Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient poinformował nas że kupując przedmiot dostał informację że jeśli kupi i zapłaci do określonej godziny to wyślemy tego samego dnia. W obecnej sytuacji nie jest możliwe aby w takim casie wysłać klientowi przedmiot. W ustawieniach nie mamy włączonej tej opcji więc co się dzieje? Jak to wyłączyć???
@centrumjachtingu allegro samo dopisuje jak szybko nadajesz paczki 🙂
Dziekję za odpowiedź, ale my NIE CHCEMY aby taka informacja szła do kupującego, co zrobić?
@centrumjachtingu nie da się , zawsze po wejściu w ofertę klient będzie widział przewidywany czas dostarczenia , a będzie taki jak wyliczy algorytm .
@centrumjachtingu po trosze sam jesteś sobie winien bo nieregularnie wysyłasz . Algorytm wylicza średni czas dostarczenia na postawie dotychczasowych Twoich wysyłek . Wyznacz sobie godzinę , do której wysyłasz i choćby się waliło i paliło po tym czasie nie wysyłaj .
Niesamowite. Mieliśmy mniejszy ruch i mogliśmy wysyłać tego samego dnia, ale teraz już takiej możliwości nie ma. Nie chcemy, aby klienci mieli pretensje że nie wysłaliśmy tego samego dnia. Z kim rozmawiać lub gdzie pisa aby nas "wyłączono" z tych algorytmów?
@centrumjachtingu nic nie robić. Przeczekać.
Po kilku dniach kiedy wysyłki będą wyjeżdząły póżniej system sam bedzie to pokazywał klientom. Z drugiej strony jesli kiedyś znów przyspieszycie to znów bedziecie musieli poczekać na poprawe statystyk.
Nie mam 100% pewności ale zdaje sie że wiąże sie to także z pozycjonowaniem ofert. Tzn im dłuższy czas wysyłki wyliczony przez system tym oferty wyskakują niżej
nie wyłączysz się, to zawsze będzie pokazywało na podstawie statystyk wysyłek z ostatnich 30 dni (z opóźnieniem ok. 2 dni w stosunku do aktualnej daty).