Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Właśnie otrzymałem negatywną ocenę od kupującego zawierającą opis. Ze względu na to że posiadam konto na BL w panelu C jestem pozbawiony defacto możliwości synchronizacji stanów pomiędzy BL a Allegro. Mimo iż sprawdzam dostępność produktów w magazynie i systematycznie zamykam aukcje dochodzi do sytuacji gdy kupujący zamówi towar którego aktualnie nie posiadam. W w/w przypadku dokonałem zwrotu środków kupującemu po 37 minutach od momentu zakupu - jednocześnie wysłałem wiadomość przez panel aukcji z przeprosinami i krótkim opisem zaistniałej sytuacji. Pomimo to kupujący wystawił negatywną ocenę. Kontakt telefoniczny niestety nie przyniósł rezultatu.
Co w takiej sytuacji mogę jeszcze zrobić? Zaznaczam że niedawno zacząłem sprzedaż na tym koncie i ta jedna ocena ma niestety kolosalny wpływ na średnią.
Dziękuję za każdą podpowiedź.
G
@masgreg2020 Czy wysłałeś do klienta wniosek o usunięcie oceny?
@masgreg2020 W zasadzie nic, poproś kupującego o usunięcie. Allegro z reguły nie usuwa komentarzy jeżeli nie naruszają regulaminu, możesz do nich pisać:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Dzięki.
Będę próbował jeszcze wysłać wniosek o usunięcie oceny.
Pozdrawiam
Jeszcze nie natomiast rozmowa telefoniczna była...hmmm...krótka i niezbyt miła ("...umieściłem opinię. Tyle. Do widzenia")
@masgreg2020 Wyślij prośbę, obawiam się że musisz z tym żyć.😣
Cóż...jakoś może sobie z tym poradzę🤔