Brak możliwości wystawienia oceny na produkcie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od długiego czasu nie dostajemy kompletnie żadnych ocen na naszych produktach i nie wiemy czym to może być spowodowane, jeśli mógłby ktoś nam pomóc, to bylibyśmy bardzo wdzięczni.
Poniżej na dowód wiadomość ostatnio od naszej klientki: "Dzień dobry, chciałabym wystawić ocenę łóżka, ale cały czas widnieje ,w dostawie,. Rzadko wystawiam opinie, ale to łóżko to najlepszy zakup z całego remontu. Bardzo wygodne i wykonane z wysoką starannością. Dziękuję." @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mysen_pl Klienci mogą wystawić opinię o produkcie, kiedy przesyłka jest oznaczona w systemie jako doręczona. Najprawdopodobniej właśnie to jest przyczyną problemu w zgłaszanym przypadku. W jaki sposób realizujecie dostawy? Czy poprawnie dodajecie informacje o przesyłce do zamówień?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysyłamy meble, więc mamy ustawione dostawy przez sprzedającego ( tak nam doradziła Pani na obsłudze w allegro jak dzwoniliśmy z tym tematem), również konkurencja ma tak samo ustawione i dostają oceny na produktach

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W ogóle nie wklejaliśmy adresów e-mail, bo nie wiedzieliśmy, że trzeba
kurier kontaktował się z klientem poprzez telefon.
Firma transportowa, która rozwozi nam meble nie jest zintegrowana z allegro do śledzenia przesyłek, więc wystarczy, że będziemy wklejać teraz maile i będzie można wystawiać wtedy oceny na produktach ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not możemy prosić o wklejenie tutaj szablonu jak dokładnie powinniśmy wypełniać numery przesyłek w przypadku jak mamy ustawioną dostawę przez sprzedającego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mysen_pl jaka dokładnie firma jest przewoźnikiem Waszych przesyłek?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ czy w miejscu nazwa przewoźnika powinniśmy wklejać link?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mysen_pl na liście w tej kolumnie nie ma tej firmy, więc musisz wybrać opcję "inny", a następnie pojawią Ci się pola z nazwą firmy i numerem przesyłki do uzupełnienia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mysen_pl tak, ta firma nie jest zintegrowana z naszymi systemami, więc musisz ręcznie uzupełniać numery przesyłek w polu, które tutaj wskazałeś.
Moderatorka