Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Spotkała mnie dośc straszna sytuacja ,od lat prowadzimy sprzedaż na allegro i nigdy nie mielismy problemów na taką skalę , 2 tygodnie temu otrzymalismy ograniczenie funkcjonalności konta do czasu wyjasnienia sprawy z...
z konsolami xbox /playstation gdzie zrobilismy czas dostawy 14 dni , niestety wyszły komplikacje od strony dostawców i rozpoczeły sie problemy ,opóźnienia czy tez anulowanie zamówien po czym od razu zwracalismy należności .
Produkty były zamawiane bezpośrednio od innych dostawców i nie wprowadzalismy numerów śledzeń i allegro sie doczepiło ze widzi sprzedaz i zwroty ale nei widzi wysyłek , wiec udokumentowalismy wysyłki z screenami ale warunek nadal pozostał aby sfinalizowac kazda pojedyncza transakcje wysłac lub zwrocic srodki.
W miedzy czasiewpadlismy na "głupi pomysł" aby rozesłac gratisy dla klientow za opoznienia przy czym informowalismy ich o tym natomiast nie zwrócilismy uwagi ze gratisy beda podpiete pod wysylke konsol .
Sprawa zaczeła robic sie coraz gorsza , zalezało nam na szybkim odblokowaniu i niepotrzebnie przekombinowalismy a dostawcy sie wykruszali i finalnie stwierdzilismy ze zaczniemy informowac klientów ze z powodów opoznieań i blokady bedziemy zwracac należnosci .
Allegro dało nam warunek ze zweryfikuje nasze konto w celu odblokowania w momencie jak sfinalizujemy wszyskie transakcje, dyskusji mielismy kilka ale to nawet nie od konsol tylko inne rzeczy .
Zaczelismy masowo zwracac pieniązki aby przyspieszyc odblokowanie , wyjasnielismy wszyskie dyskusje na 0 , mamy jakoss sprzedazy dobry/super . nie ma nowych negatywnych opini wiec dzis zglosilismy nasze konto do weryfikacji ..
Allegro odpisało nam
'Działania jakie były podejmowane przy sprzedaży konsol są bardzo ryzykowne. Widzieliśmy, że wprowadzał Pan w błąd zarówno Kupujących jak i uniemożliwiał Pan nam weryfikację na jakim etapie jest finalizacja transakcji.
W związku z tym w trosce o bezpieczeństwo przyszłych transakcji konto pozostanie zawieszone.
Zgadza sie zamieszaliśmy sie w tym temaciei niesamowicie załujemy tego ,natomiast wyjasnilismy wszysko i kto otrzymał wyslalismy potwierdzenia a reszta otrzymała zwroty i kazdy klient zrozumiał ta sytuacje.
Od lat jestesmy dobrymi sprzedawcami ,niestety teraz podwinęła nam sie noga i nie wiem co mam zrobic aby wrócic do sprzedaży , mam mase nakupionego towaru ,duzo opłat zobowiazan a co najwaszniejsze malutkie dziecko gdzie ja tylko utrzymuje rodzine i sytuacja jest jak by to powiedziec tragiczna dla mnie .
Przeprosiłem za ta podknięcie , poprosiłem o zdjecie ograniczen warunkowo aby sprawdzali i jezeli bedą mieli jakie kolwiek wątpliwosci co do dalszego prowadzenia sprzedazy to smiało moga mi zablokowac konto na zawsze.
Proszę a wrecz błagam o pomoc co moge jeszcze zrobic ??,nie chce kombinowac z nowymi kontami nowymi firmami , chce przekonac allegro ze na prawde zalezy nam na dalszej sprzedazy i nie popełnieniu juz takiego błedu,
Bede wdzieczny za pomoc w tej sprawie
Dziekuje i przepraszam za błędy,ciezko mam sie skupic w tej sytuacji
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ bardzo bede wdzieczny tez za pomoc , popełnilismy bład jeden jedyny , naprawilismy go totalnie i teraz co moge zrobic aby jeszcze uratowac to co mam a najwazniejsze zycie mojemu dziecku i rodzinie, dziekuje
@market_okazje pierwszy błąd to stawianie na sprzedaż na jednym kanale, do poprawy na przyszłość, i nie licz na pomoc na forum bo i tak dostaniesz odpowiedź że decyzję podejmuje dział bezpieczeństwa 😞
moze i bład ale nie spodziewalem sie czegos takiego , wszystko uregulowane wyjasnione i nadal nie mam pozwolenia na sprzedaz mimo ze wiele lat sprzedawalismy sporo
Moderacja Ci nie pomoże w takiej kwestii, nie wiem czy pomoże tu ktokolwiek, wszystko z DB. Może ktoś da jakąś radę pomocną, oby.
Pisze z DB natomiast przy takim odpisywaniu zdaze zawisnąc, czyjest tu jakis Admin ktory mogl by sprawdzic zweryfikowac tez sprawe ?
Za dużo popełniłeś błędów i uważam, że nie ma już ratunku. W Allegro jest jedna zasada: jak zmoczyłeś to wysusz sobie sam i radź sobie dalej sam.
Podstawowa zasada : nie handluje się towarem, którego się nie ma, to jest coś najbardziej paskudnego i znienawidzonego nie tylko przez Allegro ale i przez klientów.
Zasada numer dwa: Jeśli już podejmujesz ryzyko sprzedaży nie mając towaru to widząc opóźnienie ze strony dostawcy należało kupić towar w sklepie i wysłać klientom, nikt by się o niczym nie dowiedział i działał byś dalej. Stara dobra zasada, jak brakuje towaru to kupuje się w sklepie lub u konkurencji, nawet gdybyś miał się sfajdać w gacie to klient ma dostać towar.
To nie są problemy Twojego dostawcy tylko Twojego mylnego podejścia do sprzedaży, nie obraź się ale przy sprzedaży musisz przewidzieć, że fabryka spłonie a towar trzeba wysłać.
dlatego napisałemze popełniłem błąd jeden jedyny ale wyjasnilismy szybko i kazdy kient otrzymał zwroty , to nie było tak do konca ze handluje towarem ktorego nie ma , był ale sie w trakcie pokomplikowalo co tez napisalem ze tak czy inaczej nasz bład i bardzo załuje,
Tu nie ma miejsca na komplikacje, serwis z zasadami w pełnym znaczeniu.
Strzelałem do dzika ale zabiłem człowieka, myślisz że nie dostaniesz dożywocia...
Przykre ale takie panują tu zasady, skala ryzyka jaka została podjęta nie pozwoli aby Allegro dalej ryzykowało zepsuciem wizerunku, zamknięto szlaban i szyfr do otwarcia wyrzucono do kosza.
Dobry gest naprawy i zwrotów należności raczej w niczym nie pomoże, liczy się zaistniała sytuacja i ryzykowny system sprzedaży. Szacunek dla Ciebie, że klienci otrzymali zwrot ale czy zostanie dana ci szansa to wątpię.
problem byl tylko z tym 1produktem reszta wysylana bezproblemowo w terminie w dodatku jakos sprzedazy mamy super zadnych zgloszen nic . Niestety popełniłem bład i strasznie załuje czasu nie cofne ale chcialbym to naprawic i pokazac ze to byl jednorazowy problem
Tak, z jednym produktem ale w dużej ilości oraz o dużej wartości.
Normalnie idzie to zrozumieć, lecz musisz postawić się po przeciwnej stronie czyli w miejsce korporacji...
Allegro dzieli błędy ma małe - średnie i duże, Ty załapałeś się na największy, nie ma nic gorszego jak sprzedaż towaru, którego się nie posiada. Żeby to były dwie sztuki na 100 to nikt by na to nie zwrócił uwagi. Ja wiem, że to jest przykre i masz dobre intencje do dalszej współpracy ale niestety tu jest brutalny handel. Podstawa to KLIENT ma dostać towar, jeśli jakaś potyczka się trafi (MAŁA) raz na jakiś czas to bez problemu spotka się ze zrozumieniem.
tymbardziej jest mi przykro i żałuje ,czasu nie cofne, a probuje to jakos naprwic odbudowac, nie wiem jak
Żebym wiedział jak ci pomóc to z miłą chęcią, przedstawiam jedynie swoją wiedzę i przypuszczenia, że będzie ciężko nie chcąc mówić, że to niemożliwe.
Nie obrażając Allegro: ale wyobraź sobie, że nad opieką czuwają automaty, które nie mają skrupułów i litości - zostałeś odnotowany i odrzucony z systemu.
Możesz spróbować napisać prośbę o założenie nowego konta z zapewnieniem gwarancji, że każdy wystawiony towar jest w Twoim posiadaniu oczywiście dokumentując to. Może się zgodzą ale to wszystko kwestia na jaką skalę żeś nadwyrężył swoje zaufanie.
@lottoys "...serwis z zasadami w pełnym znaczeniu."
Przynajmniej nie kpij już z serwisu, wstydu sobie oszczędź...
@lottoys "Podstawowa zasada : nie handluje się towarem, którego się nie ma,..."
Nie ma takiej zasady, kiedyś owszem tak bywało, teraz bardzo wielu sprzedawców korzysta z różnych źródeł, z hurtowni itp. Ponieważ masz bardzo nieaktualną wiedzę podpowiem że nazywa się to drop shopping i na Allegro jest dość powszechne.
U mnie to niestety nawet drop shipping nie był towar był na poczatku pozniej problemy z zakontraktowanym towarem , doskonale rozumiem swoj bład po analizie wstecznej , tylko probuje rokminic jak to naprawic tak na prawde majac na koncie tak dobra bardzo jakosc sprzedazy itp
@market_okazje Po prostu trzeba rozliczyć - zwrócić wszystkie wpłaty, zapłacić wszystkie koszty Allegro, obiecać poprawę i kontaktować się z Działem Bezpieczeństwa. Może odblokują, ale nie muszą i trochę to potrwa.
mam juz wszystko rozliczone od 2-3 dni kazda transakcje i nei ma do tych transakcji zadnych zgloszen/negatywow itp , nic nie zostalo ,kazdy problem wyjasniony , zadnej dyskusji, tylko pozytywy dochodza codziennie bez negatywow,no ale niestety jestem bezradny mimo wszysko
Pisz nadal do All. I musisz się "upokarzać, przepraszać i prosić" - inaczej nie będzie.
Tzn. inaczej byłoby, gdybyś miał wystawione 300 tys. aukcji.
Żaden pracownik Allegro nie odważyłby się zablokować takiego konta.
Czyli sprawa bardzo prosta - duży może więcej. Tak było, jest i nadal będzie.
'Działania jakie były podejmowane przy sprzedaży konsol są bardzo ryzykowne. Widzieliśmy, że wprowadzał Pan w błąd zarówno Kupujących jak i uniemożliwiał Pan nam weryfikację na jakim etapie jest finalizacja transakcji.
Ciekawe sformułowanie, tylko jak to się ma do regulaminu allegro?