Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy allegro @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ może przedstawić jak wygląda statystyka wystawiania opinii po waszych mailach do kupującego po poszczególnym czasie? Jaki procent jest wystawiany?
Dobrze wiemy, że negatyw łatwiej wystawić niż pozytyw ale to akurat standard. Zabraniacie wysyłania mail do klientów z prośbą o wystawienie opinii ale czy mail bezpośrednio od sprzedawcy nie ma większej mocy?
Dobrym rozwiązaniem byłoby aby na liście zamówień obok zamówienia pojawiła się informacja czy link do wystawionej opinii. Sprzedawca wiedziałby kogo jeszcze poprosić o jej wystawienie.
@europa89 nie wydaje mi się, aby e-mail od sprzedawcy miał większą moc, niż e-mail od Allegro z prośbą o ocenę. Jeżeli kupujący chce ocenić produkt czy zakup, jeżeli w ogóle jest takim typem człowieka, który dzieli sie swoimi ocenami, to zrobi to bez względu na to czy otrzyma wiadomość od nas czy od Ciebie.
Dziękuję za Twoją sugestię, jednak wystawianie ocen nie jest obowiązkowe, a kupujący otrzymują prośbę o jej wystawienie w podsumowującym e-mailu. Z naszych badań wynika, że duża ilość e-mail działa zniechęcająco. Wydaje mi się, że większość z nas prywatnie również tego nie lubi, gdy do jednego zakupu otrzymujemy później kilka wiadomości. Dlatego podjęliśmy decyzję o usuwaniu dublujących się informacji.
Jeżeli chodzi o Twoje pytanie związane ze statystyką takich ocen to zapytałam o to zespół, który zajmuje się tą zmianą. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź.
mail od allegro może by traktowane jak ich wiele
Uwierz mi, że pod wpływem dobrze zmotywowanej prośby klient też wystawi opinie, której wcześniej by nie wystawił - patrz punkt wyżej
czy to nie wasz rzecznik prasowy w jednym z programów na youtube mówił, że system komentarzy jest bardzo ważny i zachęcał do ich wystawiania? Obowiązkowy nie jest ale motywowanie klienta do jego wystawienia już jak najbardziej wskazane.
Nie kilka, tylko jedna możliwa wysłana prośba do klienta oficjalnym kanałem poprzez kliknięcie przycisku przy zamówieniu.
Skoro klient nie musi wystawiać oceny, to dlaczego Allegro uzależnia oznaczenie Smart od ilości polecających ocen?
@Newday5 Nie możemy nikogo zmusić do podzielenia się opinią o zakupach. Oceny pozytywne pomagają zorientować się kupującym, czy mają do czynienia z solidnym i uczciwym sprzedającym. Niektórzy chętnie zostawiają oceny, inni wolą w ciszy zachwycać się (lub nie) swoim zakupem.
Oferty z Allegro Smart! to szansa na zwiększenie sprzedaży, dlatego bardzo ważne jest to, aby średnia ocen ze sprzedaży była wysoka. Z tego powodu warunkiem oznaczenia ofert Smartem jest zdobycie minimum 5 pozytywnych ocen transakcji (w ciągu ostatnich 12 miesięcy).
@Newday5 na allegro jest więcej takich myków
przyzwyczajaj się
@europa89 wracam z odpowiedzią, przepraszam, że po dłuższym czasie.
Mierzymy to czy kupujący wystawiają oceny po naszych e-mailach i z naszych analiz wynika, że wysyłając takie prośby otrzymujemy więcej ocen, niż gdy sprzedający je wysyłają.
Sprzedający mają ograniczone możliwości opomiarowania swojej komunikacji, natomiast my jako Allegro mamy narzędzia do opomiarowania i kontrolujemy skuteczność naszej komunikacji.