anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymiana produktu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
goska2801
#7 Wielbiciel#

Wysłałam towar niezgodny z opisem. Klientka rozpoczęła dyskusję:

 Oczekiwania: " wymiana towaru".

Korespondencja z klientką : 

1. Dzień dobry. Proszę o anulowanie zakupu produktu niezgodnego z opisem. Po otrzymaniu przesyłki w tym samym dniu wyślę do pani zamawiany towar. Przepraszam za pomyłkę i niedogodności. Jeśli zgadza się pani z takim rozwiązaniem sprawy proszę o anulowanie dyskusji. Pozdrawiam Małgosia.

2. Tak, jest to bardzo duża niedogodność, ponieważ towar zamawiamy był przez kuriera DPD i teraz muszę udać się do punktu DPD ale przede wszystkim wydrukować etykietę a nie mam drukarki, zatem kosztuje mnie to bardzo dużo wysiłku. Czy coś jeszcze mogą Państwo zaproponować?

3. Witam panią. Proponuję na przyszłość wybrać inną metodę wysyłki. Paczkomaty lub kurier In post. Bez względu na powód zwrotu zasada jest taka sama jeśli chodzi o wysyłki. Przykro mi , ale na tym etapie nie mam wpływu na formę zwrotu. Rozumiem, ze ma pani jakieś oczekiwania, proszę więc o konkretą informację. Pozdrawiam Małgorzata Janik

4.Wybieram paczkomaty kiedy nie jestem pewna swojego zamówienia/produktu i jest opcja ze będę go zwracać - wtedy ZAWSZE paczkomaty. Tutaj natomiast nie miałam powodu ku temu. Także takie rady „na przyszłość” proszę sobie zostawić dla siebie. Teraz muszę jechać do punktu xero i stracić mnóstwo czasu. Skoro Państwo sami nic nie proponujecie ja poprosze o 2 pary pończoch (w rozmiarze 3/4!) w tej sytuacji, lub po prostu doslanie właściwych bez konieczności odesłania. Pozdrawiam

5. Witam Droga pani zgodnie z regulaminem Allegro odpowiadamy za towar, formę przesyłki lub zwrotu. Nie odpowiadamy za brak drukarki klienta. Ma pani dwa tygodnie na zwrot więc spokojnie przez ten czas przy okazji będzie pani w pobliżu punktu ksero. W związku z tym pani oczekiwania są nie zasadne. Jeśli przesłany rozmiar jest nieodpowiedni proszę o odesłanie . Z poważaniem Małgorzata Janik. Zalecam przesyłkę In Post Kurier- Paczkomat . Podaję adres paczkomatu : BYD02M ul. Wyzwolenia 99 85-790 Bydgoszcz . Z poważaniem Małgorzata Janik

6. Gratuluję poziomu, naprawdę prokliencki level hard 😄 W porządku, wyślę paczkomatem, proszę zatem o przesłanie 16,99 (koszt wysyłki najmniejszej paczki) na nr: 89 1030 0019 0109 8510 0205 4795. Pozdrawiam

7.Zaproponowałam rozwiązanie zgodne z zasadami Allegro. Wyślę do pani na maila przygotowaną i opłaconą etykietę do odbioru przesyłki dla kuriera. Proszę o informację terminu odbioru. Po otrzymaniu przesyłki odeślę do pani właściwy rozmiar zamówionego towaru. Tak z zasady postępujemy, dlatego nie rozumiem użytego przez panią słowa pro kliencki poziom? Myślę, że dalsza dyskusja jest bez zasadna i uważam temat za wyczerpujący. Z poważaniem Małgorzata Janik.

8.I temat nie jest „wyczerpujący” ale co najwyżej „wyczerpany”. I nie, nie jest. Nadal nie mam jak wydrukowac etykiety. Zatem proszę albo o przelanie 20 zł za czas, benzynę i koszt wydruku, albo przysłaniu dodatkowej pary pończoch. To naprawdę nie jest trudne i to nie ja „nie rozumiem” tylko Pani 🙂

9.Wszystko przeczytałam ze zrozumieniem, niestety w przeciwieństwie do Pani. Jeśli to ja czegoś nie rozumiem proszę mi wskazać gdzie w Pani propozycji jest rozwiązanie bezkosztowe dla mnie? 

10.".....Wyślę do pani na maila przygotowaną i opłaconą etykietę do odbioru przesyłki dla kuriera . Proszę o informację terminu odbioru. Po otrzymaniu przesyłki odeślę do pani właściwy rozmiar zamówionego towaru ..." na mój koszt ( przesyłka kurierska In Post)

Poproszę o pomoc w tej sprawie. Będę wdzięczna za informację. Pozdrawiam Małgosia. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@goska2801 czego od nas oczekujesz ? ... rozumiem pomyłki się zdarzają , ;ale po Twojej stronie leży obowiązek dostarczenia klientowi towaru zgodnego z opisem .

,,  proszę mi wskazać gdzie w Pani propozycji jest rozwiązanie bezkosztowe dla mnie? ,, ... za błędy się płaci dotyczy to w szczegółności przedsiębiorców .

,,Nie odpowiadamy za brak drukarki klienta. ,, trudno wymagać , aby klient posiadał drukarkę tylko do wydruku Twojej etykiety .

 

oznacz moderatorów
goska2801
#7 Wielbiciel#

Do tego też się zobowiązuje. Zobowiązałam się również do zwrotu kosztów wysyłki, przygotowania etykiety zwrotnej dla kuriera . Natomiast klienta żąda zwrócenie kosztów za wydrukowanie etykiety i kosztów paliwa za dojazd do punktu ksero.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@goska2801 klientka złożyła Ci reklamację , a Ty uznałaś ją jako zasadną   , w takim przypadku zgodnie z obowiązujacym prawem masz obowiązek pokryć wszystkie koszty jakie poniosła .

Klient nie musi mieć drukarki , nie musi mieć punktu ksero na rzut beretem . 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@goska2801 najrozsądniej wysłać kuriera z właściwą paczką z opcją paczka zwrotna.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Małgosiu.
Czemu tak się upierasz na wysłanie tej etykiety? Jaki w tym sens?

Jest przecież możliwość nadania inpostem bez etykiety i w takiej sytuacji warto pójść kupującemu na rękę.
Generujesz sobie w aplikacji kod nadania, podsyłasz kupującej ten kod i jest w zasadzie po temacie.
No i najważniejsze - masz (powiedzmy) zadowolonego klienta.

Teraz wdajesz się w kompletnie zbędne "przepychanki" a za chwilę dostaniesz negatywa i jedną gwiazdkę za obsługę klienta - zaboli bardziej niż te kilka zł na wygenerowanie kodu.

oznacz moderatorów