Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W wyszukiwaniu łączy mi oferty tego samego / podobnego przedmiotu, podejrzeć je mogę dopiero po kliknięciu na ten zielony napis na dole:
Brak natomiast u góry przycisku do rozłączenia ofert. Awaria czy ktoś uznał, że tak jest lepiej?
@medalik_2009 Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.
@nat_not na firefoksie jest ok, na edge brak przycisku.
@nat_not to nie wina przeglądarki ani ciasteczek. To na jednym z naszych firmowych kont brak jest przycisku. Niezależnie od przeglądarki.
Jak zaloguję się na konto prywatne lub drugie konto firmowe to przycisk jest. Czy w ustawieniach konta należy coś przestawić czy cuś innego?
@medalik_2009 Podaj login konta, na którym nie widzisz przycisku "Rozłącz te same oferty".
@nat_not AGD-RTV-IT
Nie ma przycisku na żadnej przeglądarce, ani w trybie prywatnym, ani normalnie.
@nat_not celem uzupełnienia, oprócz przycisku do łączenia ofert, brak jest na tym koncie również przycisku do zmiany układu wyszukiwania (kafelki/lista), dokładnie nie ma tych 2 elementów:
@medalik_2009 Prawdopodobnie jedno Twoje konto zostało objęte testem, który polegał właśnie na prezentowaniu wyników wyszukiwania bez możliwości rozłączania ofert i zmiany opcji ich wyświetlania. Test się już jednak zakończył. W tej sytuacji sugeruję, żebyś wyczyścił przeglądarkę i sprawdził ponownie. Jeśli problem się powtórzy, proszę o zrzuty ekranu. Prześlę je z prośbą o weryfikację przypadku do zespołu technicznego.
@nat_not dalej nie działa jak powinno.
Wylogowałem się, wyczyściłem dane i ciastka oraz zrestartowałem przeglądarkę.
Wracając do samego testu, mam rozumieć, że ten debil_ny widok wyszukiwania, bez możliwości wyboru sposobu wyświetlania zamierzacie wprowadzić na stałe?
@medalik_2009 Proszę Cię o przesłanie czytelnych zrzutów ekranu. Niestety w takiej formie nie mogę ich przekazać do konsultacji.
Prowadzenie testu nie oznacza decyzji o wprowadzeniu rozwiązania na stałe.
@nat_not
W tym wypadku sądzę, że ma to na celu wprowadzenie na stałe tego rozwiązania. Przecież obecnie można się przełączać między widokami, wedle upodobań. Tzn. niektórzy się mogą przełączać, a niektórzy mają to popsute, bo Allegro potrafiło coś włączyć a nie może tego wyłączyć. Ten rok naprawdę zaczyna mocno zniechęcać do prowadzenia na Allegro sprzedaży. Dzięki Waszym "usprawnieniom" i testom. Po drodze jeszcze mamy zwykłe awarie...
@medalik_2009 Niestety nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości. Właśnie otrzymałam informację, że dzisiaj rozpoczęliśmy kolejną turę testów, dlatego te opcje nie są dostępne na Twoim koncie.
Decyzja o wprowadzeniu tego rozwiązania na stałe jak dotąd nie zapadła.
Skończyliśmy testy ale skoro nie działa jak powinno to rozpoczęliśmy drugą turę testów... Pozwolisz, że tego nie skomentuję? 😡
Proszę jednak o odpowiedź, kiedy "druga tura testów" się zakończy, czyli kiedy będziemy mogli z tego konta korzystać w normalny sposób?
Na naszym koncie firmowym jest to samo. Nie wiem co to ma na celu, ale to jest tragedia. Nie da się normalnie wyszukiwać produktów. Pytanie na ilu % wszystkich kont Allegro robi test. Dodam, że nasze aukcje normalnie są na pierwszych miejscach w sortowaniu po trafności i popularności. Po połączeniu ofert znikamy. Proszę mi odpowiedzieć - jaki to ma sens? Jaka to korzyć dla kupującego, który zamiast do lidera rynku trafia do "firmy krzak", kupuje niesprawdzony towar, a w szczególności nie ma wyboru, tylko zostaje narzucony mu jeden sprzedawca. Z punku marketingowego to strzał w stopę dla 90% sprzedawców w każdej kategorii. Mam nadzieję, że te testy trochę was otrzeźwią, bo w tej chwili i w tej formie katalog produktów generuje więcej szkód niż pożytku. Zarówno dla kupujących jak i sprzedających.
I teraz najważniejsze. Proszę o odpowiedź, ile % kont na portalu jest objęte testem? Pytam bo płacimy XXXXX zł tygodniowo za promowanie ofert, które w tym momencie jest bezużyteczne. Czy zostaną nam zwrócone pieniądze za promowanie proporcjonalnie do ilości testowanych kont? Bardzo proszę szczegółową i rzetelną odpowiedź. Pozdrawiam!
@ELMAT-LUBLIN Cześć, dziękuję za Twoje uwagi. Test potrwa dwa tygodnie, ale jeśli chodzi o zwrot pieniędzy z tytułu promowania ofert, to oczywiście masz rację, rekompensaty dla sprzedających będą przygotowane. W tej sprawie napisz proszę bezpośrednio przez ten formularz.
Proszę o informację jaki procent klientów jest objęty testem, nie może rozłączyć ofert sprzedaży i przez to nie widzi teraz naszych ofert? Rozumiem, że przez dwa tygodnie będziemy odcięci dla tych klientów jako sprzedawca, a nasze obroty spadną w tym czasie prawie do zera? Jak mamy traktować Allegro jako poważnego partnera handlowego? W jakiej sytuacji Państwo stawiacie firmy, z którymi współpracujecie od lat i które wpłacają Wam gigantyczne pieniądze co miesiąc? Proszę o informację jaki procent klientów jest objęty testem, nie może rozłączyć ofert sprzedaży i przez to nie widzi teraz naszych ofert?
@ELMAT-LUBLIN Przykro mi, ale są to dane wewnętrzne i nie mogę Ci udzielić odpowiedzi na to pytanie, do tego na forum publicznym.