Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ witam mam problem z wysyłaniem paczek: wysyłam je ale dostaje od was meile że jest niepopranie nadana paczka . dostałem liste opcji jakie mam zrobić : ustawienia własne -użyj oferty dla sprzedawców allegro, nic to nie dało ! paczki wysyłam ze smartem za 0 zł a inpost pobiera mi 14,69 za każdą wysłana paczka , co trzeba zrobić ?
jakaś porada
@Premium_Store_PL Cześć. 🙂 Na początek dokładnie zapoznaj się z tym artykułem: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-jak-poprawnie-.... Sprawdź, czy robisz wszystko zgodnie z instrukcjami.
Powodów może być kilka. Jeśli nadajesz nadajesz przesyłki przez Wysyłam z Allegro
Jeśli wykonałeś te kroki i nie przyniosły one skutku, to skontaktuj się z opiekunem handlowym umowy własnej zgodnie z informacją w sekcji Ustawienia --> Umowy własne. Z umową powinieneś otrzymać dane, które należy wprowadzić w zakładce.
Gdy nadajesz przesyłki przez API, to użyj prawidłowego serwisu dla metody Allegro Paczkomaty InPost: inpost_locker_allegro
wykonałem te wszystkie kroki i nadal nic . uzywam baselinkera
@Premium_Store_PL Czy przekazujesz poprawnie adresy mejlowe, czyli podczas nadania przesyłki zawsze wprowadzasz pełny, poprawny adres e-mail w domenie @allegromail.pl przypisany do zamówienia?
Pełny adres mejlowy zawiera w sobie dwie części połączone znakiem "+" i zakończone @allegromail.pl, czyli:
Jeśli właśnie w taki sposób przekazujesz mejle, a problem wciąż się pojawia, to w celu weryfikacji tej sprawy potrzebuję przykładowy numer zamówienia Smart z naliczeniem InPost
sprawdziłem właśnie wydrukowaną etykiete na której jest poprawnie podany adres emial
@Premium_Store_PL Potrzebuję od Ciebie więcej informacji. Poproszę o przykładowy numer zamówienia i zrzuty ekranu kolejno wykonywanych czynności podczas nadawania paczki.
Jeśli będzie to dla Ciebie łatwiejsze, umów rozmowę telefoniczną z konsultantem Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e&subjectId=84e1c27e-b...
w chwili obecnej nie mam żadnego zamówienia
nadaję paczki tylko przez baselinkera . tam generuje sie list i tyle nie mam możliwości krok po kroku pokazania
@Premium_Store_PL Czy masz zaznaczony checkbox "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro"?
Jeśli tak następne oferty powinny być rozliczane prawidłowo.
Takie ustawienia znajdziesz w panelu Wysyłam z Allegro --> Ustawienia --> Umowy własne --> InPost --> Edytuj.
Brak zaznaczenia tej opcji powoduje rozliczenie paczek poza Smart.
mam takie coś
@Premium_Store_PL W takim razie skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
dobrze , bardzo dziękuję. dodam jeszcze że pomimo mojego smarta ja płacę za wysyłke 14.69zł która jest pobierana w inpost menager.
@Premium_Store_PL Otrzymałam informację o konieczności uzupełnienia prawidłowego serwisu dla metody Allegro Paczkomaty InPost: inpost_locker_allegro.
W razie pytań związanych z narzędziem Baselinker, kontaktuj się proszę tutaj: https://baselinker.com/pl-PL/kontakt/
czyli dane w baselinker są niepoprawne ?
@Premium_Store_PL Nie mamy dostępu do takich informacji. Baselinker to narzędzie zewnętrzne, dlatego zweryfikuj to z Działem Technicznym BL.