Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o ponowne przesłanie linka w sprawie weryfikacji mojej firmy gdzie już była zweryfikowana. Zrobiłam zwrot pięniędzy do klienta i jeszcze do niego nie dotarły. Jeżeli firma zrobiła się nie zweryfikowana jakim cudem nastąpiła sprzedaż. Proszę jak najszybciej zająć się ta sprawa, [edycja] .pozdrawiam
@megsklep Twoja sprzedaż jest zweryfikowana, a konto nie jest zablokowane, więc nie musisz nic nam przesyłać, ale widzę, że wszystkie Twoje zlecenia zwrotów są anulowane przez operatora płatności, więc problem dotyczy konta do wypłat. Dlatego aby to wyjaśnić skontaktuj się proszę z nami bezpośrednio przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.
W pierwszym okienku wpisz czego dotyczy problem, a następnie kliknij proszę w "wybierz sposób kontaktu", gdzie będziesz mogła zamówić rozmowę telefoniczną z naszym konsultantem.