Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam nieprzyjemną sytuacje , 12.02.2022 klienta zakupiła u mnie produkty w dwóch zamówieniach , wybrała sposób płatności - przelew tradycyjny . Pieniądze nadała na dane z emaila poprzez przelew środków w kolekturze lotto . po pieniądzach ślad zaginał . ja ich nie otrzymałam , przewertowałam całą historie i pieniędzy nie ma , płatność świeci się jako rozpoczęta . Kolektura potwierdza transakcje . Ślad konczy sie na PayU i co teraz ?
@atelierofturbans poproszę o numer zamówienia. Nie wiem czy dobrze rozumiem sytuację, więc prosze popraw mnie jeśli jest inaczej. Ta kupująca zamiast przelać środki z wygranej z lotto na swoje konto bankowe zrobiła przelew opłacając zakupy na Allegro? Czy masz wiadomość/informację od kolektury z potwierdzeniem takiego przelewu? Skonsultujemy to z PayU.
Ta Pani zapłaciła poprzez kolekturę, wypelniala klasyczny druk wpłaty na konto i oplacala je w kolekturze . Zamówienia była dwa : nr1. 5d4d1211-8b96-11ec-ad6e-477f79002668
nr.2 f209da52-8b96-11ec-ad6e-477f79002668
Pani zapłaciła za oba zamówienia razem .
@atelierofturbans W takiej sytuacji poproś kupującą, aby skontaktowała się z nami bezpośrednio przez ten formularz. Najlepiej będzie jeśli do zgłoszenia kupująca dołączy również potwierdzenie tej płatności.
Dziękuje za informacje