Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś miał problem z wysyłką przesyłek pobraniowych Kurier Pocztex? Wszystko działa do kliknięcia "Zamów przesyłki" wtedy pojawia się komunikat "Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej". Problem wielokrotnie zgłaszałam pracownikom Allegro niestety bez rezultatu. Oprócz standardowych porad typu odśwież stronę, dodaj umowę, usuń pliki i tym podobne nie doczekałam się żadnej pomocy. Wszystko zaczęło się po wprowadzeniu Sales Center. Może Ktoś poradzi coś konkretnego?
@FPHU-Elspo O ile pamiętam, pobraniówek nie da się nadawać przez "Wysyłam z Allegro"
Jeśli ma się podpisaną umowę z Pocztą to teoretycznie można. Mam umowę, wszystkie warunki spełnione a wyświetla nie problem i nikt z Allegro nie potrafi pomóc. Zastanawiam się czy tam pracują ludzie czy AI.
@SpeedyGonzalezz Jeśli masz umowę z pocztą, to zaciągasz automatycznie przesyłki do Elektronicznego Nadawcy, i stamtąd generujesz etykietę
Też się nie da. Komunikat, że pliki zawierają błędy.
@FPHU-Elspo W takim razie pozostaje wygenerować nową przesyłkę w EN i skopiować do niej dane wysyłkowe z danych jakie masz w Allegro - a potem wkleić numer tej przesyłki na liście zamówień.
Klient ma pakiet Smart i płaci 4,99zł a przesyłka będzie kosztować 24,99 co przy cenie towaru 49 zł. robi różnicę.
Powinieneś mieć możliwość edycji pobranej przesyłki w E-Nadawcy. Popraw wskazane błędy i spróbuj ponownie zapisać przesyłkę.
Nie mam informacji jakie to błędy.