anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wróciła paczka bez próby doręczenia ze Szwecji

Moliland
#9 Pomysłodawca#

Witam

Klient ze Szwecji kupił paczkę i zapłacił 90,99 za wysyłkę do Szwecji, paczka do nas wróciła. Sprawdziłam w trackingu i nie było nawet próby doręczenia (DPD Eksport)- infolinia DPD potwierdziła, że nie było z jakiegoś powodu próby doręczenia i należy złożyć reklamację, ale nie mogę tego zrobić ja, bo nie jestem zleceniodawcą, tylko Allegro. 

Najlepiej byłoby, gdybym dostała, oczywiście za darmo (jedna przesyłka przecież pobrana i niestety niewykonana poprawnie) drugą etykietę do wysyłki. No i mieć tylko nadzieję, że klient to odbierze. 

Gdzie lub z kim to załatwiać?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Moliland Cześć. 🙂 Reklamację możesz złożyć tutaj lub samodzielnie po pobraniu pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz [pobierz pełnomocnictwo].

oznacz moderatorów

Moliland
#9 Pomysłodawca#

Ok dzięki, już działam

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Moliland zwróć uwagę czy nie dostałaś i sprawdź czy nie dostaniesz opłaty za zwrot nieodebranej paczki

wielu przewoźników nalicza za to opłaty na allegro często pojawiają się z dużym / miesięcznym opóźnieniem (naliczana jest w kolejnym okresie rozliczeniowym)

oznacz moderatorów