anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wpłata od klienta przelewem tradycyjnym / kolektura nie wpłynęła do sprzedającego

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Mam nieprzyjemną sytuacje , 12.02.2022 klienta zakupiła u mnie produkty w dwóch zamówieniach , wybrała sposób płatności - przelew tradycyjny . Pieniądze nadała na dane z emaila poprzez przelew środków w kolekturze lotto . po pieniądzach ślad zaginał . ja ich nie otrzymałam , przewertowałam całą historie i pieniędzy nie ma , płatność świeci się  jako rozpoczęta  . Kolektura potwierdza transakcje . Ślad konczy sie na PayU i co teraz ? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@atelierofturbans poproszę o numer zamówienia. Nie wiem czy dobrze rozumiem sytuację, więc prosze popraw mnie jeśli jest inaczej. Ta kupująca zamiast przelać środki z wygranej z lotto na swoje konto bankowe zrobiła przelew opłacając zakupy na Allegro? Czy masz wiadomość/informację od kolektury z potwierdzeniem takiego przelewu? Skonsultujemy to z PayU. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Ta Pani zapłaciła poprzez kolekturę, wypelniala klasyczny druk wpłaty na konto i oplacala je w kolekturze . Zamówienia była dwa : nr1. 5d4d1211-8b96-11ec-ad6e-477f79002668

nr.2 f209da52-8b96-11ec-ad6e-477f79002668

 

Pani zapłaciła za oba zamówienia razem . 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atelierofturbans W takiej sytuacji poproś kupującą, aby skontaktowała się z nami bezpośrednio przez ten formularz. Najlepiej będzie jeśli do zgłoszenia kupująca dołączy również potwierdzenie tej płatności. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za informacje 

oznacz moderatorów