anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyliczanie terminu dostawy

Drukarkowy_pl
#8 Zapaleniec#

Mam w jakości sprzedaży:

Wysyłka w terminie: 40/40,

Szybka wysyłka: 160/160,

ustawiony czas wysyłki na "natychmiast" (od wielu dni nie zmieniane),

a ta Wasza sztuczna inteligencja oblicza termin dostawy na pojutrze, zamiast na jutro. I sprzedaż spada, bo klienci chcą kupować z szybką dostawą na jutro.

O co tu chodzi? Wie ktoś, jak to jest wyliczane?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

🙂 tu nie trzeba dużo wygeneruj raport sprzedaży, sprawdź które paczki nie są liczone, zgłoś do wykluczenia i voilà masz po problemie, dziwie się że moderatorki tego nie ogarneły, a "jątrze" bo mnie krew zalew jak działa tak wielka firma jak Allegro, pozdrawiam

oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

@Drukarkowy_pl  Tak z ciekawości, Jakim cudem masz maksa w Mierze "Szybka wysyłka" ? Co z paczkami zamówionymi np. po godzinie 20 albo w weekend ? Jak to zrobiłeś ?

oznacz moderatorów

Drukarkowy_pl
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, pewnie Allegro wie.

Schowek01.jpg

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mott_Coffee odrobina chęci i Masz max. pkt.

oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

@mdrogeria jaki masz procent zamówień wysłanych tego samego dnia ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mott_Coffee zwykle mam ok. połowy

oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

@la_nika 
Teraz naprawdę oczekuję jasnego wytłumaczenia, dlaczego zapewniałaś mnie, że system działa jednakowo dla wszystkich, skoro fakty pokazują coś zupełnie innego.

Napisałaś wprost, że „nikt nie jest rozliczany według innych zasad” i że wszyscy są traktowani równo.
To jak mam to rozumieć, skoro w tym wątku mamy sprzedawców, którzy wysyłają około 50% paczek tego samego dnia (tak jak ja), a mimo to mają 160/160 punktów za szybką wysyłkę?

Tymczasem u mnie przy takim samym poziomie wysyłek system nie przyznaje tych punktów.
Więc kto tu mówi nieprawdę?

Oczekuję konkretnego wyjaśnienia tej rozbieżności, bo jak na razie system wygląda na totalnie uznaniowy, a Twoje wcześniejsze zapewnienia - po prostu na wprowadzenie mnie w błąd.

temat, o którym mówieęznajduje się tu 
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/awaria-systemu-szybka-wysy%C5%82ka/m-p/104...

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

@Mott_Coffee Ja dla odmiany mam tak:

fotohurtownia_0-1752054122144.png

 

Czyli 0/40 w "wysyłka w terminie" i 102/160 w "szybka wysyłka"

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Wytłumaczy mi ktoś jak to działa? Jak mogę mieć szybką wysyłkę, skoro rzekomo nie wysyłam w deklarowanym czasie? A wysyłam zawsze. 

oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec#

WOW, ciekawe co allegro jak na to odpowie, polecam połączenie z konsultantem za pośrednictwem whatsupa, logujesz się na komputerze , kontakt natychmiastowy, najszybciej odpowiadają i walcz póki ci tego nie wyjaśnią

oznacz moderatorów