anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wystawianie opinii komentarza ,proszę o opine Allegro i potwierdzenie

hardybejs
#12 Orędownik#

Proszę @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ napisać czy kupujący może wystawić komentarz w czasie: kupuje- wystawia komentarz-anuluje płatność  jeszcze przed wysłaniem przedmiotu , chodzi o negatywny i pozytywny komentarz- proszę tutaj określić wasze stanowisko w takiej sytuacji czy waszym zdanie jest to dobre rozwiązanie?J ak równierz ocenić produkt gwiazdkami bez otrzymania przedmiotu.Jak do tej pory tak można wystawiać opinie o produkcie i  dodawać komentarze. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

kostas11
#21 Demiurg#

@hardybejs anuluje płatność - może wystawić, ale jak anuluje zakup to nie i ponoć wystawiony komentarz po anulowaniu zakupu też znika 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

kostas11 tak zgadza sie komentarz znikł nie wiem jak ocena produktu czy też znikła sprawdze pózniej ale wydaj mnie się ze nie.Ostanio tutaj na gadane msniezek zbanował mnie na 4 dni na gadane za pisanie prawdy,ale odniose sie do jego wypowiedzi o dodawanie  do czarnej listy Panie szanowny kierowniku msniezek chciałbym dodać że jednak ty stoisz po innej stronie tobie łatwiej jest powiedzieć że brałbyś koszty na siebie ,widzisz ja brałem przez przez 4   lata koszt tych tzw.kupujacych to straty na ok 60 tysiecy złotych tamten rok już zmiana polityki i własnie przez dodawanie i  eliminowanie własnie takich toksycznych kupców Troli dała mi ta że mogłam tych strat uniknąć-odpowiedz twoja jest na poziome "maiałeś wypadek trzeba było nie jechać"jest najprosztrzym rozwiazaniem dla ciebie ale nie dla mnie.Kupujaca która robi 4 krotne zakupy tymbardziej na dwóch róznych kontach i nie opłacaniu ich daje mi podstawy aby sądzić że z tym kupujacym jest coś nie tak ,słysząć odpowiedz od kupujacego że czeka już2 tygodnie az płatnośc przejdzie.Dzis ta niechciana przez ciebie  czarna lista uratowała mi jakieś 80 zł.Kupujacy zakup 22  marzec zwrot zadeklarowany 27 marzec , 03.04 meil od pani:

"Witam, chcę ponownie zakupić nogi. Zostały zwrócone przez pomyłkę. Jednak wprowadzili państwo dla mnie jakieś ograniczenie. Proszę o odblokowanie."

moja odp:Bardzo mi przykro taki mamy system,Proszę dokonać zakupu u innego sprzedawcy

Wczoraj zakup tej samej pani ale z konta męża:

oczywiscie wyłapaliśmy to i meil do kupujacego:

Przykro mi ten zakup nie będzie zrealizowany,proszę anulować zakup .

Dzis rano dotarł zwrot i co dotarło uszkodzone zniszczone przedmioty , własnie po to ta lista sie przydaje:kłamstwa,oszustwa, rózne formy matactawa zakupowego,wyłudzenia .

Msniezek chciałbym abys raz zamienił sie miejscami na 2 lata i jestem przekonany że szybcitko byś zdanie zmienił , najgorsze jest to że subiektywnie tacy kupujacy moga cie dodaaatkowo oczernić  mimo zę jak w przypadku anulowania płatnosci czy zakupu maja mozliowsi wystawiania komentarzy, tak samo tyczy sie zwrot bez podania przyczyny i komentarz,zwrot nie pasuje mi i co komentarz;

Msniezek szkoda że zamiast pomagać  tutaj rozwiazać obiektywnie problem ty jak widzę trzymasz ewidentnie jedna stone krorporacji jak i napędzania handlu kosztem nas-;)

 

jego prywatne zdanie pozniej dal mi dla swojej satysfakcji bana to jego wypowiedz:

@kolekcjoner608 jeżeli jako sprzedający miałbym dopisywać kogoś do czarnej listy (ten ktoś musiałby się naprawdę mocno zasłużyć, z pewnością 4 zakupy kilku przedmiotów na przestrzeni miesiąca się do tego nie kwalifikują), brałbym konsekwencje na siebie, zamiast obwiniać wszystkich wokół. Nasze zasady dotyczące komentarzy nie pojawiły wczoraj, tylko 6 lat temu (jeżeli liczyć od ostatniej dużej zmiany systemu komentarzy). 

Zresztą nic nie wiemy na temat bezpośrednich kontaktów stron transakcji - jak przebiegały, co tam dokładnie się wydarzyło. Kupująca ma na koncie wiele udanych zakupów, nie ma powodu żeby sądzić, że robiła coś złośliwie. Być może w końcu by zamówienie opłaciła. Ma więc prawo do takiej oceny tego nieudanego zakupu.

Pytasz mnie o moje osobiste zdanie? Czarna lista to nie jest ani niezbędne, ani obowiązkowe (wynikające z przepisów) narzędzie do obsługi sprzedaży. Miałem więc nadzieję, że zostanie zlikwidowana.  Gdyby tak się stało, tego wątku w ogóle by nie było. Niestety ze względu na sprzedawców zmieniła tylko nazwę... Jak widać, chcąc spełnić Wasze oczekiwania obrywamy tylko jeszcze bardziej

hardybejs_0-1649066373958.png

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

tu dzisiejsza wymiana zadań wczesnie pani twiedziła ze przez pomyłke zwróciła i chciała zakupić te same przedmioty-oczywiscie była zablokowana i dokonali zakupu z innego konta -taktyczne podejscie -też sie nie udało teraz tłumczenie poniżej.Oczywiscie zwrócilismy pani pieniązki pomniejszone o koszty naprawy -80 zł--teraz czekam na subiektywny negatywny komentarz

 

przedmioty nie były uszkodzone - zostały rozpakowane i od razu spakowane oryginalnie. Wszystkie elementy opakowania zostały użyte.

Pozdrawiam


Wiadomość napisana przez h.....(Allegro) <l> w dniu 04.04.2022, o godz. 11:20:

Wczesniej przedmiotyi zostały zwrócone z innego konta .Nogi przyszły uszkodzone. Dokładnie taki sam rozmiar
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@hardybejs Rozwiązanie to, jak i sporo innych pomysłów Allegro jest do d... Niestety, ale kupujący może tak zrobić jak napisałeś. Ocena sprzedawcy powinna zniknąć po 7 dniach, a jak jest z ocena przedmiotu nie wiem. Może moderatorki się wypowiedzą. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hardybejs czekam jeszcze na potwierdzenie z konsultacji, ponieważ chcę przekazać Wam dokładną i pełną odpowiedź, również w kontekście planowanych zmian w systemie ocen, więc poproszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Wrócę do Was z tym tematem.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika uchyl rąbka tajemnicy , te zmiany to....... mamy się cieszyć czy płakać .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@mdrogeria Strach się bać 😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika biorąc pod uwagę ,, zmiany na lepsze 🤐,, jakie nastąpiły w ostatnich miesiącach nie możemy się spodziewać fajerwerków .

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria zaopatrz się już lepiej w nerwosol czy inne positivum 🙄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@medalik_2009 nie mam potrzeby , już się uodporniłem . Allegro mutuje jak COViD. i robi się niedobre jak P ... .ech.. nie dokończę .

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

@la_nika ciszę się że chociaż coś staracie się zrobić z  takim niefrasobliwymi sytuacjami jak dla mnie nie powinno miejsca jeśli zakup jest anulowany lub tym bardziej nie opłacony nie powinna być możliwość wystawienia komentarza lub ocena produktu, rozsądne jest wtedy gdy oceni produkt gdy otrzyma przesyłkę  jak równierz wystawi komentarz jeśli dokona płatności,To powinien być standard jeśli nie ma przesyłek pobraniowych , nie wiem jeszcze czy przypadkiem jak kupujaćy zamówi za pobraniem też jest podobna sytuacja jak nie odbierze przesyłki jest naprawde złe- nie powinno być też oceny  jak kontakt z klientem do tego dążycie bo bierzecie wzór z znanej Amerykańskie platformy, coraz bardziej ograniczacie kontakt z klientem więc moim zdaniem to powinno być usunięte .Według zasady kup i zapomnij ewentualnie oceń produkt - jak chce zwrócic klika zwrot i potemacie , ale jak najmniej kontaktu-jest to dobre rozwiązanie i udeżenie w klienta docelowego który jest bardziej zdecydowany.Kupuje albo nie kupuje jak w A...on.I jak już chcecie wprowadzać zmiany zastanówcie sie nad smartem do 40 zł i masowymi zwrotami pod wyłudzenie darmowej wysyłki  tak aby w  Smarcie darmowy zwrot nie podlegał wogóle pod system smart wtedy ułatwicie sobie  koszty i nam koszty i sprzedaż  /Taki klient ci stosuje takie parktyki jest mało wart , taka sama sytuacja jak kupi aby sobie zerknąć wtedy jak nie będzie darmowego zwrotu dwa razy się zastanowi.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hardybejs @mdrogeria @medalik_2009 @komis-bell @Ziolko39 już wyjaśniam, kupujący może wystawić ocenę przed opłaceniem zamówienia, ale jeśli płatność zostanie anulowana to zamówienie będzie nieopłacone, czyli po 7 dniach zostanie anulowane i wtedy ocena zniknie i nie będzie się wliczać do oceny sprzedającego. 
Kupujący nie ma możliwości wystawienia oceny do anulowanego zamówienia.
Jeżeli wystawi ocenę produktową, którą w tej chwili może wystawić po upływie 1 dnia od zakupu to nawet po anulowaniu zamówienia ta ocena nie zniknie. Osobiście podzielam Waszą opinię na ten temat i mogę uchylić rąbka tajemnicy, że będziemy wdrażać zmiany, które wpłyną pozytywnie na wiarygodność opinii. Na razie nie mogę podać szczegółów konkretnych terminów, ale drogi @mdrogeria będą to zmiany, z których będziecie się cieszyć 🌸

@hardybejs dziękuję za Twoje sugestie, jeżeli chodzi o ocenę "kontakt z klientem" to nie do końca rozumiem co masz na myśli czy możliwość wystawienia gwiazdek za "obsługę kupującego" czy obszar "obsługa kupującego" w Jakości sprzedaży? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

😄 @la_nika 😃 już się zaczynam cieszyć .

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria na wszelki wypadek zrobię screena Twojego wpisu. Tak na wszelki wypadek jakbyś się jednak nie cieszył po wprowadzonych zmianach. 😏

@la_nika mam nadzieję, że zanim przejdę na emeryturę, to zdążę zobaczyć zmiany na plus w ocenach na Allegro. 😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika mam mały problem , skorzystam z tego postu . Wczoraj tak gdzieś o tej porze wystawiałem 2 prawie identyczne oferty tworzone w tym samym czasie  , jedna jest , a druga przepadła , już prawie doba i nie mam jej w zakładce i powiadomoenie też nie przyszło . Nie wiem czy czekać czy wystawiać ponownie , gorzej jak pierwsza zaskoczy , a mam wystawione tyle sztuk ile jest w rzeczywistości . Numer oferty tej ,która jest 12009221933 druga nie znam , ale tytuł różni się tylko kolorem henny 4,0 brąz . Co radzisz ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Czy podczas wystawiania nie pojawił się żaden komunikat błędu? Oferty, do której nie masz dostępu i nie można sprawdzić jej numeru, nie jesteśmy w stanie w żaden sposób zweryfikować. Dodatkowo szanse na to, że pojawi się w Allegro po tak długim czasie są bardzo małe.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not nie , nic się nie pojawiło , numeru nie mam bo nie przyszło potwierdzenie, cóż zaczekam jeszcze dla pewności dzień , jak nie zatrybi to wystawię ponownie . 🙂

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Oby to nie był jakiś wkręt ,których dziś sporo na poprawę humoru.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

la_nika tak w komentarzach są trzy paramety:zgodność z opisem ,obsługa kupującego , koszt wysylki.

pierwszy paramater to tak naprawdde ocena produktu więc ok,ale obsługa kupującego nie zawsze jest adekwatna co do oceny cóż np. brak kontaktu: zero wiadomości od kupujacego, żadnego kontaktu z jego  strony, żadnego telefonu- i ocena czemu ma służyc tym bardziej że cały czas ograniczacie kontakt przed zakupowy z klientem ograniczający się do  meili które widzicie-taki parametr powinien być zlikwidowany  bo  jesli kupujacy chce coś napisać to napisze to w komentarzu jak będzie coś nie tak a  często jest tak jak wczesniej pisałem nie jest podejmowany kontak ze strony kupijacego ajest ocena jest to bez sensu  hmm obsługa kupujacego na co sie ona ma składać jakie to rzeczy w chodzą w skaład obsługi-klient ma sam wybór jaką przesyłke wybiera i klika, ma mozliwosć zadania pytania , i jesli ma być to jako obsluga to lepiej nazwać to kotakt ze sprzedawcą bo sam nierozumiem obsługa kupujacego-co my mamy robić aby obsłuzyć kupca -wszstkie narzędzia posiada kupujący na które sam sie decyduje-jedynie co my jako sprzedawcy mamy wpływ na ten parametr to odpowiedz na zadane pytanie-reszta  jest wyborem kupca na które się godzi - jak dla mnie nie powinno być wogole tego parametru bo wiekszosci decyduje kupujacy nie my/tak samo tyczy się koszt wysyłki kupuje albo nie kupuje  , kupujacy sam wybiera na  co sie decyduje po co ta ocena to jego wybór my mu dajemy tyko opcje  jaka wysyłke ma wybrać-wiec tak naprawde ocena jest bezpodstawna bo tak naprawde ocenia sam  siebie na co sie zdecydował-, o smarcie już nie wspomne jesi chodzi o koszt wysyłki bo to już wogole bo niemamy na to wpływu a ocena kosztów wysyłki jest-podsumowując-parametr zgodnośc z opisem tak bo tam zawarte jest  wszystko co napisane tak jak i koszt wysyłki na który się decyduje kupiec -zresztą świadomie on dokonuje wyboru i osądza-ja osobiscie uważam że zaden z tych parametrów nie powinien być wogóle-powinien być tylko komentarz i ocena produktu - bo komentarz jest pozytywny lub negatywny po co go rozdrabniac jeszcze na inne parametry skoro kupujacy decyduje w wyborze :wysyłki i zwiazanych z nim kosztach, obsługa kupujacego bez obsługi  bo klika i dokonuje wyboru a mozliwośc oceny,a zgodne z opisem to inaczej pozytyw lub negatyw .Albo jest ok albo nie je jest ok, zgodne z opisem to dla mnie ocena produktu .

oznacz moderatorów