Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć , może jakaś mądra głowa podpowie co zrobić , klientka chciała zakupić u mnie na aukcji gałki meblowe i kiedy miała dokonać płatności niestety ''wyrzuciło'' ją z tych płatności. Dopiero po około 2 tygodniach do nas zadzwoniła i wysłała nam potwierdzenie przelewu że wpłaciła nam na konto pieniądze za te gałki -( jest to dziwne ponieważ nie mamy podanego do opinii publicznej naszego nr konta ) natomiast co się okazało po przeczytaniu potwierdzenia , że klienta przelała pieniądze ale na konto PAYU na ich numer konta z ich danymi. Zrobiła to prawdopodobnie na poczcie tradycyjnym przelewem. Ja tych pieniędzy Allegro Finansach nie mam , również takiej wpłaty od kupujących.
Czy ktoś spotkał się z taka sytuacją? I jak kobiecie pomóc aby odzyskała swoje pieniądze?
Tak, wpłaciła przelewem tradycyjnym na konto PayU, ale zapewne zrobiła jakiś błąd w przelewie lub wpłata została anulowana. Pieniądze może już wróciły do niej i ma je tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeśli nie wróciły, niech pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Odszukają wpłatę i jej oddadzą.
@ekorex_pl, czy mogę Cię prosić o wysłanie zarówno numeru zamówienia, jak i potwierdzenia przelewu, który otrzymałaś, na: spolecznosc@allegro.pl? Sprawdzimy to. 🙂
Super, tylko gdzie mam to wysłać ?
Ok , już widzę gdzie 😅
Wysłane , ile trzeba będzie czekać na odpowiedź?
@ekorex_pl, nie mogę znaleźć wiadomości od Ciebie. Możesz powiedzieć, jaki miała tytuł? 🙂
Taka jak i tu 😅" Wpłata pieniędzy przez klienta na konto PAYU" -
@ekorex_pl, hm, dziwna sprawa - nie mamy na skrzynce maila od Ciebie... Możesz wysłać wiadomość raz jeszcze? Sprawdź proszę, czy dobrze wpisujesz adres: spolecznosc@allegro.pl
Adres się zgadza , może wiadomość trafiła do spamu ? Wysłałam drugi raz , z firmowego maila
@ekorex_pl, tej wiadomości również nie mamy - nie wiem niestety, co jest tego przyczyną. Jednak nie chciałabym dłużej zwlekać z podjęciem Twojej sprawy, dlatego czy mogę Cię w takim razie poprosić o wysłanie tej wiadomości i dodanie załączników poprzez ten formularz?
oczywiście , już sie robi 🙂
@ekorex_pl, dzięki za cierpliwość i zrozumienie. Gdybyś nie otrzymała odpowiedzi na swoje zapytanie, daj proszę znać, przypomnę się w Twojej sprawie! 😊