Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił dwa różne towary z moich ofert. Jednak nie mają one wspólnej opcji wysyłki, więc Kupujący powinien skontaktować się ze sprzedającym ustalić koszty tej wysyłki. Jak wiadomo Klienci tego nie robią, a ja mam później problem prosząc się o dopłatę.
Czy jest opcja wyłączenia możliwości takich zakupów?
Dodam , że Towar A mam na miejscu, ale Towar B znajduje się w magazynie wiele km dalej, i połączenie takiego zamówienia jest mocno problematyczne. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@TOTAL4YOU o ile dobrze pamiętam:
do towaru A i B dodaj różne cenniki dostaw. Jeśli nie bedzie wspólnego cennika dostawy system nie połączy zamówień.
Możesz zrobic cenniki do towarów wysyłany z magazynu 1 oraz inne cenniki do towarów wysyłanych z magazynu 2 wówczas system będzie łączył tylko zakupy znajdujące sie w danym miejscu
Jełsi sie myle i pamięc mnie zawodzi to niech ktos poprawi 🙂
Różne cenniki dostaw są i niestety łączy. W produkcie A jest kurier, którego w produkcie B nie ma. Wtedy pokazuje "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym".
Z magazynami spróbuję, dzięki za podpowiedź.