anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka w terminie: 108%

mariuszposylek
#11 Animator#

Witam.

Zajrzałem dzisiaj do panelu "Jakość mojej sprzedaży" i wygląda to tak:

  • Numery przesyłek uzupełnione w terminie: 100%
  • Wysyłka w terminie: 108%

Znaczy to, że co? Wysłałem w deklarowanym terminie jakieś nadprogramowe paczki? Może były jakieś za pobraniem i pieniążki spłyną na konto? 😁  A może Allegro nadało kilka na moje konto? A może po prostu tak świetnie mi idzie, że jeszcze nie zakupione przez klientów przedmioty już są wliczane do średniej? Jeśli tak to dlaczego punktów mam tylko 100/100 a nie 108/100? 😤

Clipboard01.jpg

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Niech oni się tam ogarną, bo to już nawet nie jest smieszne.😭

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mariuszposylek @pulkownik66 @mdrogeria @mariuszposylek  U mnie też pełna jazda. Psiakość poleciała na łeb...bo pogubili przesyłki 🤣  Wygenerowałem wczoraj  dzisiaj pliki excelowe z nadanymi przesyłkami. Te które wczoraj  figurowały jako nadane prawidłowo, wraz z numerami nadania, dzisiaj figurują jako nienadane...😃

@_HolaOla_  @nat_not - jaka piękna katastrofa 😎

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@pinsplash  Coś wspominali o jakimś przełomie😉  Nic nie wspominali o załamaniu🤣

Niezły gruz się z tego zrobił.

oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

 

@pinsplash  @pulkownik66 

Jakie załamanie. Po prostu po wejściu Allegro na giełdę statystyki sprzedawców wystrzeliły poza skalę 🤣

 

Taki tu mamy dobrobyt 🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dzięki wszystkim za czujność. Tak, to jest błąd po naszej stronie, za który Was przepraszam. Pracujemy już nad naprawą tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

Czyli znowu mi statystyki spadną na marne 100%?

Lipa.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mariuszposylek  😂 Było się nie chwalić🤣 Ale będzie heca jak wszystkim odejmą, to mi już spadnie poniżej 90🤣

oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

@pulkownik66 

Przecież chciałem się podzielić punktami 😜

 

@_HolaOla_ 

Żarty żartami, ale nie podoba mi się majstrowanie przy statystykach. Tym razem zostały zawyżone, a jaką mamy mieć niby teraz pewność, że żadne ze statystyk nie są umyślnie zaniżane? Że nic nie jest kombinowane? Sami w tym momencie strzeliliście sobie w kolano. I muszę przyznać, że dużo już tutaj widziałem i jak już wydaje mi się, że nic mnie więcej nie zaskoczy to okazuje się, że nadal się mogę się w tej kwestii mylić.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@_HolaOla_  Niestety nie tylko zawyżone jak pisze @mariuszposylek bo wczoraj miałem 100%- dziś 94%. jak dla mnie to może tak zostać🤣

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mariuszposylek Zaufanie kolego, zaufanie się liczy.😁

oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

Zaufanie do Allegro?

Może kilkanaście lat temu. To już nie te czasy niestety. Teraz każdy wie jak jest.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mariuszposylek Mogę zapewnić Cię, że nikt nie majstruje przy statystkach celowo dodając lub odejmując liczby brane pod uwagę przy jakości sprzedaży. Wczorajsza sytuacja była spowodowana błędem w narzędziu, którego używamy do obliczeń. W dużym uproszczeniu polegał on na tym, że niektóre zamówienia były policzone więcej niż raz. Błąd ten został już naprawiony, statystyki pokazują właściwe wartości, a my na pewno zadbamy o to, aby podobne sytuacje w przyszłości nie miały miejsca.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

Wiem, widzę, spadło mi o 10%.

 

Domyślam się, że podobna sytuacja nie będzie mieć miejsca. Na pewno wymyślicie coś nowego. Pod tym względem zawsze można na was liczyć 😁

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_  Czy w Skuteczności Wysyłki jest możliwość wygenerowania eksportu z sekcji Czas Dostawy? Coś mi tam nie pasuje i chciałbym sobie sprawdzić który z przewoźników dostarcza w 2 lub "3 dni i więcej", a wszystkie paczki wychodzą z magazynu tego samego dnia.

Na 90% jestem pewny, że to Poczta Polska, w zeszłym miesiącu było trochę przesyłek pocztexu. Nie chce mi się klepać ręcznie wszystkich numerów, więc fajnie gdyby było takie narzędzie, aby jakoś to monitorować

Pozbyłem się już Paczki w Ruchu, gdyż po otwarciu z nimi POKu zauważyłem, że kurier czasami nie odbiera ode mnie paczek ze skrzynki (bo zapomniał) albo trafiają do mnie paczki z innego punktu, co opóźnia dostawę o jeden dzień.

a.png

 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@DarkStoorM  Skuteczność wysyłki to już całkowicie jakiś totalny kwas. Mam taki bałagan w tym wykresie, jak cyganka w tobołku. @_HolaOla_  Wysyłam 99% paczek Inpost / paczkomat lub kurier/ I bardzo, ale to bardzo sporadycznie poczta polska.

Przeglądałem właśnie w inpost moje wysyłki i 90% z nich jest na drugi dzień odebrana przez klienta. Tak jest cały czas. Zaraz też jadę do POP zawieźć paczki z dziś. Co na to powiesz?Screenshot_2020-10-30 Skuteczność wysyłki.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Jutro wszyscy będą zamawiać, zamknęli cmentarze, u mnie w piątki korki jak w ....Ogólnie to słabe te %%%.🤣

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  ja tam nawet nigdy nie wchodziłem w tą statystykę, ale widzę że coś takiego jest i źrenice mi się powiększyły jak żabie🤣😂😂  z czyjego zada są te statystyki?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Takich "geniuszy" co wszystko widzą tylko przez przepisy z oddziału zamkniętego, życie jest tak proste ani biało-czarne.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@LEW433  Ano słabe te procenty- trzeba będzie poprawić je Czarnogórską przypalanką 60-cio konną😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 To taka kasztanka "przepalanka" nieźle kopie.🤣

oznacz moderatorów