Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Prośba o pomoc, bo konsultanci na czacie zachowują się jak chat-boty. Macie w regulaminie, że możecie wykluczyć ocenę z jakości sprzedaży, gdy ocena dotyczy czasu dostawy. I tak jest w naszym przypadku. Przewoźnik - poczta polska nie dostarczyła paczki. Paczka wróciła. Zwróciliśmy wpłatę klientce, ponieśliśmy koszty przesyłki w obie strony. Napisaliśmy klientce przy zwrocie, że paczka do nas wróciła. Dostaliśmy negatywa z komentarzem że nie dostała paczki, a allegro twierdzi, że w tym przypadku nie może wykluczyć oceny, bo paczka nie jest opóźniona tylko nie dotarła.
No ręce się załamują a głowa eksploduje. Nie ma najmniejszej winy po stronie sprzedawcy, poczta polska nie dostarcza przesyłki.
Jakby klientka dodała taką ocenę, bo paczka dotarła ale opóźniona z winy przewoźnika, to wtedy można wyłączyć ocenę, a jak nie dotarła w ogóle z winy przewoźnika to już nie można wyłączyć oceny ze statystyk?
po drugie, dlaczego pozwalacie wystawić klientowi ocenę 1 gwiazdkę, za zgodność z opisem, skoro klient nie dostał towaru i pisze o tym w komentarzu
Poniżej z waszego regulaminu:
Ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika – taką ocenę możemy wykluczyć ze statystyk, gdy zostaną spełnione dwa warunki:
zamówienie, którego dotyczy ocena:
@Olemi_bijou nie mogę obiecać Ci, że usuniemy ten komentarz, ale już działam w Twojej sprawie. Zrobię co mogę, aby wyjaśnić, dlaczego otrzymałaś taką decyzję.
@_HolaOla_ już nie trzeba.
DZiękuję Ci bardzo.
Po 2 dniach kupujący się z nami skontaktował i przeprosił, ale to nastoletnia córka wystawiła tą ocenę. Udało się już ją usunąć