Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj wprowadziliśmy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży.
Punkty przyznajemy na podstawie danych o Waszej działalności na Allegro z ostatnich 30 dni lub 28 dni (w przypadku miar Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka). W panelu Jakość mojej sprzedaży zobaczycie swoje wyniki za dzień poprzedni.
Za jakość sprzedaży możecie otrzymać maksymalnie 500 punktów. Szczegóły sprawdzicie w tabeli.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego, jak wykorzystać panel Jakość mojej sprzedaży do zwiększenia efektywności swojego biznesu, to konieczne sprawdźcie kurs Akademii Allegro.
Zachęcamy też do obejrzenia krótkiego wideo o panelu Jakości mojej sprzedaży.
Rozumiem, że zwroty wpłat mamy robić natychmiast, żeby promować patologie polegające na dobieraniu do smarta, odsyłaniu nawet nie otwartych paczek czy w ogóle nieodebranych zamówień. Robiąc wszystkie zwroty w terminie mam całe 0 na 50 punktów, bo zwroty są wykonywane średnio AŻ po 5 dniach - mimo iż prawo mówi o 14, a regulamin Allegro o 7 dniach od dostarczenia przesyłki zwrotnej.
Allegro chce się nas pozbyć. To jedyne wytłumaczenie ich ostatnich działań i pomysłów.
Pozamykać, wykończyć.
Tak uzgodniło dziś walne zgromadzenie zarządu w mojej spółce po analizie niszczycielskich wdrożeń ze strony giganta.
Poprawcie mnie jeśli się mylę, zamówienie złożone o 23.00 w niedziele, wysłane w na drugi dzień, czyli w praktyce w jakies 12-14h nie jest liczone jako "szybka wysyłka"? To Allegro już wymaga cudów od sprzedawców?
@EElektryka_com prawidłowo , według ,, allegrowego rozmyślunku 😁,, szybkie nadanie to takie , w którym zamówienie oraz nadanie w pełnym tego slowa znaczeniu odbywa się pomiędzy godz. 0:01 a 23:39 tego samego dnia , czyli reasumując -- jeśli nie pracujesz w weekendy nie masz szans na złapanie punktów za szybkie nadania .
@mdrogeria to chyba nie chodzi tylko o to czy chcesz pracować w weekend czy nie, przecież firmy kurierskie nie odbierają paczek Allegro w weekendy, jak nadasz np. W paczkomacie w sobotę to kurier i tak odbierze w poniedziałek więc możesz stawać na rzęsach a i tak nic nie zrobisz. Niby nowy system miary jakości ale równie niedoskonały jak poprzedni.
@Health___Beauty e...tam , dla chcącego... Xpress Delivery , DeliGoo .... cóż jak system allegro nie widzi tych przesyłek .
Akurat wysyłka paczkomatowa liczy się w tym systemie jeśli zostanie nadana w weekend.
nie prawda wysyłam tego samego dnia również przesyłki, a proszę bardzo
@EElektryka_com Żeby zamówienie liczyło się do tej miary, musi zostać wysłane w ten sam dzień.
W tym procencie uwzględniamy wyłącznie zamówienia z tych ofert, w których deklarujesz wysyłkę w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Twoich zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki.
W tej mierze dostaniesz 3 punkty za każdy 1% zamówień z wysyłką tego samego dnia. Maksymalnie możesz dostać 160 punktów.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszystkie zamówienia będziesz w stanie nadawać tego samego dnia, dlatego nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze.
@ko_alka a dla czego przy braku zwrotów, mam tylko 20/50 punktów ?
@kostas11 Punkty w tej mierze zdobędziesz, jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia (gdy masz choć jeden zwrot – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów).
Maksymalnie w tej mierze możesz zdobyć 50 punktów – w zależności od ogólnej liczby zamówień z ostatnich 30 dni. Jeśli masz:
Jeśli masz mniej niż 10 zamówień z ostatnich 30 dni – nie dostaniesz punktów w tej mierze.
@ko_alka masakra kto to wymyśla 😄 dwa tygodnie testowałem sprzedaż bez smarta i miałem kilka zamówień, teraz też nie lepiej, padaka weekend 4 zamówienia, klienci rezygnują z allegro, spada liczba kont a Wy uzależniacie punkty od ilości zamówień, chyba że eliminujecie małe firmy 😄
@kostas11 tak na logikę to Allegro żyje z prowizji pobieranych od sprzedawców więc powinno im zależeć żeby było ich coraz więcej i jak najwięcej sprzedawali. A Allegro na każdym kroku rzuca sprzedawcom kłody pod nogi, niezrozumiałe to dla mnie zupełnie.
No to sugerujecie, że mamy sami od siebie kupowac, zeby zwiekszyć liczbę transakcji?
Maakra. Przeciez to nie od nas zalezy, co kto potrzebuje a zarzynać się z obniżką cen - szkoda pieśni, bo dokładać do własnej spzredazy nie zamierzam. Wolę rozwijac własną stronę i własną tam sprzedaż pozycjonowac.
To jakaś gra?? Zdobywa się punkty?? Dodatnie czy ujemne też?? A na końcu blokowanie??
Chore. Trzeba raz w miesiącu prosić klienta o zwrot i wyznaczyć nagrodę za zwrot towaru. To jest kara dla najlepszych sprzedawców mających tak dobre towary, że nie są zwracane.
My już rozumiemy dlatego znikamy za dwa miesiące:) nie ma opcji dla małych:) miałem aukcje gdzie kupujący mogli wybrać świece jakie chcieli w zestawie ....i zaczęło się Ciepłe Siedlisko rozpalać. Aż tu nagle wywalone oferty....niezgodne z regulaminem bo kupujący nie wie co kupuje:)......wybrał zapachy knoty dedykację.....no nie wie co kupuje. Szkoda gadać:)
@ko_alka a za te zwroty gdzie ja mam całe 0 punktów to jak np. Będę je robić po 7 dniach a nie 5 to mogę wyłapać minusowe punkty? :))))
@ko_alka To chyba nie mam szans na punkty za czas wysyłki ,aukcje zwykle kończą się późnym wieczorem i nie ma szans na wysłanie w danym dniu.