Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Znów nie działa formularz nadawczy, ale niespodzianka, problem jest inny niż wczoraj. Dodatkowo, czy ja dobrze widzę, że wyłączono już możliwość powrotu do starego formularza, mimo że nowy jest kompletnie do niczego? Ja wiem, że w tej firmie absurd goni absurd i nie powinnam już się niczemu dziwić, ale, mówiąc delikatnie, trochę się zdenerwowałam.
Zniknęły opcje wyboru godziny przyjazdu kuriera, zamawiam przesyłki, ale pewnie bez podjazdu kuriera, bo wcześniej ta opcja była domyślnie zaznaczona.
Gdzie w nowym formularzu opcja dodawania szablonu wysyłki? Gdzie mogę wydrukować etykiety, które zostały już stworzone? Dlaczego ktoś nad tym pracuje od kilku miesięcy i nic nadal nie działa?
@mako_smart wracam z odpowiedzią. Bardzo proszę abyś kliknął "zmień" przy "Dane odbiorcy", a nie przy "Przewoźnik". Wówczas otworzy się okno, w którym będziesz mógł dopisać nazwę firmy ręcznie. Pracujemy już nad rozwiązaniem, który pozwoli na to, aby nazwa firmy zaciągała się automatycznie.
Czy ktoś w Allegro jeszcze pracuje? Gdzie są odpowiedzi na zadane pytania? Kiedy błędy zostana usunięte? Dlaczego nie wrócicie do starego rozwiązania, skoro nowe jest do niczego? I jeszcze jedno pytanie, które powstało w mojej sytuacji dzisiaj. Rano zamówiłem 2 przesyłki Allegro DPD, wydrukowałem same etykiety (bez potwierdzeniea odbioru), ponieważ wiedziałem, że do południa na pewno będę musiał przygotować kolejne przesyłki. I przed chwilą przygotowałem kolejne dwie, razem 4. I tu moje pytanie - jak wydrukować zbiorcze potwierenie odbioru? W tej chwili mogłem wydrukować tylko potwierdzenie do dwóch nowych przesyłek, te z rana zniknęły!
@dekorassi_pl jeszcze nie ma możliwości wydrukowania zbiorczego potwierdzenia odbioru, ale taka funkcja zostanie wprowadzona. Czy przy generowaniu etykiet nie zostały wygenerowane również dokumenty nadania? Poproszę o numer tych dwóch porannych przesyłek, sprawdzę to.
Szkoda słów. I tak nikt tego nie czyta ze zrozumieniem. Zadajemy rzeczowe pytania, a w odpowiedzi: że wszystko działa, a jak nie działa, to będzie działać później. Nam nie potrzebne jest później - tylko teraz. Bo to teraz kupujący mają pretensje o opóźnienia albo brak przesyłek. A co ma zrobić Droop?
Nowość to się wprowadza testowo. Eliminuje błędy. I następnie dopiętą wersję włącza się do ruchu na równi z wersją starą. Po kilku miesiącach można usunąć starą wersję.
A my co mamy? Nic - oprócz rachunków Allegro do zapłacenia