anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wpływ awarii BL na ocenę kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
masgreg2020
#7 Wielbiciel#

Witam. Właśnie otrzymałem negatywną ocenę od kupującego zawierającą opis. Ze względu na to że posiadam konto na BL w panelu C jestem pozbawiony defacto możliwości synchronizacji stanów pomiędzy BL a Allegro. Mimo iż sprawdzam dostępność produktów w magazynie i systematycznie zamykam aukcje dochodzi do sytuacji gdy kupujący zamówi towar którego aktualnie nie posiadam. W w/w przypadku dokonałem zwrotu środków kupującemu po 37 minutach od momentu zakupu - jednocześnie wysłałem wiadomość przez panel aukcji z przeprosinami i krótkim opisem zaistniałej sytuacji. Pomimo to kupujący wystawił negatywną ocenę. Kontakt telefoniczny niestety nie przyniósł rezultatu.

Co w takiej sytuacji mogę jeszcze zrobić? Zaznaczam że niedawno zacząłem sprzedaż na tym koncie i ta jedna ocena ma niestety kolosalny wpływ na średnią.

Dziękuję za każdą podpowiedź.

G

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@masgreg2020 Czy wysłałeś do klienta wniosek o usunięcie oceny?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

@masgreg2020 W zasadzie nic, poproś kupującego o usunięcie. Allegro z reguły nie usuwa komentarzy jeżeli nie naruszają regulaminu, możesz do nich pisać:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

oznacz moderatorów
masgreg2020
#7 Wielbiciel#

Dzięki.

Będę próbował jeszcze wysłać wniosek o usunięcie oceny.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
masgreg2020
#7 Wielbiciel#

Jeszcze nie natomiast rozmowa telefoniczna była...hmmm...krótka i niezbyt miła ("...umieściłem opinię. Tyle. Do widzenia")

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

@masgreg2020 Wyślij prośbę, obawiam się że musisz z tym żyć.😣

oznacz moderatorów
masgreg2020
#7 Wielbiciel#

Cóż...jakoś może sobie z tym poradzę🤔

oznacz moderatorów