Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient ze Szwecji kupił paczkę i zapłacił 90,99 za wysyłkę do Szwecji, paczka do nas wróciła. Sprawdziłam w trackingu i nie było nawet próby doręczenia (DPD Eksport)- infolinia DPD potwierdziła, że nie było z jakiegoś powodu próby doręczenia i należy złożyć reklamację, ale nie mogę tego zrobić ja, bo nie jestem zleceniodawcą, tylko Allegro.
Najlepiej byłoby, gdybym dostała, oczywiście za darmo (jedna przesyłka przecież pobrana i niestety niewykonana poprawnie) drugą etykietę do wysyłki. No i mieć tylko nadzieję, że klient to odbierze.
Gdzie lub z kim to załatwiać?
@Moliland Cześć. 🙂 Reklamację możesz złożyć tutaj lub samodzielnie po pobraniu pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].
Ok dzięki, już działam
@Moliland zwróć uwagę czy nie dostałaś i sprawdź czy nie dostaniesz opłaty za zwrot nieodebranej paczki
wielu przewoźników nalicza za to opłaty na allegro często pojawiają się z dużym / miesięcznym opóźnieniem (naliczana jest w kolejnym okresie rozliczeniowym)