Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam w jakości sprzedaży:
Wysyłka w terminie: 40/40,
Szybka wysyłka: 160/160,
ustawiony czas wysyłki na "natychmiast" (od wielu dni nie zmieniane),
a ta Wasza sztuczna inteligencja oblicza termin dostawy na pojutrze, zamiast na jutro. I sprzedaż spada, bo klienci chcą kupować z szybką dostawą na jutro.
O co tu chodzi? Wie ktoś, jak to jest wyliczane?
@Drukarkowy_pl już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją.
@Syrena_zTco z tą weryfikacją? Dziś moja punktacja się nie zmieniła, a termin dostawy dalej jest na "pojutrze".
@Drukarkowy_pl dzięki za cierpliwość 🙂
Zweryfikowaliśmy Twój czas wysyłki. 100% paczek wysyłasz kolejnego dnia po zamówieniu. Typowy czas dostawy to najczęściej minimum 24h, dlatego w Twoich ofertach wyświetla się dostawa pojutrze.
@Drukarkowy_pl czyli w mierze szybka wysyłka liczonej od 21 lipca na nowych zasadach już wróci Ci wszystko do normy 😂 uwalą ci z połowę punktów i będziesz się cieszył, że masz 80 punktów
@Syrena_zToj, ktoś tu jest kłamczuszkiem (albo szanowna Moderatorka, albo szanowne AI) , bo w moich statystykach jest zupełnie coś innego:
Może by się Pani pochyliła głębiej nad problemem?
A większość paczek wysyłam TEGO SAMEGO DNIA, paczkomat mam pod firmą.
No to Chyba nie zpaoznawałeś się z nowymi zasadami 🙂
https://help.allegro.com/pl/sell/a/jakosc-sprzedazy-wprowadzimy-zmiany-w-mierze-szybka-wysylka-LRxGP...
Włożenie do paczkomatu nie równa się wysłanie paczki, liczy się pierwszy skan przez kuriera, no chyba że sprzedawcy są traktowani nie równo, a wiemy że tak jest to może masz specjalne traktowanie, ale pomijając to, od 21 lipca liczy się czas wysyłki od momentu opłacenia, w przypadku inposta paczkomat to 1 dzień, czyli wszystkie paczki włożone do paczkomatu po godzinie granicznej odbioru , nie będą się liczyć jako szybka, a nie wspomnę o sobocie niedzieli i świętach 😆
@Mott_Coffee ... i widzę, że Inpost przyjeżdża i zabiera paczki, więc skanuje tego samego dnia. A wkładam przed godziną graniczną.
@Drukarkowy_pl prosiłabym, żebyś powstrzymał się przed takimi oskarżeniami. Naprawdę nie mam na celu okłamania Cię w żaden sposób, taką otrzymałam informację w związku z weryfikacją Twojego zgłoszenia. Poprosiłam o ponowne sprawdzenie. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko będę miała dalsze wieści.
Wstępnie przeanalizowałam też Twój raport jakości w obszarze wysyłki. Na 20 zamówień branych pod uwagę, 12 zostało nadanych następnego dnia od zamówienia.
@Syrena_zT 12/20 to nie jest 100%, jak napisałaś poprzednio. Nie ma to też nic wspólnego z danymi z mojego raportu (61% przesyłek tego samego dnia).
Przed oskarżeniami się powstrzymam, ale ewidentnie coś tu jest nie halo. Poczekam na ponowną weryfikację.
@Drukarkowy_pl wracam do Ciebie z informacją:
Patrząc historycznie przed 14.06 miałeś bardzo rzadką częstotliwość zamówień (zmieniło się to dopiero od 24.06). Wcześniej niż 14.06: jedno zamówienie 04.06, dwa 11.05, jedno 26.04 - czyli średnio 1 zamówienie na miesiąc. Zwracanie dokładnych danych na takich wartościach jest problematyczne dla algorytmu. Model jest odświeżany co kilka tygodni dlatego obecna wersja nie widzi jeszcze najnowszych zamówień. Najpewniej zobaczy je w przyszłym tygodniu.
Jeśli chciałbyś mieć gwarancję dostawy jutro od razu po zwiększeniu sprzedaży powinieneś ustawić godziny wysyłki tego samego dnia. Informacje na ten temat znajdziesz w tym artykule.
@Syrena_zT ustawiłem wczoraj godziny wysyłki tego samego dnia. Dziś mam jeszcze lepsze statystyki niż wczoraj, a dalej mam dostawę na pojutrze.
A statystyki się zmieniły, więc wasz algorytm widzi najnowsze zamówienia.
Możesz podać wyraźnie, jakie są warunki, żeby oferty były oznaczone "dostawa jutro"?
Co mam z tym zrobić?
@Drukarkowy_pl Wszystkie informacje są zawarte w artykule, który Alicja podlinkowała wyżej.
@nat_not @Syrena_zT przeczytałem, sądzę że ze zrozumieniem, podlinkowany artykuł już 2 razy, ale nie znalazłem tam odpowiedzi na proste pytanie: co jest źle w moim profilu sprzedaży, pomimo takich super statystyk, że mój termin dostawy jest na pojutrze, a nie na jutro.
Moglibyście się wypowiedzieć w krótkich, żołnierskich słowach, bez odsyłania gdziekolwiek? To chyba najszybciej zamknęło by temat, a tu bujamy się już przez kilka dni i tryliard postów.
@Drukarkowy_pl Po zmianie ustawień nie zobaczysz natychmiast oznaczenia w ofertach. Potrzebny jest czas, żeby pojawiły się dane o przesyłkach wysyłanych w dniu zamówienia, które będą uwzględnione przez algorytm.
@nat_not "Potrzebny jest czas" to znaczy ile czasu? Godzina? Doba? Tydzień? Dlaczego nie możesz napisać wprost? Chyba wiadomo jak ten Wasz algorytm działa?
@Drukarkowy_pl Wczoraj Alicja napisała: "Model jest odświeżany co kilka tygodni dlatego obecna wersja nie widzi jeszcze najnowszych zamówień. Najpewniej zobaczy je w przyszłym tygodniu".
@nat_not I znowu: "co kilka tygodni" ->tzn. co ile?, "Najpewniej" -> tzn. może tak, może nie?
Dobra, poddaję się. Nic tu się nie dowiem. Nie winię Ciebie, jako Moderatora, tak Ci kazali pisać, więc piszesz. Ale chyba jeszcze wiele muszę się nauczyć, żeby zrozumieć ten dziwny model biznesowy, gdzie wielkiej firmie nie zależy na ustaleniu jasnych zasad współpracy.
Tak na marginesie -> współczuję Ci takiej roboty.
Pozdrawiam, temat do zamknięcia.
@Drukarkowy_pl ja mam ponad 500 paczek źle liczonych, i allegro olało temat, wprowadza nowe zasady naliczania i czy myślisz,że dało jakąś rekompensatę z tego tytułu? Problem istnieje od 4 czerwca i czekamy na 21 lipiec , każdy sprzedawca liczony jest inaczej to jest tzw. "równe traktowanie"
@Mott_Coffee z całym szacunkiem, ale Twoje wypowiedzi niewiele wnoszą do rozwiązania mojego problemu. Jątrzenie niczemu nie pomaga. Nie masz konkretnego pomysłu jak pchnąć sprawę do przodu, to może po prostu tylko czytaj, może znajdziesz rozwiązanie również swoich problemów.