Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
2 listopada klientka zrobiła zakup. Ale do dziś zamówienia się nie opłaciły ( bo były 2). Napisałam maila z przypomnieniem a ona odpisała że tak, nadal chce zakupione przedmioty tyle że może zapłacić środa a najlepiej czwartek. Problem taki że w środę minie 7 dni i zamówienie się anuluje. Można ten termin jakoś przedłużyć? Próbowałam kontaktować się z Allegro ale mnie zlali ( na czacie konsultanci zajęci od godziny) ( telefonicznie polecieli w jeszcze większe kulki bo owszem telefony były ale połączenia urywały się w połowie pierwszego dzwonka - bez szans na odebranie)
@NiezwyklyZakatek W zakładce Zamówienia możesz ustawić własny przedział czasu, po którym anulujemy nieopłacony zakup. Liczba dni musi się mieścić w przedziale 7-30. Ta opcja dotyczy wyłącznie zakupów Kup Teraz.
Dziękuję 🙂
@nat_not czy zmiana wprowadzona przez autora wątku zadziała w przypadku zawartej transakcji przed wprowadzoną zmianą ?.
oooo... a o tym nie pomyślałam ! Słuszna uwaga !
@NiezwyklyZakatek Musiałam się upewnić i otrzymałam odpowiedź, że zmiana będzie aktywna przy nowych zamówieniach. Niestety przy trwającym pozostanie 7 dni.