Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy ktoś to jeszcze dostał
Z pewnością chodzi o ponowną weryfikację konta do wypłat: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system
@Macka40 jeśli wiadomość otrzymałeś z adresu powiadomienia@allegro.pl i jest tam podana informacja o tym, że operator płatności PayU zgodnie z ustawą regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane. To jest to wiadomość od nas i otrzymują ją też inni sprzedający, ponieważ jest to obowiązek operatorów płatności, który wynika z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Prześlij proszę dokument do operatora na podstawie instrukcji jaką otrzymałeś w powiadomieniu. Zapewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny.
Otrzymałam email że mam zrobić skan dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych do konta czy to jest prawda czy wyłudzenie danych?
@agailena jeśli wiadomość otrzymałaś z adresu powiadomienia@allegro.pl i jest tam podana informacja o tym, że operator płatności PayU zgodnie z ustawą regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane.
To jest to wiadomość od nas i otrzymują ją też inni sprzedający, ponieważ jest to obowiązek operatorów płatności, który wynika z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Prześlij proszę dokument do operatora na podstawie instrukcji jaką otrzymałaś w powiadomieniu. Zapewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny.
Witam,
Otrzymałem od Allegro dwie wiadomości
Pierwsza, że za 14 dni tracę możliwość wypłacania pieniędzy i po kilku godzinach następna wiadomość, że po 7 dniach stracę możliwość wypłacania i przepraszają za poprzednią wiadomość.
Czy, naprawdę są potrzebne im wysłanie takich danych jak:
imię i nazwisko
PESEL (lub datę urodzenia)
serię i numer dokumentu
datę wydania i datę ważności dokumentu.
Dla mnie to jest bardzo niebezpieczne wysyłanie takich danych...
Czy jak sprzedaje tylko na Allegro lokalne i przelewy idą tylko na konto bankowe to jest potrzeba przeprowadzenia tego postępowania?
Wg Allegro jest nie potrzeba a konieczność, jak nie wyślesz to stracisz prawo do wypłacania. Wg operatora (wpisy tu są na forum) że nie jest to konieczne. Dużo "burzy" tu na forum i musisz przesłać.
@Blackberry1991 tak, jesli otrzymałeś taką wiadomość to oznacza, że konieczne będzie przesłaniee tych dokumentów. Operator płatności ma obowiązek posiadania aktualnych danych. Wynika to z tej ustawy, zpewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny,.
@la_nika To PayU powinno się kontaktować z klientami, jeżeli to oni wymagają weryfikacji. Wy nie powinniście nic wysyłać ani tych danych w ogóle zbierać (nawet w celu przesłania ich dalej). Chyba, że PayU uczynił was jakimś pośrednikiem w weryfikacji ale biorąc pod uwagę, jaki macie kiepski kontakt ze sobą, szczerze wątpię.
Miła Pani, te zapewnienia nic nie znaczą, hakerzy nie śpią, ich metody są coraz lepsze a wasz systrem obronny nie jest nie do złamania.
Miałas zgłosic propozycję weryfikacji czy uwiarygodniania za pomocą profilu zaufanego. Co słychac w tej materii ? Kiedy będzie taka mozliwość. ?
wszyscy. poczytaj tu na forum co się dzieje jak zaczniesz się weryfikować
Ja też dostałem. Jest 2 możliwość. Albo Payu się im nudzi albo chcą jak to bywa utrudnić życie. Co to kogo obchodzi komu i na jakie konto wysyłam swoją kasę. PORAŻKA
Mam takie pytanko skierowane do tych osób które dostały info. o skanie dowodu osobistego, nie wysyłały skanu, a nie mają środków do wypłaty jaki mają statut wypłat - AKTYWNY czy W TRAKCJA WERYFIKACJI.
Mam aktywny ale to się zmieni bo na dniach mam deadline. Ale już kuszą żebym przesłał skan dowodu.
mam " w trakcie weryfikacji" i nie zamierzam wysyłać fotek dokumentów ponieważ już miałem podobny problem i straciłem dużo pieniędzy. "0" / słownie: ZERO / zaufania, oszuści czekają na frajerów
Czy trzeba wysłać zdjęcie dowodu osobistego w celu weryfikacji oraz do wypłat ?
Witam czy rzeczywiście należy wysłać scan lub zdjęcie dowodu osobistego do wypłat ?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@asias7612 Tak.
Minęło 40 dni jak otrzymałem info. o weryfikacji konta. Konto nadal mam aktywne. Skanu dokumentu nie wysłałem. Czyli w końcu mam to konto do wypłat aktywne czy nie?