Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Francja i Niemcy dokonują zmian w prawie, w wyniku których, aby móc wysyłać do tych krajów, należy się zarejestrować u nich na stronie (jest to związane z gospodarką odpadami typu foliopaki, tektura, taśmy klejące itp.) - otrzymuje się specjalny numer, bez którego Allegro blokuje sprzedaż do tych krajów.
Miałem klientkę z Francji, która dokonywała regularnych zamówień - i teraz do rzeczy:
1. Allegro informuje sprzedawców o tych zmianach przesyłając link do francuskiej strony, jednocześnie nie odpowiadając na pytania, czy pomagają w tej rejestracji oraz czy wiąże się ona z jakimiś opłatami
2. klientka chcąc dokonać zakupu dziwi się, że nie może dokonać płatności (Allegro ją blokuje)
3. klientka na moje wyjaśnienia nie wierzy - proponuję jej kontakt z pomocą Allegro
4. pomoc Allegro informuje klientkę, że mogę wysłać do Francji - wystarczy, że ustawię ten kraj w metodach dostawy (swoją drogą jest ona tam ustawiony cały czas)
5. piszę do Allegro z prośbą o wyjaśnienie sytuacji klientce - odpowiedzi nie dostałem do tej pory
6. klientka się oburza i wystawia 6 negatywów - w każdym po 1* - twierdząc w każdym, że ją okłamuję i nie chce wysłać jej towaru
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jakieś propozycje rozwiązania tego problemu, czy standardowo - kupujący ma prawo oceny transakcji, jednocześnie wystawiając komentarze nie za transakcje, które zostały zrealizowane i z których był zadowolony, lecz wystawiając komentarze za transakcje, do których nie doszło, ponieważ zmieniło się prawo we Francji, a wy źle ją poinformowaliście?
Za transakcje niezrealizowane (anulowanie zamówienia) po 7 dniach można podobno liczyć na anulowanie negatywnych opinii.
To sa opinie wystawione do wczesniejszych transakcji, ktore przebiegly wzorowo - a wystawione sa za brak mozliwosci dokonania zakupu, a nie za zrealizowane.
@accadia Napisz proszę których zamówień dotyczą oceny, o które chodzi.
Przez przypadek zaznaczylo mi sie, ze jest to rozwiazanie 😕
Numery zamowien:
@accadia Klientka musiała po prostu trafić na niekompetentnego konsultanta co niestety jest nagminne.
Ja dla przykładu kiedyś trafiłem na dwóch konsultantów którzy uparcie twierdzili, że nie mogę skracać czasu przez jaki oczekuję na wpłatę po zakończeniu aukcji nawet po mimo tego, że cytowałem im regulamin Allegro który wprost mówi że można to robić.
@accadia Niestety nie mam dobrych wieści. Od zespołu zajmującego się komentarzami uzyskałam informację, że nie mamy podstaw do usunięcia tych ocen, ponieważ nie doszło do naruszenia naszego regulaminu. Pozostaje próba wyjaśnienia sprawy z klientką. Mam nadzieję, że ostatecznie zgodzi się usunąć swoje opinie.
@nat_not Konsultant wprowadza klienta w błąd, klient mści się za wystawiając negatywne opinie za zrealizowane wcześniejsze zamówienia nazywając sprzedającego kłamcą ale dla Allegro wszystko jest OK.
Niesamowite 😄
Ale zaraz zaraz - jak to?
Wg regulaminu Allegro komentarz powinien dotyczyc transakcji, ktora zostala przeprowadzona - klientka ewidentnie wystawila komentarz negatywny z powodu tego, iz nie moze dokonac zakupu z wysylka do Francji - wiec za cos, co nie nastapilo i co nie tyczy sie nawet w promilu transakcji, ktore oceniła.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prosilbym o przekazanie sprawy komus bardziej kompetentnemu, bo jak dla mnie to jest 100% naruszenie zasad wystawiania komentarzy - tym bardziej ze sami wprowadziliscie klientke w blad - na dodatek zostaje w nich oskarozny o to, ze jestem klamca, na co nie ma - bo nie istnieja - zadne dowody.
@accadia Rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak Twoja sprawa została skonsultowana z zespołem, który specjalizuje się w obszarze komentarzy. Zgodnie z tym, co przekazała Ci @nat_not, nie mamy możliwości podjęcia działań. Komentarz jest wynikiem nieporozumienia i zachęcam Cię, żebyś skontaktował się w tej sprawie bezpośrednio z Kupującą.
Dziękuje za informacje - czyli reasumujac:
- dozwolone sa komentarze, w ktorych sprzedajacy jest pomawiany, ze jest klamca
- dozwolone sa komentarze, ktore sa wynikiem tego, ze pracownik Allegro oklamal kupujacego
- dozwolone sa komentarze, ktore swym opisem jasno mowia, ze sa wystawione za transakcje, ktore nie zostaly nawet rozpoczete (z powodu zmian w prawie w innym kraju i wynikajacym z tego powodu brakiem mozliwosci wysylki do danego kraju)
Powaznie proponuje, zebyscie sie przespali i przemysleli to raz jeszcze, bo przeczycie w tym momencie regulaminowi Allegro
@accadia Nie odnalazłam żadnej korespondencji, w której pracownik Allegro okłamał Kupującą. Jeśli jesteś w stanie mi przedstawić numer tej sprawy lub zrzuty ekranu, to bardzo proszę.
@ko_alka Co jeśli komentarz jest wynikiem nieporozumienia na linii niekompetentny konsultant allegro - kupujący?