Wysylka za granice nie dziala u klienta, a u mnie jest aktywowana!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient nie moze zlozyc zamowienie przez komunikat: "Sprzedajacy nie wysyla do twojego kraju. Zmien address lub wybierz inna metode dostawy.".
Ale problem polega na tym, ze ja mam dostawe do kraju klienta("Niemcy").
Zamowienie z tym towarem klient chce zamowic:
https://allegro.pl/oferta/46686ag050-teikin-1kd-ftv-ii-13101-30060-toyota-tl-13698153465
https://allegro.pl/oferta/sdt10175zy050-npr-1kd-ftv-13011-30020-toyota-piers-14166065474
Prosze o pomoc, w czym jest problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A On zaznacza że kraj wysyłki Niemcy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nipponpl Gdzie jest rejestracja w niemieckim VerpackG2? Nie masz numeru rejestracyjnego to jak chcesz wysłać jako firma coś do Niemiec? Jest to odpowiednik polskiego BDO, a wysyłając towar do Niemiec będziesz wprowadzał opakowania na ich rynek. Bez rejestracji taka wysyłka to potencjalna kara od 10 tys. do 250 tys. EUR, teraz może nawet więcej.
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.