anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

samowolka Allegro i jeden wielki balagan

accadia
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Sprawa dotyczy - przykladowe zamowienia:

6db395c0-e116-11ee-a7ff-01cc91cf88d4

589c3470-e11c-11ee-a2ce-9370c190f4ee

Do tej pory przesyli Abox byly obslugiwane przez kuriera UPS - nawet jeszcze dzisiaj na stronie ustawien godzin wysylki widnieje taka informacja.
Od dnia dzisiejszego do przesylek Abox zaczely sie generowac calkowicie inne etykiety, co zwrocilo nasza uwage.

I teraz najsmieszniejsze - podjezdza kurier UPS jak kazdego dni i stwierdza, ze nie ma mozliwosci odebrac przesylek Abox, bo sa one przeznaczone dla stricte Waszego kuriera

 

W zwiazku z powyzszym:

- KTO ODPOWIADA ZA TEN BURDEL?

- DLACZEGO NIKT NIE RACZYŁ Z ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM POINFORMOWAĆ NAS O TEJ ZMIANIE?

- KTO ODPOWIE ZA OPOZNIENIA PRZESYLEK POWSTALE W WYNIKU OPOZNIENIA ICH NADANIA?

- nas to akurat nie dotyczy, ale... JAK MAJĄ SOBIE PORADZIC SPRZEDAWCY W MNIEJSZYCH MIEJSCOWOSCIACH, GDZIE PODJEZDZAL KURIER UPS, A WASZ PEWNIE BEDZIE DWA TYGODNIE SZUKAL MIEJSCA ODBIORU?

I prosze mi nie pisac bredni, ze moge zamowic podjazd przy nadawaniu paczek, poniewaz... NIKT NAS NIE INFORMOWAL, ZE SA JAKIES ZMIANY I MAMY ZAMAWIAC PODJAZDY, a tym bardziej dopiero na nastepny dzien, gdzie klienci licza, ze nastepnego dnia to juz beda miec przesylki u siebie

 

Wszystko co wprowadzacie to jedno wielkie dziadostwo, za ktore nie ponosicie zadnej odpowiedzialnosci. bo Wam wszystko wolno a wina i tak zawsze po stronie sprzedawcow

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@accadia Weryfikujemy Twoje zgłoszenie. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@accadia Udało nam się ustalić, że Wasze konto zostało dodane do listy sprzedających obsługiwanych przez naszego kuriera Allegro One. Sprawdźcie ponownie otrzymane wiadomości mailowe. Powinna się tam znajdować również ta z informacją o zmianie.

oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

@Allegro_One 
Nie  - nie ma takiej informacji na mailu.

W zalewie spamu, ktory wysylacie kupujacym ciezko czasami znalezc cokolwiek sensownego. Juz dawno kupujacy powinni miec mozliwosc wylaczenia otrzymywania maili, ze ktos cos kupil i za cos zaplacil, bo jesli ktos prowadzi tutaj dzialalnosc to operuje na serwisie a nie na mailach.

Kolejna kwestia - na Allegro wysylacie tygodniowo dziesiatki spamu w postaci roznych glupot, a nie potraficie w ten sam sposob poinformowac o tak waznej zmianie?!!! Jednoczesnie robicie wszystko, zeby kupujacy dostawali jak najmniej wiadomosci od sprzedajacych, i uwazacie to za naduzycie

PRosze o informacje z jaka data zostal wyslany mail z taka informacja oraz szxczegoly na jakich zasadach maja sie odbywac odbiory.

Jak zwykle bierzecie sie za cos od zadka strony.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@accadia Tak jak napisał @serwis-texas powiadomienia były wysyłane 4 marca. Dotyczyły zmiany wprowadzonej 12 marca, czyli dodania do cenników metody Allegro One (Punkt, Box, Kurier).

Allegro One Kurier odbiera i dostarcza przesyłki do kupujących od poniedziałku do soboty. Godziny graniczne, do których możesz zamówić odbiór przesyłek, są takie same, jak dla obecnie odbieranych przez UPS.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@accadia 

Żeby było jasne. Owszem, wysłali email w tej sprawie, bodaj 4 marca. Przeoczyłeś, zdarza się.

Finalnie, włączyli Ci tą usługę sami bo nie wcisnąłeś że nie chcesz!

Twoje stwierdzenie że wszystko im wolno jest jak najbardziej na miejscu.

oznacz moderatorów