Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłka w terminie 96 %
Wskaźnik "szybkich wysyłek" 21 % !!!
wysyłka w ciągu 24 godzin.
No tu już allegro przeszło samo siebie... Ustalili limit, który nie jest możliwy do osiągnięcia...
I do tego jest to kategoria w której "do zdobycia" jest prawie 1/3 maksymalnej ilości punktów jakości sprzedaży...
Okazało się, że według allegro zakup zrobiony w niedzielę powinien być wysłany w niedzielę...
Mało tego, zakupy zrobione po godzinie granicznej ( kup do... wysyłka tego samego dnia) powinny być wysłane tego samego dnia bo inaczej obniżają wskaźnik szybkich wysyłek...
Mi ręce opadają...
Jeden konsultant mówi żeby nie wysyłać po godzinie granicznej ponieważ algorytm będzie sam sobie wyliczał przewidywany czas dostawy ( mieliśmy tak, że mimo ustawienia godziny granicznej 11:00 w naszych ofertach np: o godz. 12:30 wyświetlał się komunikat "dostawa jutro" ponieważ nadaliśmy kilka takich paczek ).
Drugi konsultant mówi, że nie uzyskam lepszego wskaźnika jeśli nie będziemy wysyłać tego samego dnia po godzinie granicznej...
Szach- mat...
Nigdy nie zbliżymy się do 160 punktów ponieważ dużo zakupów jest robionych wieczorem.
Niestety nie pracujemy też w sobotę i niedzielę...
To jakby ustalić kwalifikacje olimpijskie na poziomie, którego nie spełni żaden zawodnik...
Jest jednak oznaka miłosierdzia ze strony jaśnie panującego A... do wskaźnika nie wliczane są zakupy zrobione w dni ustawowo wolne od pracy... Łaskawcy!
Pytanie do moderatorów...
- zakup towaru w sobotę o godz. 19. Zgodnie z tym co wyświetlacie " przewidywany czas dostawy" wysyłka w poniedziałek, dostawa we wtorek. Sami tak informujecie kupującego. Jak będzie zaliczany do wskaźnika szybkich wysyłek?
- Zakup w niedzielę o 17. Zgodnie z tym co wyświetlacie " przewidywany czas dostawy" wysyłka w poniedziałek, dostawa we wtorek. Sami tak informujecie kupującego. Jak będzie zaliczany do wskaźnika szybkich wysyłek?
- Wysyłka w terminie- deklaracja wysyłki w ciągu 24 godzin jest tu brana pod uwagę, jest parametrem, który jest określany przez sprzedającego i o dziwo... respektowanym przez allegro w wyliczeniach wskaźnika.
- Wskaźnik szybkich wysyłek- dlaczego ustawienia sprzedawcy dotyczące wysyłki czyli czas wysyłki i godzina graniczna nie są brana pod uwagę? W jednym wskaźniku można w drugim nie można?
Może zrobić nowy wskaźnik. Może... nim klient pomyśli, że coś musi kupić, towar powinien już leżeć u niego pod drzwiami. Czemu czegoś takiego nie wymyślicie? Przecież ogranicza was tylko wasza wyobraźnia i nienawiść do sprzedawców. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
są sklepy co wysyłają w soboty i w niedziele, każdy wie, że allegro zależy by paczki były wysyłane najszybciej jak to możliwe w sumie najlepiej jak po godzinie od zamówienia klient miałby już towar u siebie 🤣
sam wskaźnik jest tak niezależny od dostawców ze osiągnięcie maxa jest nie osiągalne nawet z weekendowymi dostawami 😁 i to na pewno jest dziwne
w zasadzie nawet z usługa one fulfillment
oj tam ja dziś za szybka wysyłkę mam 138 punktów 😂 więcej juz chyba nie dostane
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Właśnie miałem o tym napisać. Mam 33,33% zamówień wysłanych tego samego dnia i -57 pkt w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Fatalnie się sprawuję, wg Allegro, prawda?
Tylko, że pozostałe zamówienia były po godz 19:30 a nawet po 22:25. Wcześniej dostawało się za zamówienia złożone w piątek wieczorem i sobotę przewoźnikami, którzy wtedy nie pracują. Woziłem nawet Onych do lubelskiej bazy UPS w sobotę, ale oni nie skanują w soboty, więc paczka jakby nienadana.
Jaki mamy wpływ na to kiedy i jakim przewoźnikiem Klienci zamawiają?
Jak możemy odpowiadać za coś, na co nie mamy wpływu?
Czy takie ustawienie sprawy to jest zwykła głupota, czy może sabotaż?
Proszę o naprawienie tego "poprawionego" systemu oceny, bo aktualny zasługuje na ocenę na niedostateczną.
pozdrAVIAm