Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sprawa dotyczy - przykladowe zamowienia:
6db395c0-e116-11ee-a7ff-01cc91cf88d4
589c3470-e11c-11ee-a2ce-9370c190f4ee
Do tej pory przesyli Abox byly obslugiwane przez kuriera UPS - nawet jeszcze dzisiaj na stronie ustawien godzin wysylki widnieje taka informacja.
Od dnia dzisiejszego do przesylek Abox zaczely sie generowac calkowicie inne etykiety, co zwrocilo nasza uwage.
I teraz najsmieszniejsze - podjezdza kurier UPS jak kazdego dni i stwierdza, ze nie ma mozliwosci odebrac przesylek Abox, bo sa one przeznaczone dla stricte Waszego kuriera
W zwiazku z powyzszym:
- KTO ODPOWIADA ZA TEN BURDEL?
- DLACZEGO NIKT NIE RACZYŁ Z ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM POINFORMOWAĆ NAS O TEJ ZMIANIE?
- KTO ODPOWIE ZA OPOZNIENIA PRZESYLEK POWSTALE W WYNIKU OPOZNIENIA ICH NADANIA?
- nas to akurat nie dotyczy, ale... JAK MAJĄ SOBIE PORADZIC SPRZEDAWCY W MNIEJSZYCH MIEJSCOWOSCIACH, GDZIE PODJEZDZAL KURIER UPS, A WASZ PEWNIE BEDZIE DWA TYGODNIE SZUKAL MIEJSCA ODBIORU?
I prosze mi nie pisac bredni, ze moge zamowic podjazd przy nadawaniu paczek, poniewaz... NIKT NAS NIE INFORMOWAL, ZE SA JAKIES ZMIANY I MAMY ZAMAWIAC PODJAZDY, a tym bardziej dopiero na nastepny dzien, gdzie klienci licza, ze nastepnego dnia to juz beda miec przesylki u siebie
Wszystko co wprowadzacie to jedno wielkie dziadostwo, za ktore nie ponosicie zadnej odpowiedzialnosci. bo Wam wszystko wolno a wina i tak zawsze po stronie sprzedawcow
@accadia Weryfikujemy Twoje zgłoszenie. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę.
@accadia Udało nam się ustalić, że Wasze konto zostało dodane do listy sprzedających obsługiwanych przez naszego kuriera Allegro One. Sprawdźcie ponownie otrzymane wiadomości mailowe. Powinna się tam znajdować również ta z informacją o zmianie.
@Allegro_One
Nie - nie ma takiej informacji na mailu.
W zalewie spamu, ktory wysylacie kupujacym ciezko czasami znalezc cokolwiek sensownego. Juz dawno kupujacy powinni miec mozliwosc wylaczenia otrzymywania maili, ze ktos cos kupil i za cos zaplacil, bo jesli ktos prowadzi tutaj dzialalnosc to operuje na serwisie a nie na mailach.
Kolejna kwestia - na Allegro wysylacie tygodniowo dziesiatki spamu w postaci roznych glupot, a nie potraficie w ten sam sposob poinformowac o tak waznej zmianie?!!! Jednoczesnie robicie wszystko, zeby kupujacy dostawali jak najmniej wiadomosci od sprzedajacych, i uwazacie to za naduzycie
PRosze o informacje z jaka data zostal wyslany mail z taka informacja oraz szxczegoly na jakich zasadach maja sie odbywac odbiory.
Jak zwykle bierzecie sie za cos od zadka strony.
@accadia Tak jak napisał @serwis-texas powiadomienia były wysyłane 4 marca. Dotyczyły zmiany wprowadzonej 12 marca, czyli dodania do cenników metody Allegro One (Punkt, Box, Kurier).
Allegro One Kurier odbiera i dostarcza przesyłki do kupujących od poniedziałku do soboty. Godziny graniczne, do których możesz zamówić odbiór przesyłek, są takie same, jak dla obecnie odbieranych przez UPS.
Żeby było jasne. Owszem, wysłali email w tej sprawie, bodaj 4 marca. Przeoczyłeś, zdarza się.
Finalnie, włączyli Ci tą usługę sami bo nie wcisnąłeś że nie chcesz!
Twoje stwierdzenie że wszystko im wolno jest jak najbardziej na miejscu.