anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka tego samego dnia, a odstąpienie od umowy

lukaszflak14
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Miałem następującą sytuację. Klient złożył zamówienie, które wlicza się do statystyk szybkiej wysyłki tego samego dnia. Godzinę później zadzwonił, powiedział, że się pomylił i prosił o anulowanie transakcji. Co powinienem zrobić, aby zadowolić klienta i jednocześnie, aby transakcja nie liczyła się do statystyk? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@lukaszflak14 poproś o anulowanie / zwrot / odstąpienie na piśmie.

Zwróć pieniądze i wystąp o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wyśle nie odbierze, nich kliknie zwrot albo co tam widzi w zakładce "Moje zakupy".

oznacz moderatorów