anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypowiedzenie umowy przez Payu

wojzuk
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

zwracam się z prośbą o pomoc w reaktywacji mojego konta ponieważ Payu wypowiedziało mi umowę z powodu braku weryfikacji, weryfikację próbowałem dokonać wiele razy ale nigdy nie miałem aktywnego przycisku "Przejdź do Payu" gdzie weryfikacji się dokonuje, więc nie wiem jak mogłem się zweryfikować. Przeglądam właśnie maile od Payu ale alternatywnej metody weryfikacji w nich nie widzę. Nie mam problem ze zweryfikowaniem się, jestem ponad 20 letnik użytkownikiem allegro, bardzo proszę aby allegro okazało trochę zrozumienia i ludzkiej twarzy w tej sprawie. Na infolinie Payu niestety nie można się dodzwonić właśnie mija 45minut jak czekam na zgłoszenie jakiegoś konsultanta. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Na infolinii i tak odeślą cię do strony Allegro.

oznacz moderatorów

Blaksad
#12 Orędownik#

Musisz oznaczyć dobrodziejki - o tak @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  i czekać w kolejce na odpowiedź. W czasie oczekiwania na informację możesz przeczytać wątki z podobnym problemem np. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-payu-skan-dowodu-osobistego-od-spr... ,             https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/potrzebny-skan-dokumentu-to%C5%BCsamo%C5%9... 

Życzę Ci przyjemnej lektury i powodzenia.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wojzuk Cześć. 🙂 Zgodnie z wiadomością od operatora PayU — od otrzymania mejla miałeś 2 miesiące na reweryfikację konta i ewentualny kontakt z nami, żebyśmy mogli Ci pomóc w tym procesie. Jeśli tego nie zrobiłeś, to reweryfikacja nie będzie już możliwa. 

Jeżeli będziesz chciał ponownie skorzystać z możliwości dokonywania sprzedaży w serwisie Allegro za pośrednictwem PayU, wymagać to będzie ponownej rejestracji w serwisie oraz ukończenia procedury weryfikacyjnej.

oznacz moderatorów

wojzuk
#8 Zapaleniec#

@ko_alka Cześć,

jaki jest sens w tym że ta sama osoba, z wszystkimi tymi samymi danym osobowym i zamieszkania musi zakładać nowe konto na allegro, czy to jest w celach podbicia statystyk posiadanych kont przez serwis bo innego powodu nie widzę?

Różne są sytuacje życiowe a jakby ktoś chorował i dwa miesiące nie odbierał wiadomości to takiej osobie też usuwa się cały dorobek w postaci konta na allegro - to jest bez sensu, blokujcie konta do czasu weryfikacji a nie definitywnie je zamykajcie. 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

allegro@payu.pl

oznacz moderatorów