie robi.
Nie wiem już co mam robić?
Jakieś pomysły?
Pisać o wyłączenie z jakości.
pisałam już 4 razy z dzisiejszym to 5 razy
i nic
rozmawiałam na czacie i telefonicznie i ....przekażą do odpowiedniego działu i nic się nie zmienia
@queencobra Trzeba może poprosić o pomoc tutaj, tylko będziesz musiała podać numery zamówień albo numery paczek @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@queencobra podaj proszę numery zamówień/przesyłek, których dotyczy opisana sytuacja.
d44c2922-e28a-11ef-8396-2394fcb47c29
e0baf2a0-e2de-11ef-b473-bb5ecdb82c83
c125c1c0-e2e5-11ef-a8c8-ad00795e4a93
dc4c3d60-e25b-11ef-b349-0fe2e1cd7d79
46e61f52-e267-11ef-955c-59799b0b9430
20a6fb50-e250-11ef-bb41-b5bd328e806f
Nr zgłoszenia 49315945 z 6.02.2025
Do tej pory kilkakrotnie wysyłałam pytanie kiedy będzie wykluczenie z jakości na czacie i przez rozmowę telefoniczną. Zawsze otrzymywałam info że sprawa przekazana do odpowiedniego działu.
Dodatkowo od dziś nie mam wyświetlanych godzin wysyłki tego samego dnia, mimo że spełniam wszystkie warunki u wszystkich przewoźników. Nie tylko inpost (bo sprawa dotyczy inpostu) Do wczoraj tak było tylko dla przesyłek inpostu.
@queencobra dziękuję za podane numery zamówień, skierowałam prośbę o wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży i gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją.
dziękuję
@queencobra wracam z informacją - wykluczyliśmy zamówienia z jakości Twojej sprzedaży. Jutro będzie to zaktualizowane w systemie. 😊
super, żałuję że wcześniej nie poprosiłam tutaj o pomoc 🙂
Dziękuję