Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje pytanie jest związane z funkcją Wygeneruj Zestawienia dostępnej na allegro.
Zamawiam to zestawienie i po edycji w excelu nic nie wiem.
Owszem, każda transakcja zapisana jest w oddzielnej linii, niestety kolumny to totalny bałagan, nic nie da się podsumować.
Czy ktoś mi wytłumaczy lub opisze w jaki sposób korzysta z tego raportu?
Jest to raport dla informatyków czy osób o przeciętnej znajomości programów informatycznych?
Szczególnie mile będą widziane wyjaśnienia i opisy adminów.
@BURZYNSKID Chodzi Ci oten plik z zakładki: https://allegro.pl/payments-operation-history/#!/ , a następnie WYGENERUJ ZESTAWIENIE?
Jeżeli tak, to jest to plik CSV. Do excella trzeba go zaimportować. Otwierasz excella, zakładka DANE, nastęnie wybierasz ikonkę "Z tekstu" (pobierz dane zewnętrzzne z pliku tekstowego), wybierasz otrzymany plik z allegro plik CSV, klikasz IMPORTUJ.
Póżniej trzeba wybrać: typ pliku --> rozdzielany i następnie wybrać że rozdziela przecinek.
Na youtube jest filmik, który to pokazuje krok po kroku (tytuł filmiku:Jak w excel zrobić import z pliku tekstowego csv?)
Dziękuję , to rozwiązało mój problem.
Ja też skorzystam z tej podpowiedzi.
pozdrawiam