Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Czy posiadacie wiedzę, o której godzinie Allegro realizuje wypłaty automatyczne wg schematu:
?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
@jolantab pewnie zlecają wypłatę o północy ale dochodzą sesje wychodzące u nich oraz sesje przychodzące u Ciebie w banku 🙂
Nie dostałam środków - pomimo że dzisiaj jest 1 dzień miesiąca. Wypłaty automatyczne.
Nie mogę wypłacić na żądanie, bo konto jest w banku poza Polską...
Allegro "konsultuje" i "weryfikuje" moje zgłoszenie - a pieniądze nadal są w saldzie PayU i Przelewy24. A ja nic nie mogę z tym zrobić.
Może jakieś rady?
@jolantab Bardzo mi przykro, ale muszę Cię prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości i oczekiwanie na odpowiedź drogą mailową. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Nie rozumiem?
Przetrzymujecie BEZ mojej zgody moje pieniądze.
A ty mnie prosisz o "jeszcze odrobinę cierpliwości"??
Nie, nie jestem już cierpliwa. Oczekuję NATYCHMIASTOWEJ wypłaty moich środków.
Zdajesz sobie sprawę, że przetrzymując bezprawnie moje środki łamiecie prawo?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wytłumaczcie mi proszę, bo czegoś nie rozumiem...
W jaki sposób dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - dziś o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN? Która to wypłata miała mieć miejsce PRZED dodaniem rachunku w EUR?
Przy czym wypłata na rachunek w CZK odbyła się w TYM samym czasie bez problemu.
Wyjaśnicie mi?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy mogę jednak prosić o wyjaśnienie?
Lub chociaż wskazanie w jaki sposób mogę takie wyjaśnienie uzyskać?
Bo odpowiedzi nie mam ANI tutaj, ANI w zgłoszeniu.
Taki standard? Nie potraficie odpowiedzieć to milczycie? Rozumiem, że to norma, takie blokowanie wypłat kilku tysięcy złotych? Nie wypłacimy ci twoich pieniędzy i co nam zrobisz?
W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE (dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - 01.03.2024 o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO (automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN).
Pytanie pomocnicze - o której jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?
Czekam na wyjaśnienie.
@jolantab poczekaj proszę na odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mailowej, sprawa jest konsultowana i otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu nr 40475521.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Gdyby moje zgłoszenie było procedowane, i gdyby wyjaśnienia tam przesyłane oddawały sedno problemu - uwierz, nie chciałby mi się poruszać tego tematu na forum.
W moim zgłoszeniu uzyskałam jedynie odpowiedź (dwa dni temu):
" Saldo do wypłat do którego przypisany jest rachunek (numer rachunku) jest aktywne. Z powodu rozpoczęcia weryfikacji nowego rachunku wypłaty z pozostałych sald są wstrzymane do czasu pomyślnej weryfikacji."
Moje pytanie nadal jest bez odpowiedzi:
W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE (dodanie nowego rachunku do wypłat w EUR - 01.03.2024 o godzinie 12.25 spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO (automatycznej wypłaty środków na rachunek w PLN).
Oraz pytanie pomocnicze - o której jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?
I tak, oczekuję od was tutaj na forum społeczności allegro. Ponieważ sam problem, jak i sposób rozwiązania może być dla innych uczestników cenną wskazówką pokazującą w jaki sposób działacie.
@la_nika, możesz odpowiedzieć na moje, zauważ - BARDZO OGÓLNE PYTANIA?
1. W jaki sposób DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO
2. O której godzinie jest zlecana automatyczna wypłata (środki znikają z salda)?
Chyba, że NIE znasz odpowiedzi na te pytania. Ale nawet jeśli stwierdzisz że nie znasz - zawsze będzie to jakaś odpowiedź.
Dziewczyny moderatorki nie znają odpowiedzi nazadawane tu pytania.
Forum jest formą biura podawczego. Stąd nasze płaszcze idą do innej szatni...
@jolantab kwestia braku zlecenia wypłaty w PLN jest konsultowana, więc jeszcze nie znam odpowiedzi na to pytanie.
Jeśli chodzi o wypłaty automatyczne to są zlecane w nocy i przekazywane na konto bankowe sprzedającego maksymalnie do 11 przed południem.
Wyjaśnij mi więc, skoro wypłata automatyczna zlecana w NOCY nie mogła zostać zrealizowana z powodu weryfikacji dodanego o godzinie 12.25 rachunku?
Piąty dzień. Dziś mija piąty dzień.
Jak bezpieczne są w allegro nasze środki pieniężne, skoro w ciągu 5 dni - nie potraficie wyjaśnić braku wypłaty MOICH środków?
A w dodatku, aby scedować ewentualne przyczyny na użytkownika, podajecie wyjaśnienie, które jest całkowicie nieuzasadnione? (DZIAŁANIE PÓŹNIEJSZE spowodowało, że nie mogliście dokonać DZIAŁANIA WCZEŚNIEJSZEGO).
Ile jeszcze potrwają te wasze "konsultacje"? Z kim są one prowadzone?
Kiedy oddacie mi moje pieniądze?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
I jeszcze jedno, skoro NIE wiecie dlaczego nie wypłaciliście mi moich środków automatycznie pierwszego dnia miesiąca
- DLACZEGO NIE ZROBILIŚCIE TEGO DO TEJ PORY?
Szukanie przyczyny, konsultacje - tak, wyjaśnijcie te problem.
Natomiast nie rozumiem, czemu nie rozwiązaliście problemu - po prostu WYPŁAĆCIE MI MOJE ŚRODKI.
Co stoi na przeszkodzie?
@jolantab otrzymałam odpowiedź.
Ustawienia wypłat zostały zmienione po północy (zanim system zlecił wypłatę). To spowodowało, że wypłata z nowymi ustawieniami zostaje zlecona na następny dzień, w którym wypłata jest możliwa, czyli (jeśli Twoje saldo nie przekroczy 4000 zł) wypłata zostanie zlecona 14 marca.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pięć dni zajęło udzielenie TAKIEJ ODPOWIEDZI???!!!@@@
Wytłumacz mi więc proszę - W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?
Jakież to były "NOWE USTAWIENIA"?
Przypominam, że zmiana ustawień (dodanie rachunku bankowego) nastąpiło o godz. 12.25
Widać to wyraźnie w powiadomieniu, które otrzymałam od was. 12.25
Ponawiam więc pytanie:
Wytłumacz mi więc proszę - W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?
Jakież to były te "NOWE USTAWIENIA"?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Na co teraz czekamy?
Czy odpowiedź na moje pytanie jest ZBYT trudna? Dlaczego mi nie odpowiadacie?
W JAKI SPOSÓB ZOSTAŁY ZMIENIONE "Ustawienia wypłat" po północy?
Jakież to były te "NOWE USTAWIENIA"?
Widzicie na prtscr - ustawienia wypłat zostały zmienione o 12.25 - tak wynika z powiadomienia, które OD WAS otrzymałam.
O jakiej zmianie ustawień po północy - Wy piszecie? Jaka to była zmiana, na JAKIE "nowe ustawienia", że nawet NIE otrzymałam POWIADOMIENIA od was o tej zmianie?
Mogę prosić o odpowiedź?
@jolantab w naszym systemie widać wyraźnie, że zmiana numeru rachunku rozpoczęła się 29.02.2024 o 23:49, a o 12:25 następnego dnia podałaś dane rachunku, wtedy wysłaliśmy e-mail. Jeśli twierdzisz, że nie klikałaś nic przed północą to mogę zgłosić to do Działu bezpieczeństwa, ponieważ jeśli zrobił to ktoś inny bez Twojej wiedzy, wskazuje to na włamanie na konto.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wyjaśnij mi jeszcze na czym polega "rozpoczęcie zmiany rachunku"?
Bo przed chwilą pisałaś, że "ustawienia wypłat" zostały zmienione na "nowe ustawienia", a teraz już jest "rozpoczęcie zmiany rachunku"...
Wskaż mi też proszę w Regulaminie Allegro wyjaśnienie tych pojęć.
I po raz kolejny proszę o wyjaśnienie:
- skoro już wiemy, że rachunek NIE ZOSTAŁ ZMIENIONY, nie zostały też zmienione USTAWIENIA WYPŁAT,
dlaczego nie wypłaciliście mi moich środków?
@jolantab e-mail wysłany o 12:25 dotyczył dodawania kolejnego rachunku (PL48249****), ten proces rozpoczęłaś 2024-02-29 23:49
a o 12:25 podałaś dane rachunku.
Wypłaty na rachunek zagraniczny (o ile dane konta do wypłat są zweryfikowane i aktualne) są realizowane 1 i 14 dnia miesiąca.
Dlatego wypłata zostanie zlecona w kolejny możliwy dzień, czyli 14 marca. Nie jest to coś, co możemy przyspieszyć i zlecić "ręcznie".
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Rozumiem, że teraz NA SIŁĘ szukacie wyjaśnienia, z jakiego powodu przetrzymujecie moje środki.
Pomijacie niewygodne pytania, i za każdym razem podajecie inne wyjaśnienie.
Nie, nie zgadzam się na to.
Proszę wyjaśnij mi:
1. Wskaż mi proszę w Regulaminie Allegro wyjaśnienie tych pojęć: "rozpoczęcie zmiany rachunku" oraz "ustawienia wypłat" zostały zmienione na "nowe ustawienia"
gdzie w regulaminie jest zapis, że z powodu "rozpoczęcie zmiany rachunku" blokowane są przez Allegro WYPŁATY AUTOMATYCZNE.
2. Napisałaś, że powodem zablokowania wypłat jest ZMIANA USTAWIENIA WYPŁAT - "Ustawienia wypłat zostały zmienione po północy (zanim system zlecił wypłatę). To spowodowało, że wypłata z nowymi ustawieniami zostaje zlecona na następny dzień, w którym wypłata jest możliwa"
Następnie - potwierdziłaś, że NIE BYŁO TAKIEJ ZMIANY, a jedynie "zmiana numeru rachunku rozpoczęła się 29.02.2024 o 23:49"
A potem napisałaś: |e-mail wysłany o 12:25 dotyczył dodawania kolejnego rachunku (PL48249****), ten proces rozpoczęłaś 2024-02-29 23:49 a o 12:25 podałaś dane rachunku."
CZEMU MA TO SŁUŻYĆ? Dlaczego w trzech kolejnych wypowiedziach podajesz coraz to inne powody?
Przed chwilą sprawdziłam. Rozpoczęcie dodawania kolejnego rachunku - BEZ JEGO DODANIA (czyli ta czynność, której dokonałam jak piszesz 2024-02-29 23:49) NIE powoduje zablokowania wypłaty środków na żądanie.
Dlaczego zablokowaliście mi dostęp do moich środków w wypłatach automatycznych?