Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dzisiaj jako sprzedający nie musicie się z nami kontaktować, żeby potwierdzić pozytywne wyjaśnienie sprawy i zamknąć dyskusję. Chcemy oszczędzać Wasz czas, dlatego wprowadziliśmy zmiany w Dyskusjach i w określonych przypadkach dyskusja zostanie automatycznie zamknięta.
Dyskusja zostanie automatycznie zamknięta jeśli:
Co się jeszcze zmieniło?
Pracownik Allegro może ponownie otworzyć Dyskusję w uzasadnionych przypadkach, na prośbę kupującego. Taka sytuacja może się zdarzyć, jeśli kupujący nadal będzie miał problem z zakupem.
Przykład: Kupujący zakłada Dyskusję z powodem: nie otrzymałem towaru. Sprzedający wywiązuje się z transakcji i dostarcza towar do kupującego. Po pewnym czasie przedmiot uszkadza się i kupujący chciałby zgłosić reklamację poprzez założenie Dyskusji. W takiej sytuacji pracownik Allegro może ponownie wznowić ją na prośbę kupującego.
Ponownie otwartą Dyskusję obsłużycie na dobrze Wam już znanych zasadach, a na odpowiedź macie standardowo 24 godziny – oczywiście z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Przy czym, jeśli ponownie otworzymy Dyskusję w ciągu 30 dni – liczymy ją tylko raz w panelu Jakości sprzedaży.
Zmianę wprowadzamy w odpowiedzi na Wasze liczne głosy i sugestie. Nie będziecie już musieli każdorazowo kontaktować się z pracownikiem Allegro lub z klientem z prośbą o zamknięcie Dyskusji, a cały proces będzie dla Was mniej angażujący.
No to teraz @LEW433 musisz zmienić sobie twój ulubiony kopiuj wklej wpis pt załóż dyskusje bo dodasz zapis spamuj pracownika allegro na ponowne otwieranie dyskusji czyli już dosłownie wszystko trza będzie dyskusją załatwiać w relacjach konsument - sprzedawca bo nie ma jak walić wyjasnieniami od razu z bejzbola @Ziolko39 po jakości sprzedaży, @ko_alka a uwzgledniliście że wam kupujący zaczną wznawiać dyskusje na roszczenie za odrzucone przez sprzedajacych reklamacje? Czy nikt nie wpadł na to jaką zaraz nakręcicie patologię? Że nie wspomne że w zakresie rozpatrywania reklamacji kupujący zaznaczy nie dostałem zwrotu kasy bo wszak on nie musi wiedzieć o zmianie prawa po 1 stycznia czyli co dyskusja wieczna aż sprzedawca kasy nie odda?
Jedna patologia więcej, jedna mniej - co za różnica. Ja uciekam ze sprzedażą z Alle... Szkoda nerwów. Lepiej inwestować potencjał w to, co daje satysfakcję i pozwala godnie żyć 🙂
Allegro żeby dyma..ać nas na wszelkie sposoby czarujący ułatwia nam przecież wszystko-Dla niego to klient jest ważny- w razie czego będzie protect i kupujacemu dadzą prezent jak odeśle kupujący złom- tak naprawdę to sprzedawca już ma mały wpływ na sprzedaż-allegro daje ci wszystko;)swoje wysyłki:z d,..y;)zmieniają ceny;) wumuszaja katalog, teraz bierze sie za dyskusje) ciekawi mnie kiedy znów coś na, ułatwią-abyśmy sami nie musieli decydować, a jak sprzedawca ma problem dostajesz słynnego meila że im przykro że nie udało sie pozytywnie załatwić sprawy;)
W waszym artykule na temat wprowadzanych zmian jest też taki zapis: "Po pewnym czasie kupujący zauważa wadę przedmiotu i chce zgłosić reklamację w Dyskusji."
Reklamacje rządzą się określonymi prawami i zgłaszanie ich w formie dyskusji jest niepoważne! Dlaczego portal sugeruje kupującym aby zgłaszali reklamacje w dyskusji a nie w normalny zgodny z przepisami sposób?
Podczas zakupu i później jest dostępna odpowiednia zakładka " Reklamacja", kupujący dostaję też te informacje po zakupie więc powinien postępować zgodnie z podanymi warunkami reklamacji a nie wszczynać dyskusje!
Dyskutować możemy o wszystkim ale dyskusja nie można zastąpić PRAW KONSUMENTA oraz praw i obowiązków sprzedającego!
Przypomina mi się w tym momencie kultowy cytat: "sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie" - w tym przypadku kupujących... Przykre jest to, co dzieje się z portalem...
biosorcerer - dodam jeszcze tylko, że chodzi o zysk - w każdej sytuacji Allegro musi wyjść na +.
to nie wiesz dlaczego? bo z dyskusji można ci po statystykach pojechać a przez statystyki po sprzedaży
No tak, ale posiadanie dyskusji jest wyżej oceniane niż brak dyskusji. U mniejszych sprzedawców.
i tak źle i tak niedobrze,
a nawet lepiej
To nie są ulepszenia dla sprzedających tylko dla samego serwisu, który stworzył potworka w postaci tzw dyskusji
nie jest to miejsce do składania reklamacji - tylko do wysyłania komunikatów
jak znam życie oficjalny sklep allegro ginie od nadmiaru liczby dyskusji i niepotrzebnych
postów od Kupujących
my jako firma mieliśmy już blokowane konto przez allegro z powodu
cyt: Od dzisiaj jako sprzedający nie musicie się z nami kontaktować, żeby potwierdzić pozytywne wyjaśnienie sprawy i zamknąć dyskusję.
bo nie napisaliśmy w dyskusji postu jako ostatni np: po pozytywnym spełnieniu żądań Kupującego
TAK - stworzyli potworka. Koszmarka takiego.
Dyskusja dobra na wszystko.
Gdy podświetla się dzwoneczek, cała firma łyka hydroksyzynę zapijając melisą.
Złożyć reklamację kupujący może w każdy możliwy sposób, także w dyskusji>dlaczego nie? ale dyskusja jak zostaje rozwiązana nie powinna być liczona do statystyk, Ile jest tu przykładów żeby nie dyskusja to kupujących wysyła się na "drzewo" cyt, "żyda".
@RED ohh ta zmiana to akurat nic złego. Jest po prostu kolejnym ukłonem w strone najwiekszych sprzedawców którzy maja mnóstwo dyskusji i przestają to ogarniac. Wiec trzeb im pomóc automatycznie wyeliminowac te dyskusje które są zbędne.
A że akurat ta zmiana małym sprzedawcom nie zaszkodzi to akurat tez dobrze
Wiec nie ma co narzekac....
@_Likos_ to powiedz mi co jak kupujący po zamknięciu dyskusji z nieuznaną reklamacją zacznie ją wznawiać przez konsultanta allegro co chwilę bo się nie zgadza z decyzją reklamacyjną? Stalking reklamacyjny ci zrobi a weź nie odpisz 50x że odrzucasz to dostaniesz po jakości jeszcze znając ułomów dowalą ci ap bo nie zerną w historię dyskusji że odrzucasz 20x
@az1rael ohh ale to przecież żadna zmiana. Wczesniej też można było poprosić o ponowne otwarcie zamknięctej dyskusji. Nawet tutaj na gadane moderatorki często pomagały. A nam nawet allegro w imieniu klienta odstąpiło od umowy hihi Klien nie wypowiedział sie nawer raz.
Wiec w tej kwestii nie ma żadnej zmiany.
Po prostu będa zamykane automatycznie dyskusje otwarte z powodów których nie ma jak np "nie otrzymałem przesyłki" kiedy status jest - "doręczono" czy też "nie otrzymałem zwrotu wpłaty" kiedy wplata zwrócona przea AF .
My sami mieliśmy kilka takich bezsensownych dyskuji . Wiec akuret tej zmiany ja żle nie oceniam choc mysle że to raczej dla najwiekszych sprzedawców którzy pewnie z czyms takim mają spore kłpoty i straty jeśli chodzi o czas.
Dlaczego robicie zmiany bez naprawienia błędów projektowych? Był zgłaszany błąd projektowy taki, że w systemie ocen mała firma dostaje o 45 punktów oceny jakości więcej gdy ma dyskusje, niż gdy nie ma dyskusji. Muszę prosić Kupujących aby otwierali dyskusje dla podniesienia jakości, co jest kompletnym absurdem! Dlaczego stosujecie wysokie kary wobec małych firm rodzinnych za nie posiadanie dyskusji?
@nikl "Dlaczego robicie zmiany bez naprawienia błędów projektowych?"
Bo dział IT Allegro śmierdzi amatorką. Testy na produkcji będące normą dla nich (mimo posiadania Allegro Sandbox do testów), bugi w API, błędy nienaprawiane przez rok czasu jak nie dłużej i to w produktyzacji. Raz na jednej podstronie testowali ciemny motyw, w 100% na żywca, profeska. Ale miesiąc wcześniej tłumaczyli, że zrobienie ciemnej wersji strony to nie takie proste i w ogóle. Ta.
Generalnie obecny system Allegro to nadbudówka starego. Pamięta ktoś stare WebAPI? Ono nadal wisi pod maską. Tam się wiele nie zmieniło. Dziwię się, że ludziom tam się chce w ogóle tyrać. Ja bym dawno uciekł.
Zacznijcie może zachęcać ludzi do normalnego kontaktu, a nie otwierania dyskusji z pytaniem o przedmiot lub fakturę.
Przecież to chore i nie spełnia swojej funkcji. Albo nie nazywajcie tego dyskusjami, a zwykłym czatem.
Przed otwarciem dyskusji powinien być jasny komunikat dla Kupującego - skontaktuj się wysyłając wiadomość lub telefonicznie. Jeśli Kupujący wcześniej nie pisał w wiadomości do Sprzedającego - niech domyślnie otwiera się centrum wiadomości.
Efekt tego wszystkiego jest taki - Kupujący chce zwrócić towar - dyskusja. Kupujący chce zapytać o fakturę - dyskusja. Kupujący chce kupić więcej sztuk - dyskusja. Ostatnio Kupujący nie piszą tylko otwierają dyskusje. Pytani telefonicznie - "bo tak".
To może my też przestaniemy sami obsługiwać sprzedaż i zaczniemy każdy problem opisywać na forum i pisać do supportu ?
Może Pani szanowna Moderatorka odpowie na postawione tutaj - cenne i trafne uwagi ? Bawicie się w detale, a nie widzicie zgłaszanych realnych i olbrzymich problemów 😐
Czasami łapię się za głowę kto tam pracuje i zajmuje się tymi dyskusjami !
Sytuacja z początku miesiąca - zakup za pobraniem. Wysłaliśmy przedmiot do klienta. Wrócił do nas nieodebrany z paczkomatu. Wtedy to klient przypomniał sobie o zakupie i pyta się nas w centrum wiadomości jednym słowem ,,o koda". Odpowiadamy, że nie posiadamy kodów do odbioru przesyłek z paczkomatu, a ponadto czas na odbiór jego paczki upłynął i wróciła właśnie do nas.
Klient zakłada wtedy dyskusje i ponawia krótkie pytanie - ,,brak koda". Zatem raz jeszcze przedstawiamy w dyskusji cały przebieg jego transakcji i wyjaśnienie, że przesyłka za pobraniem wróciła do nas nieodebrana z paczkomatu i w związku z powyższym występujemy do allegro o zwrot prowizji od nieudanej transakcji.
Wtedy klient prosi o pomoc allegro i ...... wklejam poniżej to, co napisał do nas w dyskusji pracownik allegro. Jak to przeczytałam to myślałam, że chyba śnię i to nie dzieje się na prawdę, czyli mam zwrócić pieniądze dla klienta za przedmiot, który kupił za pobraniem i nie odebrał go z paczkomatu !!!!! 😡 👹:
,,Wiadomość od doradcy
„S........2, w związku ze zwrotem paczki, proszę niezwłocznie zwrócić Kupującemu pieniądze i umieścić w dyskusji potwierdzenie przelewu jeżeli zwrot odbył się poza Allegro Finanse. W celu zwrotu prowizji zapraszam do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy: "
@LoveandDesire-pl sprawdzę tę sytuację i dyskusję, ale podaj proszę mi jej numer.