anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wypłata środków ze sprzedaży - ciągła weryfikacja danych

Iluminat69
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam problem z wypłatą środków z konta. Sprzedałam produkt. Zrobiłam przelew 1.01 zł. dostałam juz zwrot tej kwoty na konto prywatne, jak równiez z góry zapłaciłam już prowizję za sprzedany produkt, a nie mogę uzyskać do dnia dzisiejszego weryfikacji konta. Zdjęcie dowodu również wysłane. Dlaczego tak się dzieje? Co powinnam jeszcze zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Iluminat69 konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o odrobinę cierpliwości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Iluminat69 przepraszam, że tyle czekałaś na podpowiedź. Początkowo wysyłałaś przelew weryfikacyjny do Przelewy24, a środki znajdują się na saldzie PayU. Widzę, że zrobiłaś już przelew do PayU, jednak konto nie mogło zostać zweryfikowane pomyślnie, ponieważ dane konta, z którego piszesz oraz dane konta bankowego, z którego wykonano przelew są różne - aby weryfikacja przebiegła pomyślnie, dane muszą być takie same. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów