Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mamy bardzo zaniżone oceny za rzekomą wysyłkę nie w terminie. Do naszej oceny, ze tego co widzę, wliczane są wysyłki DPD, a nie wliczane są wysyłki firmą kurierską Hellmann. Firma Hellman nie ma integracji z allegro. Sprzedajemy towary wysokogabarytowe ( wózki paletowe), które znacznie wystają poza obrys palet.
Rozumiem, że to przez ten fakt, wszystkie nasze wysyłki wózków, pokazują się jako "nie wysłane w terminie" mimo, że wpisujemy numer listu przewozowego bardzo szybko.
Towary wysyłamy w ciągu 24h...
Czy jest jakaś szansa na zmianę w takiej sytuacji? nie jest to nasza wina, że nasza firma kurierska nie jest zintegrowana z allegro. Mamy 100% numerów listów przewozowych uzupełnionych w terminie a tylko 52%. Chyba tylko wysyłki mniejszych produktów, które wysyłamy DPD, liczą nam się jako wysyłki w terminie.
Według regulaminu:
W tej mierze przyznajemy punkty za wysyłkę zamówień zgodnie z deklaracją. Dlatego zadbaj o to, aby w swoich ofertach deklarować czas, w którym rzeczywiście jesteś w stanie wysłać przedmiot z oferty.
I nasza firma wysyła w zadeklarowanym terminie.... wiec dlaczego mamy tak zaniżoną ocenę
@spare_com_pl podaj proszę przykład zamówienia, dla którego nie zaliczyliśmy wysyłki w terminie, a przekazałeś numer do śledzenia.
A co rozumiesz przez "przekazanie numeru do śledzenia". Naszego kuriera nie ma na liście wyboru firmy, podczas podawania numeru przesyłki. Musimy więc wybrać "inny" wpisujemy nazwę Hellmann i numer przesyłki. Czy to jest "przekazanie do śledzenia"? Z tego, co się zorientowałam, to własnie fakt, że nie macie Hellmana na liście, powoduje, że żadna z naszych przesyłek wielkogabarytowych nie jest wliczana jako wyslana w terminie...
@spare_com_pl aby prawidłowo udostępnić status przesyłek sprzedający powinien poprawnie przekazać unikatowy adres mejlowy przypisany do danego zamówienia.
Dane, które dostarczają zintegrowani przewoźnicy, bierzemy pod uwagę w panelu Jakość mojej sprzedaży. Dzięki temu, że otrzymujemy numery i statusy przesyłek od tych przewoźników, możemy ocenić miary z obszaru Realizacja zamówień
Aby otrzymywanie numerów i statusów przesyłek działało przekazuj do przewoźnika pełny, zamaskowany adres mejlowy w domenie @allegromail.pl, na przykład 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl. Jest to mejl przypisany do konkretnego zamówienia, które złożył kupujący. Dla każdego zamówienia adres ten jest inny. Znajdziesz go w zakładce Zamówienia, gdy klikniesz [kopiuj e-mail].
Niestety nie rozumiem. Czy to działa też z przewoźnikiem, który nie jest zintegrowany z waszym systemem? Bo firma Hellmann nie jest. Gdzie mamy udostępnić ten unikalny adres email? Firmie hellmann, z którą nie macie integracji?
Z tego co piszesz, to "Dane, które dostarczają zintegrowani przewoźnicy, bierzemy pod uwagę w panelu Jakość mojej sprzedaży. " Czyli danych od przewoźników, którzy nie są zintegrowani nie bieżecie pod uwagę?
Czyli nasze wysyłki firmą Hellmann zawsze według allegro będą jako niewysłane?
@spare_com_pl bez integracji nie wiemy, kiedy przesyłka została wysłana na czas. Nie mamy żadnych informacji o statusach takiej przesyłki. Samo dodanie numeru przesyłki pozwoli tylko na pozytywną ocenę w mierze “list przewozowy dodany na czas”.
Jeżeli chodzi o "Wysyłkę w terminie" jeśli korzystasz z usług przewoźnika, który nie jest w pełni zintegrowany z Allegro, również możesz zyskać punkty. Wystarczy, że prześle on poprawny status wysyłki i dodasz go w zakładce Zamówienia.
Piszesz, że "jeśli korzystasz z usług przewoźnika, który nie jest w pełni zintegrowany z Allegro, również możesz zyskać punkty. Wystarczy, że prześle on poprawny status wysyłki i dodasz go w zakładce Zamówienia."
Nie widzę takiego miejsca w Zamówienia, gdzie mogę dodać status przesyłki.Mamy tylko możliwośc wpisać numer listu przewozowego przy zamówieniu.
Gdzie znajdę wiecej informacji jak to zrobić.
Jak ma nasz przewożnik przesyłać status przesyłki?
@spare_com_pl wpisanie numeru listu przewozowego powinno wystarczyć. Czy uzupełniasz go dla przesyłek nadawanych niezintegrowanymi przewoźnikami?
No właśnie wpisujemy te numery listów od dawna.... i nie wystarcza...
Tak, wpisujemy zawsze numery listów dla przewoźnika niezintegrowanego.
Cały czas właśnie to mam na mysli.
Wpisujemy numer listu przewozowego w krótkim okresie czasu od sprzedaży... wiec nie rozumiem dlaczego te wysyłki są przez allegro odczytywane, jako niewysłane.
@spare_com_pl dopytam odpowiedni dział, dlaczego tak się dzieje i wrócę z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
Np nasze ostatnie wysyłki wózków: 537c9850-9ad5-11ee-a08d-01618a8f4a05, 07fb9660-9986-11ee-af21-8b7aad7c9c7c,
@spare_com_pl przykro mi, jednak otrzymałam odpowiedź, że jeżeli wybierasz przewoźnika OTHER to niestety nie mamy możliwości śledzenia takich przesyłek, więc w ocenach skuteczności wysyłki, zamówienia z tym przewoźnikiem będą mieć negatywne wyniki.
Aby otrzymać pozytywne oceny w skuteczności wysyłki, musimy otrzymywać numery dla konkretnego przewoźnika z listy, który udostępnia statusy przesyłek, jeżeli Twojego tam nie ma, to niestety nic na to nie poradzimy.
Czy jest mozliwośc zapytać kogoś u was, czy jest w planach integracja z firma Hellmann?
@spare_com_pl Na ten moment nie mamy takich planów. Natomiast, gdyby jednak miało się to zmienić, z pewnością będziemy o tym informować w aktualnościach. 🙂
@spare_com_pl czyli zostaje ci każdorazowe wyłączanie tego typu zrealizowanych wysyłek z jakości sprzedaży na podstawie faktu że doszły