anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty automatyczne - o ktorej godzinie?

jolantab
#10 Popularyzator#

Hej,

Czy posiadacie wiedzę, o której godzinie Allegro realizuje wypłaty automatyczne wg schematu:

Wypłata
  • codziennie od 4000,00 zł
  • 14. dnia miesiąca od 100,00 zł
  • 1. dnia miesiąca bez względu na zgromadzone środki

?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

kostas11
#21 Demiurg#

@jolantab pewnie zlecają wypłatę o północy ale dochodzą sesje wychodzące u nich oraz sesje przychodzące u Ciebie w banku 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Nie dostałam środków - pomimo że dzisiaj jest 1 dzień miesiąca. Wypłaty automatyczne.

Nie mogę wypłacić na żądanie, bo konto jest w banku poza Polską...

Allegro "konsultuje" i "weryfikuje" moje zgłoszenie - a pieniądze nadal są w saldzie PayU i Przelewy24. A ja nic nie mogę z tym zrobić.

Może jakieś rady?

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Bardzo mi przykro, ale muszę Cię prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości i oczekiwanie na odpowiedź drogą mailową. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Nie rozumiem?

Przetrzymujecie BEZ mojej zgody moje pieniądze.

A ty mnie prosisz o "jeszcze odrobinę cierpliwości"??

Nie, nie jestem już cierpliwa. Oczekuję NATYCHMIASTOWEJ wypłaty moich środków.

Zdajesz sobie sprawę, że przetrzymując bezprawnie moje środki łamiecie prawo? 

 

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Wytłumaczcie mi proszę, bo czegoś nie rozumiem...

W jaki sposób dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - dziś o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN? Która to wypłata miała mieć miejsce PRZED dodaniem rachunku w EUR?

Przy czym wypłata na rachunek w CZK odbyła się w TYM samym czasie bez problemu.

Wyjaśnicie mi?

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy mogę jednak prosić o wyjaśnienie?

Lub chociaż wskazanie w jaki sposób mogę takie wyjaśnienie uzyskać?

Bo odpowiedzi nie mam ANI tutaj, ANI w zgłoszeniu.

Taki standard? Nie potraficie odpowiedzieć to milczycie? Rozumiem, że to norma, takie blokowanie wypłat kilku tysięcy złotych? Nie wypłacimy ci twoich pieniędzy i co nam zrobisz?

W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE (dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - 01.03.2024 o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO (automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN).

Pytanie pomocnicze - o której jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?

Czekam na wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab poczekaj proszę na odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mailowej, sprawa jest konsultowana i otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu nr 40475521.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Gdyby moje zgłoszenie było procedowane, i gdyby wyjaśnienia tam przesyłane oddawały sedno problemu - uwierz, nie chciałby mi się poruszać tego tematu na forum.

W moim zgłoszeniu uzyskałam jedynie odpowiedź (dwa dni temu):

" Saldo do wypłat do którego przypisany jest rachunek (numer rachunku) jest aktywne. Z powodu rozpoczęcia weryfikacji nowego rachunku wypłaty z pozostałych sald są wstrzymane do czasu pomyślnej weryfikacji."

Moje pytanie nadal jest bez odpowiedzi:

W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE (dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - 01.03.2024 o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO (automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN).

Oraz pytanie pomocnicze - o której jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?

I tak, oczekuję od was tutaj na forum społeczności allegro. Ponieważ sam problem, jak i sposób rozwiązania może być dla innych uczestników cenną wskazówką pokazującą w jaki sposób działacie.

@la_nika, możesz odpowiedzieć na moje, zauważ - BARDZO OGÓLNE PYTANIA?

1. W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE  spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO 

2. O której godzinie jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?

Chyba, że NIE znasz odpowiedzi na te pytania. Ale nawet jeśli stwierdzisz że nie znasz - zawsze będzie to jakaś odpowiedź.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Dziewczyny moderatorki nie znają odpowiedzi nazadawane tu pytania.

Forum jest formą biura podawczego. Stąd nasze płaszcze idą do innej szatni...

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab kwestia braku zlecenia wypłaty w PLN jest konsultowana, więc jeszcze nie znam odpowiedzi na to pytanie. 
Jeśli chodzi o wypłaty automatyczne to są zlecane w nocy i przekazywane na konto bankowe sprzedającego maksymalnie do 11 przed południem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@la_nika

Wyjaśnij mi więc, skoro wypłata automatyczna zlecana w NOCY nie mogła zostać zrealizowana z powodu weryfikacji dodanego o godzinie 12.25 rachunku?

Piąty dzień. Dziś mija piąty dzień.

Jak bezpieczne są w allegro nasze środki pieniężne, skoro w ciągu 5 dni - nie potraficie wyjaśnić braku wypłaty MOICH środków?

A w dodatku, aby scedować ewentualne przyczyny na użytkownika, podajecie wyjaśnienie, które jest całkowicie nieuzasadnione? (DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE  spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO).

Ile jeszcze potrwają te wasze "konsultacje"? Z kim są one prowadzone?

Kiedy oddacie mi moje pieniądze?

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

I jeszcze jedno, skoro NIE wiecie dlaczego nie wypłaciliście mi moich środków automatycznie pierwszego dnia miesiąca

- DLACZEGO NIE ZROBILIŚCIE TEGO DO TEJ PORY?

Szukanie przyczyny, konsultacje - tak, wyjaśnijcie te problem.

Natomiast nie rozumiem, czemu nie rozwiązaliście problemu - po prostu WYPŁAĆCIE MI MOJE ŚRODKI.

Co stoi na przeszkodzie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab otrzymałam odpowiedź.
Ustawienia wypłat zostały zmienione po północy (zanim system zlecił wypłatę). To spowodowało, że wypłata z nowymi ustawieniami zostaje zlecona na następny dzień, w którym wypłata jest możliwa, czyli (jeśli Twoje saldo nie przekroczy 4000 zł) wypłata zostanie zlecona 14 marca. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Pięć dni zajęło udzielenie TAKIEJ ODPOWIEDZI???!!!@@@

Wytłumacz mi więc proszę - W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?

Jakież to były "NOWE USTAWIENIA"?

Przypominam, że zmiana ustawień (dodanie rachunku bankowego) nastąpiło o godz. 12.25 

Zrzut ekranu (516).png

Widać to wyraźnie w powiadomieniu, które otrzymałam od was. 12.25

Ponawiam więc pytanie:

Wytłumacz mi więc proszę - W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?

Jakież to były te "NOWE USTAWIENIA"?

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Na co teraz czekamy?

Czy odpowiedź na moje pytanie jest ZBYT trudna? Dlaczego mi nie odpowiadacie?

W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?

Jakież to były te "NOWE USTAWIENIA"?

Widzicie na prtscr - ustawienia wypłat zostały zmienione o 12.25 - tak wynika z powiadomienia, które OD WAS otrzymałam.

O jakiej zmianie ustawień po północy - Wy piszecie? Jaka to była zmiana, na JAKIE "nowe ustawienia", że nawet NIE otrzymałam POWIADOMIENIA od was o tej zmianie?

Mogę prosić o odpowiedź?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab w naszym systemie widać wyraźnie, że zmiana numeru rachunku rozpoczęła się 29.02.2024 o 23:49, a o 12:25 następnego dnia podałaś dane rachunku, wtedy wysłaliśmy e-mail. Jeśli twierdzisz, że nie klikałaś nic przed północą to mogę zgłosić to do Działu bezpieczeństwa, ponieważ jeśli zrobił to ktoś inny bez Twojej wiedzy, wskazuje to na włamanie na konto.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Wyjaśnij mi jeszcze na czym polega "rozpoczęcie zmiany rachunku"?

Bo przed chwilą pisałaś, że "ustawienia wypłat" zostały zmienione na "nowe ustawienia", a teraz już jest "rozpoczęcie zmiany rachunku"...

Wskaż mi też proszę w Regulaminie Allegro wyjaśnienie tych pojęć.

I po raz kolejny proszę o wyjaśnienie:

- skoro już wiemy, że rachunek NIE ZOSTAŁ ZMIENIONY, nie zostały też zmienione USTAWIENIA WYPŁAT, 

dlaczego nie wypłaciliście mi moich środków?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab e-mail wysłany o 12:25 dotyczył dodawania kolejnego rachunku (PL48249****), ten proces rozpoczęłaś 2024-02-29 23:49 a o 12:25 podałaś dane rachunku.
Wypłaty na rachunek zagraniczny (o ile dane konta do wypłat są zweryfikowane i aktualne) są realizowane 1 i 14 dnia miesiąca. 
Dlatego wypłata zostanie zlecona w kolejny możliwy dzień, czyli 14 marca. Nie jest to coś, co możemy przyspieszyć i zlecić "ręcznie". 



   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Rozumiem, że teraz NA SIŁĘ szukacie wyjaśnienia, z jakiego powodu przetrzymujecie moje środki.

Pomijacie niewygodne pytania, i za każdym razem podajecie inne wyjaśnienie.

Nie, nie zgadzam się na to.

Proszę wyjaśnij mi:

1. Wskaż mi proszę w Regulaminie Allegro wyjaśnienie tych pojęć: "rozpoczęcie zmiany rachunku" oraz "ustawienia wypłat" zostały zmienione na "nowe ustawienia"

gdzie w regulaminie jest zapis, że z powodu "rozpoczęcie zmiany rachunku" blokowane są przez Allegro WYPŁATY AUTOMATYCZNE.

2. Napisałaś, że powodem zablokowania wypłat jest ZMIANA USTAWIENIA WYPŁAT - "Ustawienia wypłat zostały zmienione po północy (zanim system zlecił wypłatę). To spowodowało, że wypłata z nowymi ustawieniami zostaje zlecona na następny dzień, w którym wypłata jest możliwa"

Następnie - potwierdziłaś, że NIE BYŁO TAKIEJ ZMIANY, a jedynie "zmiana numeru rachunku rozpoczęła się 29.02.2024 o 23:49"

A potem napisałaś: |e-mail wysłany o 12:25 dotyczył dodawania kolejnego rachunku (PL48249****), ten proces rozpoczęłaś 2024-02-29 23:49 a o 12:25 podałaś dane rachunku."

CZEMU MA TO SŁUŻYĆ? Dlaczego w trzech kolejnych wypowiedziach podajesz coraz to inne powody?

Przed chwilą sprawdziłam. Rozpoczęcie dodawania kolejnego rachunku - BEZ JEGO DODANIA (czyli ta czynność, której dokonałam jak piszesz 2024-02-29 23:49) NIE powoduje zablokowania wypłaty środków na żądanie. 

Dlaczego zablokowaliście mi dostęp do moich środków w wypłatach automatycznych?

oznacz moderatorów