anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wróciła przesyłka ,klient domaga się ponownej wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam paczkę po dwóch dniach od zamówienia.  Podałam nr nadania. Po 3 tyg paczka wróciła. Za odbiór zapłaciłam 13 zł. Klientka domaga się ponownego wysłania bo ona zapłaciła a nic nie dostała. Twierdzi, że nie dostała ode mnie emaila z nr nadania. Tłumacze, że nie dostała bezpośrednio ode mnie, tylko musiała dostać przez allegro. Moze nie zwróciła uwagi, może wylądował w spamie. Avizo tez nie dostała a jest na chorobowym w domu.domaga się ponownej wysyłki. Co robić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
kostas11
#21 Demiurg#

Poproś o wpłatę za zwrot i ponowna wysyłkę, złóż reklamację na poczcie za nie dostarczenie paczki mimo że klient jest w domu, jak dostaniesz odszkodowanie oddasz klientowi za dwie przesyłki i wszyscy będą zadowoleni.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Nie chce zapłacić bo juz raz to zrobiła i czeka na towar 

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

@emilka3477 To zwróć jej pieniądze pomniejszone o koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli nie ma w tym Twojej winy, a zakładam, że tak jest, to dokładanie do interesu byłoby bez sensu. Ewentualnie podpowiedz jej, żeby - o ile jest to możliwe - założyła dyskusję na Allegro, wtedy pracownik Allegro postara się pomóc - ma dojście do wysyłanych maili itp. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Może był błąd w adresie? Jeśli tak, to kupująca ma rację.

oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam pod taki adres jaki miałam na zamówieniu 

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

@emilka3477  Jeśli to ewidentnie wina klienta, poproś o kasę na kolejną wysyłkę, a jeśli odmówi, odlicz koszt odesłania i zwróć wpłatę. Skoro nie dostałą awiza, niech robi drakę na swojej poczcie. Jeśli masz w mailach info o nr. nadania - i tak jesteś kryta. Nic więcej tu nie wymyślisz. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Nr nadania podaje zawsze na allegro, gdzie jest zakładka zamówienie -akcje-nr przesyłek. Tam nie ma konkretnej daty kiedy ja to wpisałam. Czy jest jakaś inna opcja sprawdzenia daty.bo może mi zarzucić, że wpisałam to np wczoraj. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Poczta wysyła także informacje na telefon o ile klient podał prawdziwy a Ty go wpisałaś, pamiętaj że klient będzie kombinował na wszystkie sposoby, nic nie było nic nie wiedziałam nic nie słyszałam, odpisz raz co ma zrobić i tyle. 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie. Zawsze na drukach nadania wpisuje oba nr telefonów, dlaczego nikt nie zadzwonił i nie zapytał czy paczka będzie odebrana

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Oki pod warunkiem że nr był poprawny, Kurier nie ma obowiązku dzwonić, ale poczta wtedy wysyłka info na komórkę łacznie z awizo, złóżcie reklamacje i się sprawa wyjaśni, a sprawdzałaś śledzenie paczki tam jest info czy był wysłany sms 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
daniel_net_pl
#11 Animator#

https://emonitoring.poczta-polska.pl - sprawdzasz czy była próba doręczenia (awizo). Jak była, to klient ściemnia (aczkolwiek w rzadkich przypadkach pocztomistrz też mógł ściemnić). Podsumowując napisz klientce, że składasz reklamację i albo daje teraz kasę za zwrot i nadanie, a ty jej oddasz po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, albo wstrzymujesz ponowną wysyłkę do czasu rozpatrzenia reklamacji.

oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Wyslalam 2 marca.doszło 3.próba doręczenia. Zostawione awizo. 11 ponowne awizo.18 decyzja o zwrocie przesyłki. 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@emilka3477 Po pierwsze i podstawowe : sprawdź na e-monitoringu co pokazuje. Będzie tam Twój dzień nadania, ile paczka czekała na poczcie klientki itp. Pokaż jej to i powiedz aby miała pretensje do swojego listonosza. Potem poproś o dopłatę za ponowną wysyłkę. Albo zaproponuj, że złożysz reklamację ( ale to trwa ok 30dni) i potem do Kupującej "wrócisz".

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@emilka3477   Przecież masz DOWÓD NADANIA! Zrób foto i wyślij kobiecie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Dowód nadania mam w Pl,starsza osoba ta która  zawsze wysyła paczkę (nie na możliwości zrobienia zdjecia)podaje mi nr nadania telefonicznie a ja wpisuje w zamówieniu na allegro i oni informują o tym kupującego. 

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@emilka3477  A co pokazuje monitoring poczty?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Sprawdzałam. Wyslalam 2 marca.doszło 3.próba doręczenia. Zostawione awizo. 11 ponowne awizo.18 decyzja o zwrocie przesyłki. 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@emilka3477 Zrób zrzut z ekranu i prześlij Kupującej. Z prośbą aby obwiniała swoją pocztę.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Ale kupująca nie z pocztą zawierała umowę i nie była to wysyłka za pobraniem.

Art. 544 Kc

 

  • 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.
    § 2. Jednakże kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu rzeczy na miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy.
oznacz moderatorów