Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od długiego czasu nie dostajemy kompletnie żadnych ocen na naszych produktach i nie wiemy czym to może być spowodowane, jeśli mógłby ktoś nam pomóc, to bylibyśmy bardzo wdzięczni.
Poniżej na dowód wiadomość ostatnio od naszej klientki: "Dzień dobry, chciałabym wystawić ocenę łóżka, ale cały czas widnieje ,w dostawie,. Rzadko wystawiam opinie, ale to łóżko to najlepszy zakup z całego remontu. Bardzo wygodne i wykonane z wysoką starannością. Dziękuję." @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mysen_pl Klienci mogą wystawić opinię o produkcie, kiedy przesyłka jest oznaczona w systemie jako doręczona. Najprawdopodobniej właśnie to jest przyczyną problemu w zgłaszanym przypadku. W jaki sposób realizujecie dostawy? Czy poprawnie dodajecie informacje o przesyłce do zamówień?
Wysyłamy meble, więc mamy ustawione dostawy przez sprzedającego ( tak nam doradziła Pani na obsłudze w allegro jak dzwoniliśmy z tym tematem), również konkurencja ma tak samo ustawione i dostają oceny na produktach
W ogóle nie wklejaliśmy adresów e-mail, bo nie wiedzieliśmy, że trzeba
kurier kontaktował się z klientem poprzez telefon.
Firma transportowa, która rozwozi nam meble nie jest zintegrowana z allegro do śledzenia przesyłek, więc wystarczy, że będziemy wklejać teraz maile i będzie można wystawiać wtedy oceny na produktach ?
@nat_not możemy prosić o wklejenie tutaj szablonu jak dokładnie powinniśmy wypełniać numery przesyłek w przypadku jak mamy ustawioną dostawę przez sprzedającego?
@_HolaOla_ czy w miejscu nazwa przewoźnika powinniśmy wklejać link?