anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyzwiska od kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Lauraemilia3
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie . Prowadzę firmę na Allegro  z odznaką  Supersprzedawcy. I to pierwsza sytuacja na kilka tysięcy klientów .Mam poważny problem z Kupującym. Zamówił u mnie towar, napisałam po 14 minutach do kupującego,że wysyłka dziś się opóźni ,będzie około 21 ,bo jestem w pracy. Wszystko na wysokim poziomie kultury- Niestety kupujący wylał na mnie wiadro pomyj,wulgaryzmy, i groźby włacznie z tym,że `Czekam godzinę na 30 zł spowrotem na moje konto,inaczej tak cie opisze wyłożę środki i postaram sie by nikt juz u ciebie nie kupil,koniec twojej działalności tania oszustko i prostaczko` ~pożegnaj sie ze swoja działalnością oszustko tępa dzi*o ` Dalsze wiadomości w tym właśnie tonie .  Nawet czat i w dyskusji Allegro sypie wulgaryzmami i wyzwiskami .Po moim kontakcie ,pracownik Allegro usunął komentarz negatywny ,szkalujący dobre imię mojej firmy, niestety ...po minucie od wykasowania komentarz pojawił się ponownie ,(tylko bez wyzwiska w negatywie  Ale z komentarzem `Nie  dajcie się nabrać !!! ) `, ale za to z  kolejnym wyzwiskiem w dyskusji. Bardzo proszę o zajrzenie w dyskusję , rownież mogę udostępnić wiadomości z allegro czat,oraz smsy z wyzwiskami. Bardzo proszę o usunięcie komentarza a przede wszystkim o blokadę konta tego użytkownika ,by nie mógł wystawić komentarza ponownie .Ponieważ nie może być tak,że ta osoba, która jawnie obraża mnie i dobre imię mojej firmy, nadal ma możliwość wystawiana komentarza szkalującego przez 90 dni . (Pracownik skasował po minucie znowu ,bez jawnej informacji Oszust i wyłudzacz a z nakierowamiem na to )  Z mojej strony wysoki poziom kultury, z drugiej żenująco niski. Sprawy zaszły zdecydowanie za daleko ... Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek  @konto zamknięte  - czy może Sprzedający założyć dyskusję ??🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lauraemilia3 Konsultuję już Twoją sprawę, więc jak tylko uzyskam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

@pinsplash Nie, Sprzedający nie ma takiej możliwości. 

@Adekpol Nie akceptujemy tutaj wulgaryzmów w żadnej formie, więc uprzedzam, że takie zapisy jak przykładzie Twojej wypowiedzi, będziemy usuwać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Tak wiem 🙂  - a uważam że powinna być 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
zapol1
#8 Zapaleniec#

Witam.

Mam problem z pewnym kupującym z Niemiec. Kupił ode mnie przedmiot, następnie nalegał na dane bankowe poza allegro i przelew międzynarodowy. Wysyłka miała być do Niemiec, pomimo,że wcześniej nawet nie zapytał czy w ogóle jest możliwa wysyłka zagraniczna i jaki byłby ewentualny koszt. Jak odpowiedziałem, że akceptuję tylko płatności przez Allegro Finanse i wtedy się zaczeło... Facet zaczął mnie obrażać w wiadomościach, również na tle narodowościowym. Wielokrotnie pisałem mu, żeby mnie nie obrażał itp. Nic nie skutkowało. Używał wyrażeni w stylu "nieprzyjazny, arogancki Polak". Uważam, że wypisywanie takich rzeczy jest skandaliczne i taka osoba powinna zostać natychmiast zablokowana. Czy mogę o jakąś interwencję, informację w tej sprawie. Co mogę  zrobić. Dodam, że ta osoba odgrażała mi się, że będzie wszystkim opowiadać jakim jestem złym człowiekiem. Ewidentnie facet ma jakiś problem. Posiadam zapisy tej rozmowy.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zapol1, czy możesz podać numer tego zamówienia oraz podesłać zrzuty ekranu z tą rozmową? Zrzuty ekranu podeślij na spolecznosc@allegro.pl  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
zapol1
#8 Zapaleniec#

Właśnie przesłałem na podany adres zrzuty ekranu z całą dyskusją z tym człowiekiem i numer aukcji. Dodam, że nawet nie doszło do transakcji, ponieważ kupujący nie zapłacił za przedmiot.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zapol1,rozumiem, że cała sytuacja była dla Ciebie niekomfortowa, jednak nie podejmiemy żadnych działań względem kupującego, ponieważ nie złamał on regulaminu. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
zapol1
#8 Zapaleniec#

Czyli na Allegro można obrażać bezkarnie inne osoby, również na tle narodowościowym. Dobrze, w takim razie zwyzywam faceta i również będę bezkarny. Wiedziałem, że można na was liczyć.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Lauraemilia3  jaki miałaś podany czas wysyłki? On to napisał od razu pierwszego dnia, po informacji od Ciebie?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Klient z Allegro ma prawo do subiektywnej oceny, wyrażając tym samym swoje odczucia, często napawajac się swoim dziełem w postaci negatywa. Dziecko chciało sobie pograć now, a tyś  mu przeszkodziła.  Ce za nie dobry sprzedawca, a fee

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Lauraemilia3 No to żeś trafiła na "nerwusa" i zapewne trudno będzie, mu cokolwiek przetłumaczyć.

oznacz moderatorów
Adekpol
#13 Ambasador#

Cudowne stanowisko Allegro, ktoś Ci powie [edycja], ale co tam usuniemy to i damy możliwość ponownej oceny

Jak masz czas to machnij się z tym do sądu, za obrazę i specjalne działanie na Twoją niekorzyść

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Lauraemilia3 nie popieram takiego zachowania , ale nie napisalaś jak się ma czas wysyłki o którym poinformowałaś kupujacego po wpłacie do czasu jaki widział przed zapłatą na stronie oferty .

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Lauraemilia3 oczywiście kupujący zdecydowanie nie umie się zachować, otrzymał za to upomnienie, a jego pierwszy komentarz jest usunięty. Tym niemniej jego irytacja ma podstawy - przedmiot elektroniczny, wysyłka w ofercie oznaczona jako "natychmiast" nie dotarła natychmiast (miała się opóźnić o kilka? kilkanaście? godzin). Zakładam, że ta grupa klientów (gracze) przywiązuje dużą wagę do tego, aby kupowane produkty (gry, konta do grania) docierały do nich w zadeklarowanym terminie (bo np. akurat mają wolną chwilę na grę). Aktualny komentarz nie narusza naszych zasad.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek  Jak Ty mnie czasem dewernujesz jak masz rację 😁. Nie zwróciłem uwagi ze to wysyłka elektroniczna.... ale za ten rynsztok kupujący też powinien dostać po głowie...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Adekpol
#13 Ambasador#

Czy w takim przypadku ma znaczenie w jakich godzinach ma się ustawione czas dostępności w "pracy"

W przypadku wielu firmy jest to 8-16, ale nie wyobrażam sobie wysyłki natychmiast o godzinie 23

oznacz moderatorów
Lauraemilia3
#7 Wielbiciel#

Sprawa rozwiązana z pozytywnym dla mnie skutkiem, konto uzytkownika zablokowane ,a kolejny negatywny komentarz usunięty.

Można uznać za temat za zamknięty.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
sisa3
#10 Popularyzator#

Super, @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   jak to działa ze konto zostało zablokowane?

Bo ja walczyłam z kupującym który nazywał mnie w komentarzach złodziejką, oszustką itd... chciał ode mnie 12 zł. 12 zł  które musiał zapłacić  za odesłany towar wyprodukowany na indywidualne zamówienie( na co się pierwotnie zgodził, przed zwrotem środków przeze mnie) Jedna rzecz przyjęłam jako zwrot, ale drugą, personalizowaną z imieniem nie.  Podesłała Wan nawet wiadomość która od niego dostała "negatyw usunę jak odda mi Pani 12 zł"

Dodam że towar był wysłany na czas, zgodny z opisem, kupujący nie zapoznał się z wymiarami.

I co? wystawiał obraźliwe komentarze, 3 usunęliście po moich wielkich naleganiach i godzinach spędzonych na oczekiwanie na kontakt z konsultantem.

Ja wystawił czwarty komentarz "beznadziejny przypadek nie polecam zabrala mi 12zl"

konsultant uznał ze komentarz jest ok a ja odpuściłam sobie zgłaszanie tego bo po prostu nie mam na to czasu.

Przebolałam przez miesiąc ten komentarz bo nie ma czasu włóczyć się po sadach tak jak radził mi Wasz kolega. Zresztą sady mają chyba ważniejsze sprawy.

Ale mam pytanie,

Gdzie jest logika allegro w usuwaniu komentarzy, w tym co może kupujący i czemu w tym przypadku kupujący został zablokowany  w moim nie? Tez mnie obrażał .

Tym bardziej że kupujący chciał ode mnie wyłudzić pieniądze za usunięcie komentarza i dostaliście screen wiadomości która mi wysłał.

 

 

 

oznacz moderatorów