Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam paczkę po dwóch dniach od zamówienia. Podałam nr nadania. Po 3 tyg paczka wróciła. Za odbiór zapłaciłam 13 zł. Klientka domaga się ponownego wysłania bo ona zapłaciła a nic nie dostała. Twierdzi, że nie dostała ode mnie emaila z nr nadania. Tłumacze, że nie dostała bezpośrednio ode mnie, tylko musiała dostać przez allegro. Moze nie zwróciła uwagi, może wylądował w spamie. Avizo tez nie dostała a jest na chorobowym w domu.domaga się ponownej wysyłki. Co robić w takiej sytuacji?
Poproś o wpłatę za zwrot i ponowna wysyłkę, złóż reklamację na poczcie za nie dostarczenie paczki mimo że klient jest w domu, jak dostaniesz odszkodowanie oddasz klientowi za dwie przesyłki i wszyscy będą zadowoleni.
Nie chce zapłacić bo juz raz to zrobiła i czeka na towar
@emilka3477 To zwróć jej pieniądze pomniejszone o koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli nie ma w tym Twojej winy, a zakładam, że tak jest, to dokładanie do interesu byłoby bez sensu. Ewentualnie podpowiedz jej, żeby - o ile jest to możliwe - założyła dyskusję na Allegro, wtedy pracownik Allegro postara się pomóc - ma dojście do wysyłanych maili itp.
Może był błąd w adresie? Jeśli tak, to kupująca ma rację.
Wysłałam pod taki adres jaki miałam na zamówieniu
@emilka3477 Jeśli to ewidentnie wina klienta, poproś o kasę na kolejną wysyłkę, a jeśli odmówi, odlicz koszt odesłania i zwróć wpłatę. Skoro nie dostałą awiza, niech robi drakę na swojej poczcie. Jeśli masz w mailach info o nr. nadania - i tak jesteś kryta. Nic więcej tu nie wymyślisz.
Nr nadania podaje zawsze na allegro, gdzie jest zakładka zamówienie -akcje-nr przesyłek. Tam nie ma konkretnej daty kiedy ja to wpisałam. Czy jest jakaś inna opcja sprawdzenia daty.bo może mi zarzucić, że wpisałam to np wczoraj.
Poczta wysyła także informacje na telefon o ile klient podał prawdziwy a Ty go wpisałaś, pamiętaj że klient będzie kombinował na wszystkie sposoby, nic nie było nic nie wiedziałam nic nie słyszałam, odpisz raz co ma zrobić i tyle.
Dokładnie. Zawsze na drukach nadania wpisuje oba nr telefonów, dlaczego nikt nie zadzwonił i nie zapytał czy paczka będzie odebrana
Oki pod warunkiem że nr był poprawny, Kurier nie ma obowiązku dzwonić, ale poczta wtedy wysyłka info na komórkę łacznie z awizo, złóżcie reklamacje i się sprawa wyjaśni, a sprawdzałaś śledzenie paczki tam jest info czy był wysłany sms
https://emonitoring.poczta-polska.pl - sprawdzasz czy była próba doręczenia (awizo). Jak była, to klient ściemnia (aczkolwiek w rzadkich przypadkach pocztomistrz też mógł ściemnić). Podsumowując napisz klientce, że składasz reklamację i albo daje teraz kasę za zwrot i nadanie, a ty jej oddasz po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, albo wstrzymujesz ponowną wysyłkę do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Wyslalam 2 marca.doszło 3.próba doręczenia. Zostawione awizo. 11 ponowne awizo.18 decyzja o zwrocie przesyłki.
@emilka3477 Po pierwsze i podstawowe : sprawdź na e-monitoringu co pokazuje. Będzie tam Twój dzień nadania, ile paczka czekała na poczcie klientki itp. Pokaż jej to i powiedz aby miała pretensje do swojego listonosza. Potem poproś o dopłatę za ponowną wysyłkę. Albo zaproponuj, że złożysz reklamację ( ale to trwa ok 30dni) i potem do Kupującej "wrócisz".
@emilka3477 Przecież masz DOWÓD NADANIA! Zrób foto i wyślij kobiecie.
Dowód nadania mam w Pl,starsza osoba ta która zawsze wysyła paczkę (nie na możliwości zrobienia zdjecia)podaje mi nr nadania telefonicznie a ja wpisuje w zamówieniu na allegro i oni informują o tym kupującego.
@emilka3477 A co pokazuje monitoring poczty?
Sprawdzałam. Wyslalam 2 marca.doszło 3.próba doręczenia. Zostawione awizo. 11 ponowne awizo.18 decyzja o zwrocie przesyłki.
@emilka3477 Zrób zrzut z ekranu i prześlij Kupującej. Z prośbą aby obwiniała swoją pocztę.
@pinsplash Ale kupująca nie z pocztą zawierała umowę i nie była to wysyłka za pobraniem.
Art. 544 Kc