anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za 7 dni stracisz możliwość wypłacania pieniędzy z Allegro Finanse, czy to wiadomość od Allegro?

Macka40
#7 Wielbiciel#

czy ktoś to jeszcze dostał

oznacz moderatorów
182 ODPOWIEDZI 182

LEW433
#21 Demiurg#

Z pewnością chodzi o ponowną weryfikację konta do wypłat: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Macka40 jeśli wiadomość otrzymałeś z adresu powiadomienia@allegro.pl  i jest tam podana informacja o tym, że operator płatności PayU zgodnie z ustawą regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane. To jest to wiadomość od nas i otrzymują ją też inni sprzedający, ponieważ jest to obowiązek operatorów płatności, który wynika z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Prześlij proszę dokument do operatora na podstawie instrukcji jaką otrzymałeś w powiadomieniu. Zapewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

agailena
#7 Wielbiciel#

Otrzymałam email że mam zrobić skan dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych do konta czy to jest prawda czy wyłudzenie danych?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@agailena tak , allegro wysyła takie wiadomości , dla pewności wezwiemy osoby kompetentne  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agailena jeśli wiadomość otrzymałaś z adresu powiadomienia@allegro.pl  i jest tam podana informacja o tym, że operator płatności PayU zgodnie z ustawą regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane.
To jest to wiadomość od nas i otrzymują ją też inni sprzedający, ponieważ jest to obowiązek operatorów płatności, który wynika z ustawy 
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Prześlij proszę dokument do operatora na podstawie instrukcji jaką otrzymałaś w powiadomieniu. Zapewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Blackberry1991
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Otrzymałem od Allegro dwie wiadomości 

Pierwsza, że za 14 dni tracę możliwość wypłacania pieniędzy i po kilku godzinach następna wiadomość, że po 7 dniach stracę możliwość wypłacania i przepraszają za poprzednią wiadomość.

 

Czy, naprawdę są potrzebne im wysłanie takich danych jak:

 

imię i nazwisko

PESEL (lub datę urodzenia)

serię i numer dokumentu

datę wydania i datę ważności dokumentu.

 

Dla mnie to jest bardzo niebezpieczne wysyłanie takich danych...

Czy jak sprzedaje tylko na Allegro lokalne i przelewy idą tylko na konto bankowe to jest potrzeba przeprowadzenia tego postępowania?

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wg Allegro jest nie potrzeba a konieczność, jak nie wyślesz to stracisz prawo do wypłacania. Wg operatora (wpisy tu są na forum) że nie jest to konieczne. Dużo "burzy" tu na forum i musisz przesłać.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Blackberry1991 tak, jesli otrzymałeś taką wiadomość to oznacza, że konieczne będzie przesłaniee tych dokumentów. Operator płatności ma obowiązek posiadania aktualnych danych. Wynika to z tej ustawy, zpewniam, że cały proces jest w pełni bezpieczny,.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@la_nika To PayU powinno się kontaktować z klientami, jeżeli to oni wymagają weryfikacji. Wy nie powinniście nic wysyłać ani tych danych w ogóle zbierać (nawet w celu przesłania ich dalej). Chyba, że PayU uczynił was jakimś pośrednikiem w weryfikacji ale biorąc pod uwagę, jaki macie kiepski kontakt ze sobą, szczerze wątpię.

oznacz moderatorów

lady-szarlotka
#9 Pomysłodawca#

Miła Pani, te zapewnienia nic nie znaczą, hakerzy nie śpią, ich metody są coraz lepsze a wasz systrem obronny nie jest nie do złamania.

Miałas zgłosic propozycję weryfikacji czy uwiarygodniania za pomocą profilu zaufanego. Co słychac w tej materii ? Kiedy będzie taka mozliwość. ?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

wszyscy. poczytaj tu na forum co się dzieje jak zaczniesz się weryfikować

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Ja też dostałem. Jest 2 możliwość. Albo Payu się im nudzi albo chcą jak to bywa utrudnić życie. Co to kogo obchodzi komu i na jakie konto wysyłam swoją kasę. PORAŻKA

oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Mam takie pytanko skierowane do tych osób które dostały info. o skanie dowodu osobistego, nie wysyłały skanu, a nie mają środków do wypłaty jaki mają statut wypłat - AKTYWNY czy W TRAKCJA WERYFIKACJI.

oznacz moderatorów

Blaksad
#12 Orędownik#

Mam aktywny ale to się zmieni bo na dniach mam deadline. Ale już kuszą żebym przesłał skan dowodu.

oznacz moderatorów

kris0583
#7 Wielbiciel#

mam " w trakcie weryfikacji" i nie zamierzam wysyłać fotek dokumentów ponieważ już miałem podobny problem i straciłem dużo pieniędzy. "0" / słownie: ZERO / zaufania, oszuści czekają na frajerów

oznacz moderatorów

asias7612
#1 Nowicjusz#

Czy trzeba wysłać zdjęcie dowodu osobistego w celu weryfikacji oraz do wypłat ?

oznacz moderatorów

asias7612
#1 Nowicjusz#

Witam czy rzeczywiście należy wysłać scan lub zdjęcie dowodu osobistego do wypłat ?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@asias7612 Tak.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

haze68
#9 Pomysłodawca#

Minęło 40 dni jak otrzymałem info. o weryfikacji konta. Konto nadal mam aktywne. Skanu dokumentu nie wysłałem. Czyli w końcu mam to konto do wypłat aktywne czy nie?

oznacz moderatorów