anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawienie opinii po mailu od allegro

europa89
#10 Popularyzator#

Czy allegro  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  może przedstawić jak wygląda statystyka wystawiania opinii po waszych mailach do kupującego po poszczególnym czasie? Jaki procent jest wystawiany?

 

Dobrze wiemy, że negatyw łatwiej wystawić niż pozytyw ale to akurat standard. Zabraniacie wysyłania mail do klientów z prośbą o wystawienie opinii ale czy mail bezpośrednio od sprzedawcy nie ma większej mocy?

Dobrym rozwiązaniem byłoby aby na liście zamówień obok zamówienia pojawiła się informacja czy link do wystawionej opinii. Sprzedawca wiedziałby kogo jeszcze poprosić o jej wystawienie.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@europa89  nie wydaje mi się, aby e-mail od sprzedawcy miał większą moc, niż e-mail od Allegro z prośbą o ocenę. Jeżeli kupujący chce ocenić produkt czy zakup, jeżeli w ogóle jest takim typem człowieka, który dzieli sie swoimi ocenami, to zrobi to bez względu na to czy otrzyma wiadomość od nas czy od Ciebie. 
Dziękuję za Twoją sugestię, jednak wystawianie ocen nie jest obowiązkowe, a kupujący otrzymują prośbę o jej wystawienie w podsumowującym e-mailu. Z naszych badań wynika, że duża ilość e-mail działa zniechęcająco. Wydaje mi się, że większość z nas prywatnie również tego nie lubi, gdy do jednego zakupu otrzymujemy później kilka wiadomości. Dlatego podjęliśmy decyzję o usuwaniu dublujących się informacji.
Jeżeli chodzi o Twoje pytanie związane ze statystyką takich ocen to zapytałam o to zespół, który zajmuje się tą zmianą. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

@la_nika 

mail od allegro może by traktowane jak ich wiele

Uwierz mi, że pod wpływem dobrze zmotywowanej prośby klient też wystawi opinie, której wcześniej by nie wystawił - patrz punkt wyżej

czy to nie wasz rzecznik prasowy w jednym z programów na youtube mówił, że system komentarzy jest bardzo ważny i zachęcał do ich wystawiania? Obowiązkowy nie jest ale motywowanie klienta do jego wystawienia już jak najbardziej wskazane.

Nie kilka, tylko jedna możliwa wysłana prośba do klienta oficjalnym kanałem poprzez kliknięcie przycisku przy zamówieniu.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Skoro klient nie musi wystawiać oceny, to dlaczego Allegro uzależnia oznaczenie Smart od ilości polecających ocen?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Newday5 Nie możemy nikogo zmusić do podzielenia się opinią o zakupach. Oceny pozytywne pomagają zorientować się kupującym, czy mają do czynienia z solidnym i uczciwym sprzedającym. Niektórzy chętnie zostawiają oceny, inni wolą w ciszy zachwycać się (lub nie) swoim zakupem. 

Oferty z Allegro Smart! to szansa na zwiększenie sprzedaży, dlatego bardzo ważne jest to, aby średnia ocen ze sprzedaży była wysoka. Z tego powodu warunkiem oznaczenia ofert Smartem jest zdobycie minimum 5 pozytywnych ocen transakcji (w ciągu ostatnich 12 miesięcy). 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Newday5 na allegro jest więcej takich myków

przyzwyczajaj się

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 wracam z odpowiedzią, przepraszam, że po dłuższym czasie. 
Mierzymy to czy kupujący wystawiają oceny po naszych e-mailach i z naszych analiz wynika, że wysyłając takie prośby otrzymujemy więcej ocen, niż gdy sprzedający je wysyłają.
Sprzedający mają ograniczone możliwości opomiarowania swojej komunikacji, natomiast my jako Allegro mamy narzędzia do opomiarowania i kontrolujemy skuteczność naszej komunikacji.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów