anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wstrzymane zwrot pieniędzy do klienta

megsklep
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, proszę o ponowne przesłanie linka w sprawie weryfikacji mojej firmy gdzie już była  zweryfikowana. Zrobiłam zwrot pięniędzy do klienta i jeszcze do niego nie dotarły. Jeżeli firma zrobiła się nie zweryfikowana jakim cudem nastąpiła sprzedaż. Proszę jak najszybciej zająć się ta sprawa, [edycja] .pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@megsklep Twoja sprzedaż jest zweryfikowana, a konto nie jest zablokowane, więc nie musisz nic nam przesyłać, ale widzę, że wszystkie Twoje zlecenia zwrotów są anulowane przez operatora płatności, więc problem dotyczy konta do wypłat. Dlatego aby to wyjaśnić skontaktuj się proszę z nami bezpośrednio przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

W pierwszym okienku wpisz czego dotyczy problem, a następnie kliknij proszę w "wybierz sposób kontaktu", gdzie będziesz mogła zamówić rozmowę telefoniczną z naszym konsultantem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów