anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

mam obniżoną jakość sprzedaży bo kurier nie odebrał moich przesyłek z paczkomatu

queencobra
#8 Zapaleniec#

Kurier nie odebrał przesyłek w tym samym dniu z paczkomatu, mimo zachowanej godziny granicznej i od 5 lutego mam obniżoną jakość. Klienci nie widzą godzin wysyłki tego samego dnia. i Allegro mimo paru zgłoszeń nic z tym nie robi.

Nie wiem już co mam robić?

Jakieś pomysły?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Pisać o wyłączenie z jakości.

oznacz moderatorów

queencobra
#8 Zapaleniec#

pisałam już 4 razy z dzisiejszym to 5 razy

i nic

oznacz moderatorów

queencobra
#8 Zapaleniec#

rozmawiałam na czacie i telefonicznie i ....przekażą do odpowiedniego działu i nic się nie zmienia

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@queencobra Trzeba może poprosić o pomoc tutaj, tylko będziesz musiała podać numery zamówień albo numery paczek  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@queencobra podaj proszę numery zamówień/przesyłek, których dotyczy opisana sytuacja. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

queencobra
#8 Zapaleniec#

d44c2922-e28a-11ef-8396-2394fcb47c29

e0baf2a0-e2de-11ef-b473-bb5ecdb82c83

c125c1c0-e2e5-11ef-a8c8-ad00795e4a93

dc4c3d60-e25b-11ef-b349-0fe2e1cd7d79

46e61f52-e267-11ef-955c-59799b0b9430

20a6fb50-e250-11ef-bb41-b5bd328e806f

Nr zgłoszenia 49315945 z 6.02.2025

Do tej pory kilkakrotnie wysyłałam pytanie kiedy będzie wykluczenie z jakości na czacie i przez rozmowę telefoniczną. Zawsze otrzymywałam info że sprawa przekazana do odpowiedniego działu. 

Dodatkowo od dziś nie mam wyświetlanych godzin wysyłki tego samego dnia, mimo że spełniam wszystkie warunki u wszystkich przewoźników. Nie tylko inpost (bo sprawa dotyczy inpostu) Do wczoraj tak było tylko dla przesyłek inpostu.

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@queencobra dziękuję za podane numery zamówień, skierowałam prośbę o wykluczenie ich z jakości Twojej sprzedaży i gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

queencobra
#8 Zapaleniec#

dziękuję

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@queencobra wracam z informacją - wykluczyliśmy zamówienia z jakości Twojej sprzedaży. Jutro będzie to zaktualizowane w systemie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

queencobra
#8 Zapaleniec#

super, żałuję że wcześniej nie poprosiłam tutaj o pomoc 🙂

Dziękuję

oznacz moderatorów