Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[edycja] się w usługę "wysyłam z allegro" i dla przestrogi nie uruchamiajcie tego. Mamy kilka przesyłek z wysyłką przez to coś i wyobraźcie sobie że od poniedziałku 04.10 do dzisiaj 07.10 , nikt nie podjechał po przesyłki. Złożyliśmy reklamację , codziennie piszemy w sprawie braku podjazdu i myślicie że jest efekt ? Jakaś dziunia z alegro pisze , że interweniujemy do przewoźnika i powrócimy z wiadomością i tak codziennie pisze. Od 4 dni zero efektu a klienci czekają.
ps. od wczoraj już nie odpisują na wiadomości.
Tak działają właśnie te ich udogodnienia ,które nagminnie są obecnie wprowadzane .
Ja zaoferowałem tę usługę klientom i działa, ale dostarczam do punktu osobiście.
Opóźnienia, pomyłki zdarzają się na całym świecie, pytanie tylko dlaczego Allegro nie bierze za to odpowiedzialności tylko sprzedawca.😁
@KingJuice ja bym pisał reklamacje do firmy kurierskiej. I to z podaniem lokalizacji aby wiedzieli który oddział jest za to odpowiedzialny. Z mojego doświadczenia to najskuteczniejsza metoda.
Oddziały kurierskie to czesto franczyzy i wowczas firma przewozowa dbając o swoją marke i jakość obsługi dośc szybko to załatwia z danym franczyzobiorcą.
@KingJuice Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową i odpowiedź proszę na wiadomość, którą od nas dostałaś w tej sprawie.
W poniedziałek pisaliśmy do was, we wtorek poszedł mail i rozmowa z wami na czacie, środa wysłany mail do was, czwartek wysłany mail i złożona reklamacja. 20 przesyłek czeka na kuriera. Piątek wyłączona dostawa wysyłam z allegro i myślę , że już chyba będzie spokój.
@KingJuice Abyśmy mogli Ci pomóc, wczoraj po raz kolejny nasz pracownik w wiadomości mailowej poprosił Cię o podanie numeru zlecenia dla UPS. Bardzo mi przykro, ale dopóki nam go nie podasz, nie będziemy w stanie Ci pomóc.