anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków przez Payu - problem

danusia_wb
#7 Wielbiciel#

Witam od kilku dni nie mogę wypłacić środków przez Payu. W momencie jak klikam na przycisk "wypłać dostępne środki" wyskakuje komunikat " Zlecenie wypłaty nie powiodło się. spróbuj ponownie później." 

I tak caly czas. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam 

Danuta

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@danusia_wb  Wyczyść przeglądarkę.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

danusia_wb
#7 Wielbiciel#

Niestety to nie pomaga. Probowalam rowniez zlecic wyplate ze smartfona oraz innych komputerow i ciagle ten sam problem

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@danusia_wb Zaraz spróbuję wypłacić. Akurat mam niewypłacone 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@danusia_wb Bez kłopotu wypłaciłam. Jest ok. Czy Ty masz skonfigurowane konto do wypłat?

Tutaj: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php

 

Ula

Ula
oznacz moderatorów

danusia_wb
#7 Wielbiciel#

tak wszystko aktywne i zweryfikowane

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

No to ja nie wiem. Wzywamy pomoc

@nat_not 

@_HolaOla_ 

@cloudcloud 

Chodźcie szybko, bo Was tutaj potrzeba.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@danusia_wb widzę, że środki są nadal na Twoim koncie, od strony technicznej również wszystko działa prawidłowo. Spróbuj dziś wypłacić pieniądze. Jeśli znów się nie uda, to proszę, napisz do nas tutaj

Wybierając jedną z form kontaktu: czat, call back lub formularz kontaktowy 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

Tez zauważyłem ten sam problem, ale po energicznym kliknięciu w przycisk myszki allegro się ugięło i oddało to co należy do mnie 😉

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@PawHaft  To rozwiązanie siłowe. Ze wszech miar niepolecane dla kulturalnych ludzi 😀

Ula

Ula
oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

@WREDZIA-W1Przepraszam za moje zachowanie i obiecuje że przy kolejnej próbie zachowam spokój i opanowanie 😉

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@PawHaft No, to rozumiem! 🤣 Przyciski wciskamy delikutaśnie, z pietyzmem.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

ciocia siedzi w sejmie? 😮

oznacz moderatorów

danusia_wb
#7 Wielbiciel#

Witam, problem dalej nierozwiązany. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@danusia_wb  Czy napisałaś do Allegro przez link, który dała Ci @cloudcloud?

My Ci tu nijak nie pomożemy. Pomocy musisz szukać u źródła.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

danusia_wb
#7 Wielbiciel#

Tak napisałam kolejny raz już . Bez odzewu

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@danusia_wb  Spróbuj jeszcze raz, ale tutaj:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...

Odpowiedzą pewnie dopiero we wtorek.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

arekb81
#9 Pomysłodawca#

Trzeba mieć otwartą tylko JEDNĄ kartę w przeglądarce (u mnie Chrome) z Allegro. 

Przy otwartych kilku pojawia się wspomniany problem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Znowu to Chrome.sealed

oznacz moderatorów